Prt sa im stane keď polroka nebudúmôcť z Karlovky dojsť priamo na Kapucínsku! Vždy lepšie ako potom rok čakať kým sa opraví tunel čo padol za prevádzky? Nie?
Ty debil! Nehovorím len o Hodžovom, a stanici ale aj SAV, Zochova, Nový most. Tam všade som mohol dojsť v pohode. Keby aspoň premával spoj ako voľakedy S-47. Prečo teda, keď všetky nosné linky končia v centre ako ako 68,93,94 a 95 tak prečo to tak nespravia pre celé mesto ???Prečo premáva 63 z jedného konca mesta na druhý alebo 4,5 a 9? Jediné dobré linky ktoré z minula ostali tak sú 59,63 a 92 lebo robili priame spojenie medzi opačnými koncami mesta. A teraz 59 a 92 majú také intervaly,že už nikto pomaly s nimi ani nepočíta. Buď sa urobí prestupný systém pre celé mesto alebo vôbec! Nech teda spravia pre Lamač jednu nosnú linku však načo tam sú 3 linky z toho 23 s mizerným intervalom, a 30 a 63 so špičkovým intervalom 12minút?! Keď to tak vadilo v Petržalke prečo to nevadí tam, alebo načo má DNV 20 a 22 keď sú vo veľkej časti súbežné? O tej istej mizérii hovorím aj u električiek. Prečo z Karlovej Vsi idú 3 linky na Trnavské mýto, to je už pohode. Pozri niesom proti žiadnej mestskej časti ale nech teda každá mestská časť si oskúša ten prestupný systém s nosnými linkami so spojmi ktoré idú na čas a potom nech dakto poviem,že v Petržalke su rozmaznaní,ok? Nech rok funguje ten variant s 8 električkovými linkami.
Kokos, kedy zacnu ludia citat vylukove oznamy? Dnes sa jedna asi 40-rocna osoba 2 minuty (!) hadala na Kooperative ze ci ide dobre, alebo zle Najlepsia hlaska: "Mne je jedno, ze je vyluka, mate ist na Kollarovo namestie!"
Aká je konštrukčná rýchlosť výhybiek Elektroline? Sú nejak rozdielne rozdelené, že zum Beispiel tá s uhlom odbočenia 5° má 30 km.h-1, tá s uhlom odbočenia 7,5° má zas 25 km.h-1?
na racianskom myte sa pokazila asfaltovacia masina a je to tam takmer meprejazdne a tvoria sa velke kolony, takze ak chcete cestovat bez zdrzania, tak sa racku radsej vyhnite ?
Na Miletičovej na odbočenie do Jelačičovej je minimálne v jednom smere výhybka už vymenená ale pri kvalite motáže ing. TSV to nič neznamená... Vymieňajú sa podľa jeho podivných plánov pár rokov staré podvesné armatúry, ktorým nič nechýba (Záhradnícka/Miletičova, križovatka Šancová/Karpatská, Stromová/Vlárska), zatiaľ čo miesta, kde sa jazdí 5 a osobne len čakám, kedy to tam definitívne yebne aj so stĺpmi (Záhorácka/Pri Suchom mlyne, celé okolie obratísk Vlalašská, Lovinského a triangel pred vozovňou Hroboňova, úsek medzi vozovňou Trnávka a obratiskom Rádiová), sa nechávajú tak a čaká sa, až sa tam bude robiť niečo väčšieho.
DPB by mal spravit normalnu sutaz na novy dizajn. Logo, farebne kombinacie, nater vozidiel, proste cely dizajn. Lebo ani to logo nepatri medzi najmodernejsie a nieco take ako pouzivanie farieb v oficialnych materialoch neexistuje. A potom mozu prerobit aj web-stranku.
Re #84205 Ike: Ja by som bol tiez za ne. Aj ked si ich neviem predstavit bordove.. nie je niekde nakres? Skusil by som spravit ako by mohol vyzerat nater
Re #84228 ivanbuto: Myslim ze na elektrickach sa dopyt osvedcil a vsetci si zvykli tak nevidim dovod nepouzivat ho na trolejbusoch (a autobusoch)... aspon potom ked uz vsetky troliky budu mat dopyt.
K teme vyhybiek: Pri odbocke na / z ex-obratiska Jelacicova sa chodi strasne pomaly, je to tym ze je to tak stara vyhybka? Neplanuju to vymenit? A je obratisko Jelacicova este vobec zjazdne (keby tam vbehol trolik moze ist?)?
Ten 18 metovz voz je vlastne takmer 19 metrovy a dveri ma 4,5... A PRECO TI TO VLASTNE VADI? Lebo sa to tak nikdy nerobilo?
A vobec, bratislavsky cestujuci bude rad za kazdy novy voz co dojde a ked este ktomu bude aj rychlejsia vymena cestujucich na zastavkach co viac si mozme zelat... Vsak ano!
Jáááj, to sa ťažko vysvetľuje, keď Ty nemáš ani základy. Pevný kríž je taký, kde sa nič nepohybuje, napr. v tých novovymenených výhybkách na Vlárskej/Stromovej. Mechanický stavací kríž napr. na Miletičovej pri trhu a elektrický napr, na Predstaničnom. Niekedy Ti to ukážem, ale teraz dlho nebudem mať cestu do BA.
Ide o to, že niektoré vlky si neuvedomjú, že musia stlačiť tlačítko, a potom to môže spôsobiť zdražanie na zastávke. Plus pri novších vozoch je aj troch zdržanie medzi tým, kým stlačíš talčítko a kým sa dvere aj otvoria. V niektorých situáciách môže byť dopyt dosť nepraktický, napr. keď Ti niekto dobieha.
No inak ja osobne používam dopyt podľa situácie, centrálne otváranie tam, kde viem, že všetky dvere sa aj tak budú otvárať.
No určite by sa to dalo urobiť, v rovnom smere po Štefánikovej 40 pod prúdom, a takisto na Palisádoch (203,207,208) 40 pod prúdom. To by nikoho neobmedzovalo.
Nemám presné informácie ale predpokladám, že sa bude jednať len o uvedenie do pôvodného stavu, čo súdruh ing. opäť využije na zavesenie nejakej časti svojich mohutných skladových zásob úplne nových 20 rokov nevyrábaných kremnických armatúr...