Nad strednou a zadnou nápravou sú dvojité kolesá (nápravy), takže tam to už užšie nebude.. To je tak v každom autobuse...
Okrem samozrejme SORu NB 12/18, ktorý má aj toto vyriešené, pretože má len po jednej špeciálnej náprave, ktorá je širšia ako obyčajná, ale zároveň užšia ako dvojitá... ?
Ináč nepovedal by som to, čo tvrdia niektorí ? petržalskí vodiči, že tých z Trnávky školia na upratovanie.. Aj tam je to zrejme o tom, ža ak sa stará vodič, tak je v buse čisto, ak nie, tak je tam bordel..
Dnes som išiel našou horiacou fakľou 1809 a statočne sa vyrovnal petržalským Ik435, čo sa týka čistoty (teda nečistoty) ?
No veď asi tak... Napríklad s tou "vôbec najnižšou hlučnosťou" to môže byť kľudne tak, že ostatné busy majú (teraz trepnem blbosť) 40 decibelov, a Shitelis má 39,5 dB ?
Ináč písal si o širokých sedačkách v Citelise.. To zrejme ani nebude tými sedačkami, ale skôr tým, že Citelis je zastaralej koncepcie s menšou šírkou karosérie (2.50m), pričom nové autobusy (Solaris) majú šírku 2,55m, teda sú o 5 centimetrov širšie..
SOR NB 12/18 je presne v strede medzi týmito hodnotami..
Okrem toho sedačky si môžeš objednať aké len chceš, či už kupuješ Solaris, alebo Shitelis..
No, neviem si celkom predstavit ze je dohodnute ze ho poslu do BA a "omylom" ho poslu do Libchavy. Skor tam vidim nieco ine..
K tomu clanku este jedno: sice je to tam pekne popisane len davam pozornosti koniec:
"Tisková zpráva červenec 2007 Iveco CR" - to len ze to nemusi byt az tak nadherne ako pisu
No a ja tomu zase verím - na základe toho, čo mi povedali ľudia v drážďanskom a berlínskom DP. Keďže Solaris začínal ako licenčný výrobca Neoplanov, nemám dôvod tomu neveriť.
A z rovnakýcvh dôvodov (praktické skúsenosti) si myslím, že Slintelis je horší. Pritom, kupodivu, všetky DP vo Francúzsku nakupujú takmer výhradne Slintelisy, takže by mal byť najlepší (keďže Nemci nie sú nacionalisti a neľpia dogmaticky na nemeckých busoch ako žabožrúti) ? .
Rovnako ako v krátkom celoNP Slintelise - ono vyrobiť z pôvodne štandardného autobusu v niekoľkých etapách nízkopodlažný asi nebude úplne bez nedostatkov ? .
Musia, podľa aktuálnej právnej úpravy musí byť vozidlo registrované v sídle firmy. Obdobie, kedy sa pri preregistrácii nemuseli meniť značky, bolo krátke.
Aha, uz to vidim... No, v tej zadnej casti je mnoho miest na sedenie v slusnej "ortopedickej vyske"
(kniha Samuel Shem - "Dum Pane": Pri zdvihnuti pacientskej postele do ortopedickej vysky vyvola nahodny pad pacienta z postele, naslednu zlomeninu aspon 1 kosti a preklad na ortopediu.)
Tiez ma to napadlo, prave preto, ze High Toll patri do kraja E. Ale vsak vlastne - ony ani po odovzdani do majetku DPP o znacky s E nemusia prist, ci musia?
Tak ale ja osobne neverim tomu, ze Solaris ma kvalitu MANu (napriklad). Nevravim teraz o tom poziari (aj ked ak to bola chyba vyrobcu, tak aj to je memento), ale o tom, ze kolko vyraba busy MAN a kolko (licencny) Solaris? Dalsia vec je uz kvalita - ci polsky Jerzsy to vyrobi lepsie, ako turecky Uzmir? Proste nemam nic voci Solarisu, navyse sa v busoch nevyznam az tak ako vy tu, len mi pride divne konstatovat, ze Solaris nie je o nic horsi ako MAN. OK, nebavme sa o "horsosti" bavme sa o tom co je lepsie. A to je podla mna MAN. Ma vacsiu tradiciu. Potom aj Citelis je mozno rovnako kvalitny ako Solaris. Ci nie?
Asi preto, že je ešte majetkom výrobcu (Vrakosa bude robiť turné, pri ktorom bude predvádzať najnovšie výdobytky techniky, čiže nízku podlahu v celej dĺžke a šúpacie okná ? ) a Hochmaut leží v Perníkovskom kraji ? .
810zssk
K tomu clanku este jedno: sice je to tam pekne popisane len davam pozornosti koniec:
"Tisková zpráva červenec 2007 Iveco CR" - to len ze to nemusi byt az tak nadherne ako pisu