Velka obnova... pod tym si predstavujem vymenu vozoveho parku na taku uroven aby priemerny vek vsetkych! vozdiel bol mensi ako 4... co je nerealne myslim
Počkajme si na prvé väčšie kroky a potom môžeme diskutovať.
Ak sa splní aspoň tá veľká obnova vozového parku, tak bude reálne, že sa to pohne ďalej.
Ale ten článok je naozaj dobrý, je tam jasne pomenované, kde sú problémy a čo sa musí zlepšiť.. Som rád, že Záhradník chce ako prvé riešiť financovanie.. Ten problém s VÚC predtým ešte nikto neotvoril... Už len tých 17 miliónov od DPB pre VÚC každý rok je zarážajúcich.. Pritom VÚC neposkytne za to mestu ani DPB žiadnu protislužbu, neopraví ani meter cesty v Bratislave a nekúpi pre DPB ani jeden autobus..
Pokial ma pamat neklame tieto temy su rovnako aktualne od neznej revolucie kedy sa okrem kupy par komfortnych tambusov a par ikacov neurobilo takmer nic
Re #84466 007: A o čom z toho? Podľa mňa ani sám neverí tomu, že sa väčšina z toho aj naozaj splní, napr. obnova vozového parku a výstavba novej električkovej trate, takže diskusia by bola v rovine fantázie.
Tyzden aj cosi tu pisete len o nateroch skoro. ?
Citali ste rozhovor so Zahradnikom v Hospodarskych novinach? Velkolepe plany. O tych by sa malo diskutovat!
EE... cez sitinu MHD ani SAD nie... to som proti... patronka je velmi dolezita a musia tam stat vsetky spoje (ta patronka Patronka - nie ta patronka v tunely co je a uz si ju nejaka sibnuta zenska fotila )
hmmm, tu musím súhlasiť... Aj tento víkend jazdili kĺbove vozidlá na L91 a L37 /pričom pod mostom nie je na tieto vozidlá priestor/ a L63jky chodili totál /tak ako každý víkend/ natrieskané... ?
Pýtam sa, kto je za toto zodpovedný(í)???
//L91 majú celoročne prestávkovať v Čuňove, je tam NAj sociálka, neviem kde to viazne... ? //
A teraz niečo k tým "blbcom" neviem ako ich nazvať - nazvem ich cestári.... To čo si oni dovoľujú, za to by im mesto malo dávať mastné pokuty... V piatkovej špičke uzavrieť Račko a podobne...
Na Petronke od Mlynskej je úplne nezmyselne uzavretý ľavý odbočovací pruh /dnes sa, že vraj jazdilo na mínus 40 /-40/, to je už iné kafé...
Nechce sa mi to tu rozpisovať, ale aj presmerovanie liniek, to koho nápad je ťahať L30 a L37 cez starú Lamačskú, kde sú 3 svetelné križovatky pritom cez dialnicu sa nikde nezdrží... ? Re #84388 hoppusmark:
náter, ktorý majú 14 a 15Tr sa páči aj mne.. Preto som rád, že 6620 ten náter zostal.. A mal by na týchto trolejbusoch zostať až do ich vyradenia..
Na NP vozy sa viac hodí ten, čo má 25Tr.. Teoreticky by ten náter mohli mať aj nové autobusy.. Otázka je ale, či tým šedým pásom nehceli odlíšiť trakciu..
Presne tak, čítaš mi myšlienky! "nikdy" znamená, že sa to nerobilo nikdy v BA.. Taký argument má malú váhu..
Lenže ak sa to nerobilo "nikde", tak je treba sa nad tým zamyslieť...
nater je len cervena farba...LBC a smajliky su len nalepky, takze nie je problem ich dat dole a nahradit niecim inym...v tomto by som naozaj najvacsi problem navidel...
mali by sme byt radi, keby aspon jednotlive trakcie zjednotili natery...
elektricky - nater ako K2S, T6A5 3. generacie, T3AS
trolejbusy - na 14 a 15Tr sa podla mna moc nehodi nater ako maju 25Tr, takze tam by som ponechal sucasny, pripadne LBC.......LBC vsak berem len ako mestsku reklamu...nater 25Tr uplne schvalujem...
autobusy - ikarusy a sory maju celkom fajn nater...TAMy dlhe by som dal vsetky LBC a kratke by mohli byt vsetky na reklamy, pripadne aplikovat klasicky ikarusovsky nater (samozrejme myslim raz 4xx)...................co sa tyka plynovych autobusov, ide o celovozovu reklamu, z ktorej ma DPB peniaze...objednavatel je SPP, ktory si aj zvolil ako ta reklama bude vyzerat a kedze neporusuje zjadne zasady, tak DPB nemal preco povedat nie, lebo argument je to skarede nie je asi moc vhodny...a ja proti SPP reklamam nemam nic...teda ak nebudeme mat vsetky vozy plynove...:D
hoppusmark
Na NP vozy sa viac hodí ten, čo má 25Tr.. Teoreticky by ten náter mohli mať aj nové autobusy.. Otázka je ale, či tým šedým pásom nehceli odlíšiť trakciu..