Velmi zajimavy clanek... Cestujici v Trutnove na osmnactimetrovem Citelisu "oceňují zejména bezbariérový přístup ve všech čtyřech dveřích a extrémně nízkou hladinu hluku."
WTF?
Kloubovy Citelis ma prece bezbarierovy pristup pouze v predni casti - ze by tento mel nizkopodlazni i naves?
OK, to mne je jasne. Myslel som to tak, ze preco teda niektore mesta kupuju stale MANy (potazmo Mercedesy, atd.) a nie Solarisy? Schvalne by ma zaujimalo v akom pomere sa tie busy v Nemecku kupuju.
Ja tade chodim prakticky denne.. neviem presne kde je miestny urad, ale predpokladam ze je to ta zakruta medzi zastavkami Jarovce a Sady, nie? Tam by mohol byt problem, chcelo by to zmerat.. ja skor vidim problem s prejazdami cez linku 191 - pri ZST Rusovce by sa to neotocilo.
91 velmi, velmi tazko... 15-metrovy bus v Jarovciach na krizovatke pri miestnom urade nema sancu prejst. Merania som nerobil, ale skus sa tam ist pozriet... Je to jasne uz na pohlad...
Som presvedceny, ze mame linky kde by sa 15-metrove autobusy hodili. Spomenme 53, 91 (cez tyzden) atd... urcite su linky kde by jazdit mohli, aj ked samozrejme, uvedomujem si ze najprv treba kupit klbaky na linky kde treba klbaky, ale potom..
Kydnem Ti teraz alebo až o 5 minút? To akože na čo ti k šťastiu bude chýbať 15m autobus od soru...? Nehovor, že si myslíš, že Ba v budúcnosti má popri 18m, 12m a mini, či midi nakupovať aj 15 m busy... ďalšia hračka na modelovom koľajisku 1:1
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=25605 - tie predajne aut na ZP sa zburaju, ze? Lebo to ide krizom cez ne.. Ale ta odbocka vyzera fajne Som sa bal ze to bude samostatna konecna ale vyzera to na zachadzkovu trasu pre vybrane linky Len skoda ze nebude trat na Rendez, tym by som chodil
Len sa modlime nech to nekupia Len zas sa obavam ze budu musiet, kedze Solarisy odmietnu kvoli imageu.. nehovoriac o tom ze Solaris sa asi neprihlasi..
Re #83089 Valec: No neviem, ja ked som tam bol naposledy (2002-3, neviem presne) tak to nebolo AZ TAK zle (aj ked to bolo DOST zle :D)
Re #83090 Martin Fundárek: Vsak hej, len problem je ze tym ze to vyslo / vyjde v BA novinach popletu vlcakov a toto je jedine miesto kde to moze byt vyvratene..
Re #83091 hoppusmark: Hlavne ten plastovy interier.. fuj.. par mojich vycitiek najdete na nitrianskom fore.
Re #83094 Emo: STV - to zalezi od toho co preferujes, ale to neriesme... co sa tyka DPB - som presvedceny ze Kadnar je lepsi ako Zachar, ale Zahradnik je naozaj len hovorca.
Re #83104 Själavrak: Videl si SOR NB? Ten je podla mna paradny
Re #83107 setra: Mne sa prave to paci na SORkach NB ze su jednoduche a zaroven pekne (co podla MOJHO NAZORU nebyva casto) a zaroven je ten dizajn moderny.. mne vadili BN s hrbmi (nase buduce vozy).
Re #83112 Själavrak: Mozes zacat tym ze povies KTORY SOR?
Re #83114 hoppusmark: Beriem spat, Citelis je pekny
Re #83122 fobust: Ten uzemny plan je z hladiska MHD totalne deravy. Nehovoriac o tom "nosnom systeme" krizom cez vsetky budovy, takze asi ide o metro a pritom znacne kopiruje elektricku do Petrzalky..
Re #83125 fobust: Hmmm.. neviem o tom ze by s nim nieco bolo, skor si myslim ze to bude v niecom inom.. ale to je skor otazka na Vladimira: boli s nim v NR nejake problemy?
Re #83130 hoppusmark: Zakladny problem vidim potencionalne v tom ze ak by sa kupil klbovy, tak ide o prvy klbovy voz od SORu a tam vidim pomerne velke riziko. Na druhej strane, jazdi nam tu 33 SORov, pribudne dalsich 18, takze ak chceme mat busy od jedneho vyrobcu ja to vidim na SOR. Podla mna kombinuje 3 faktory:
- mame od neho uz nejake busy, dalsie pridu, cize mozme budovat vozovy park od jedneho vyrobcu
- je lacny
- je dobry (ako cestujuci mam SORy velmi rad a vacsina ludi co poznam sa so mnoh zhoduje, a NB vyzera desingovo a interierom dobre), navyse je vela-dverovy ci ako to nazvat
Ale však ho do Libcháv nestiahli. Niekto niečo posral proste. To si ako myslíte, že bus úspešne jazdí celý rok po celej ČR a SR a akurát pred BA ho "rýchlo" stiahnu (podľa fobustovej paranoickej teórie ? ) ?
Mike