Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
to je parada iba to mhd bratislaqva bi som nahradil Little big city
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=17&x=524288146478 - este raz by som sa rad opytal ci naozaj bude chodit L7 a L17 aj cez prazdniny, alebo je to chyba. Dakujem 🙂
"Pásmový predplatný cestovný lístok môže byť použitý do prvej zastávky nasledujúceho tarifného pásma. " (prepravny poriadok) - znamená to, že teoreticky môžem ísť na električenku až na zastávku Horný dvor (prvá zastávka 3.pásma)?
Reply on: 810zssk #84254:
JJ maju ale to som si všimol neskor az teraz jak si mi to povedal a možno iny typ inde nalepky
Reply on: Själavrak #84240:
hehe, ? ty si asi nebol v Lamaci ked napises taku sprostost, pozri si trosku trasy tej 30 a 63, mozno ta osvieti...
Ak sa nemylim, tak nalepky mava inde, nie?
Reply on: Ike #84251:
Lenze ide o to ze linku 53 bude asi prevadzkovat DPB ako RegioBus.
Reply on: 810zssk #84250:
no to netusim ako to s tymi vozmi bude... ale tak asi sa nepredpoklada ze Slovak lines bude chciet prevadzkovat nejaku linku 58 ako RegioBus a taktiez si neviem predstavit nejaku linku z Cataje do Reci ako CityBus v podani DPB ?
Reply on: Ike #84247:
To je dobry napad 🙂

Lenze na L53 by to potom chcelo ine vozy. Predpokladam. Totiz, v koncepte BID je priklad CP a ako priklad dali prave linku s trasou ako ma 53, akurat ze v cislovani primestskom. Preto predpokladam ze ta linka bude od marca ako primestska (RegioBus).
Reply on: 810zssk #84244:
Ok. Ja už sa fakt snažím,ale beh po brigáde kde 8hodín behám so 100kg vrecami alebo stáť na zastávke takých 15min neni príjemné keď sa ledva držím. Čo sa týka spojov asi zlepšenie situácie prinesie už len nákup nových vozidiel a navýšenie počtu šoférov. Lenže to už všetko nejde cestou šetrenia. Už treba investovať aj. Máš to to isté ako s počítačom. Nemôžeš čakať,že ti PC s 256Mb RAM bude ťahať dnešné hry alebo neviem aké grafické programy. Ak chceš tvoriť a poskytnúť kvalitu tak musíš do toho vraziť peniaze. Samozrejme, že za kvalitu sa platí a ja by som aj za terajšie služby si priplatil v pohode na električenke lebo za 790sk cestovať neobmedzene v 1.pásme je luxus. Čo som si tak počítal tak pri uplatnení zľavy,doba tri mesiace,cestovaní len v pracovné dni a 2x denne na dobu 30min tak by ma to vyšlo na 1080sk. A teraz ešte rátajme do toho aj 4 cesty cez víkendy na 30min, tak to je 1512sk. Takže študentská električkenka keby aj stále 900sk alebo 950sk na tri mesiace tak furt by sa rentovala. DPB robí tuto chybu lebo prichádza o mastné peniaze. Ešte som pomlčal o cestách nad 30minút a aj cetách tak 8x denne.
Reply on: Själavrak #84245:
95 je nahrada za elektricky. Pochop to konecne. Ked raz bude ta trat tak bude zrusena a uz sa nebude prestupovat.
Reply on: 810zssk #84232:
no mohli by sa so SL dohodnut na natere, s tym ze by tam bolo nejaky iny decentny motiv (farba by ostala tmavocervnea) a namiesto Slovak Lines by tam bolo trebars "Bratislava" a na cele "city"
Reply on: Själavrak #84240:
Havinko ukludni sa, dostanes granulky...
1) prestan sa tu spravat agresivne
2) svojim prispevkom si dokazal ze o mhd vies prd
3) este stale ta bavi nadavat na MHD len pre to ze ti zrusili linku co sa ti toci rovno pred vytahom?
4) k zvysku sa nevyjadrujem ale na margo 20 a 22 ti poviem toto...

20 je linka ktora spaja Dubravku a Devinsku Novu Ves a vznikla z linky 63, ktora vznikla ako nahrada linky 101 na useku DNV-Dubravka... Keby si sa v tom vyznal, vedel by si ze do vzniknutia linky 121 (teraz 21) bol hlavny prepravny koridor z DNV do mesta prave cez dubravku za pomoci linky 101... Po vzniku 121 sa prepravne naroky a dopyty zmenili no do Dubravky sa stale bolo trebalo dostat, preto vznikla linka 63 (dnes 20).

22 je posilova spickova linka. Asi ti nie je jasne ze 50% skolopovinnych deti ma zakladnu skolu v Dubravke. Takisto, vzhladom na to ze tu v DNV nie je gymnazium chodi vacsina deciek na Gymple bud do Dubravky (Bilikova) alebo do karlovky (L.Saru,Tilgnerova). Cize v case spicky sa znacne zvysuju prepravne naroky na trase DNV-Dubravka... Kedze je to prioritna linka pre DNV skolopovinne deti, ktorych vacsina ma trvaly pobuyt na sidlisku, tak linka nestoji pri Technickom skle (nastastie) a konecnu ma za sidliskom (na hriadkach)... vzhladom na to na znicovanie vzkm a vhodnosti, vyuzil dpb nadvaznost intervalov a v spicke zrusil linku 43 a nahradil ju predlzenou linkou 22...

dufam ze uz mas jasno, havinko...
Reply on: 810zssk #84243:
Ok. Keby som sa ale mohol dostať v pohode na Zochovu tak by som nepípol lebo odtiaľ ide tak veľa spojov že človek nečaká. Napr. 68 je skvelý spoj lebo ťa dostane na Trnavské mýto. 95 je nosná linka ale dostane ťa len na Šafko kde zas treba prestupovať a už na spoje s úplne iným intervalom. 93 a 94 idú hlbšie do centra, vykonajú tam 4 zastávky. S 95 sa ďalej nepohne, to mi je jasné ale teda, keď by sa predlžovala tak asi po trase 13. Preto sa pýtam aspoň či by sa nedalo 13 posilniť na interval 6 alebo 8minút s obsluhou sólo T3. Hádať sa nechcem, jeden prestup pri ceste na druhú stranu mesta ma nezabije, ale 2x prstupovať pri ceste do centra je trocha moc. Však včera ideme na Šafko s tým,že prestúpime na 13 mali sme rezervu pred 13 čo mala dojsť 19:00 asi tak 3min mať, ale nemali a ako sme sa pohli zo semafórov na Šafko už aj nabiehala 13 do oblúka a veselo na zastávku a 95 pomaličky cez nepoužívané koľajnice na výstupište a potom buď čakať 15min alebo bežať. V prípade čakania môžem počítať s tým, že budem cestovať 8+15(čakanie)+13=36min=lístok za 11sk,ak stihnem dobehnúť tak 8+13=21 a platím 9sk.
Reply on: Själavrak #84240:
Trosku pokoja a odpust si slova typu debil. K elektrickam, asi tolko ze ten system je naozaj zly. System nosnych liniek sa skor ci neskor zavedie. Ja dufam ze najneskor s otvorenim trate do Petrzalky
Reply on: Själavrak #84241:
Ja netvrdim ze by sa im nieco stalo. Akurat ze hovorim ze vsetko formulujes tak ze TEBE to nevadi. A trosku pokoja by to chcelo 😉
Reply on: AAA #84193:
Neviem ako by bolo tebe ohromne fajn prstupovať 3x behom cesty ktorá trvá
25minút a predtým ti trvala 18minút. Ty odkiaľ kam cestuješ?
Reply on: 810zssk #84190:
Prt sa im stane keď polroka nebudúmôcť z Karlovky dojsť priamo na Kapucínsku! Vždy lepšie ako potom rok čakať kým sa opraví tunel čo padol za prevádzky? Nie?
Reply on: AAA #84193:
Ty debil! Nehovorím len o Hodžovom, a stanici ale aj SAV, Zochova, Nový most. Tam všade som mohol dojsť v pohode. Keby aspoň premával spoj ako voľakedy S-47. Prečo teda, keď všetky nosné linky končia v centre ako ako 68,93,94 a 95 tak prečo to tak nespravia pre celé mesto ???Prečo premáva 63 z jedného konca mesta na druhý alebo 4,5 a 9? Jediné dobré linky ktoré z minula ostali tak sú 59,63 a 92 lebo robili priame spojenie medzi opačnými koncami mesta. A teraz 59 a 92 majú také intervaly,že už nikto pomaly s nimi ani nepočíta. Buď sa urobí prestupný systém pre celé mesto alebo vôbec! Nech teda spravia pre Lamač jednu nosnú linku však načo tam sú 3 linky z toho 23 s mizerným intervalom, a 30 a 63 so špičkovým intervalom 12minút?! Keď to tak vadilo v Petržalke prečo to nevadí tam, alebo načo má DNV 20 a 22 keď sú vo veľkej časti súbežné? O tej istej mizérii hovorím aj u električiek. Prečo z Karlovej Vsi idú 3 linky na Trnavské mýto, to je už pohode. Pozri niesom proti žiadnej mestskej časti ale nech teda každá mestská časť si oskúša ten prestupný systém s nosnými linkami so spojmi ktoré idú na čas a potom nech dakto poviem,že v Petržalke su rozmaznaní,ok? Nech rok funguje ten variant s 8 električkovými linkami.
Kokos, kedy zacnu ludia citat vylukove oznamy? Dnes sa jedna asi 40-rocna osoba 2 minuty (!) hadala na Kooperative ze ci ide dobre, alebo zle 😃 Najlepsia hlaska: "Mne je jedno, ze je vyluka, mate ist na Kollarovo namestie!" 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.