A hlavne by ma zaujímalo čo je v tej bedni pred kĺbom... To naozaj radšej SOR NB18 či ako sa to označuje. Aj keď mi je podozrivé to ako rýchlo sa "odstavil"... Bohvie čo sa s ním stalo...
Toto ma mierne vytočilo. Ten autobus má 18 rokov, za sebou 2 generálne opravy... A to je len príklad, je ich určite viac.. A týmto sa vozíme... Žiadam dať všetky takéto autobusy skontrolovať do Slovdekry.. ?
Ešte jedna molestujúca poznámka, len aby sa neinšpirovali u nás tým a nerozhodli sa,že najnovišie čo u nás bude obsluhovať nosný systém budú také električky zrekonštruované T3 ?
No schvalne by ma zaujimalo v kolkych nemeckych (ale aj inych) mestach jazdia MANy a v kolkych Solarisy. A preco sa teda v tych mestach kde jazdia MANy rozhodli pre ne a nie pre Solarisy?
Nie ale myslím,že než sa dakto obuje do Citelisov tak by mal pozreť SOR. Mne osobne nevadí ani jeden bus a vôbec už nie v terajšej siturácii aká je v DPB kedy by mi bolo jedno či by mi na zastávku došiel SOB NB 18 CITY alebo 18 metrový Citelis za predpokladu aj,že by nezhorel a mal šoféra ktorých dnes neni tiež dosť...
Ak si pozrieš tie vizualizácie Predstaničného námestia, ľahko z nich vyčítaš, že nástupišť tam bude veľmi, ale veľmi málo.. Ja tam nevidím prakticky žiadne väčšie plochy pre MHD... Pritom práve prestavba Hl.st. je šancou vytvoriť väčší priestor pre autobusy a trolejbusy... Ale zrejme sa to neuskutoční...
To je pravda, ani SORka podľa mňa nevyniká, myslím hlavne NB verziu. Mne sa po dizajnovej stránke veľmi páčia Solarisy, ale aj MANy a Mercedesy (okrem Conecta). V jednoduchosti je krása.
m@rtin
Každý má na design subjektivní pohled. Někomu se líbí holky a někomu zas vdolky. Mně se zas hnusí Solaris.
Mimochodem, kdo ještě neviděl fotky nového kloubového Citelisu Euro 4 se 100% nízkou podlahou, tak tady:
http://citybus.cz/fotodatabaze/main.php?strana=2&hleddotaz=%20WHERE%20vyrobni=47063