Záleží aj na dizajne, aspoň teda ľuďom s estetickým cítením. To je to isté ako architektúra, vozidlá MHD dotvárajú obraz mesta. Preto je napríklad aj toľko polemiky v prípade pražskej T3R.PLF...
To ťa ako môže napadnúť taký "bullshit" že Citelis je najškaredší? Ako kukni design SOR aký má, no nič moc. Ale v podstate nejde o design, skôr o kapacitu, kvalitu a bezpečnosť a ostatné predpísané parametre.
Tak nejak - na Citybus sa aspoň spredu ešte pozerať dalo, na Citelis už ani to. Práve tými svetlami to úplne znetvorili. A to, čo bolo škaredé, a dalo by sa vylepšiť, nechali pre istotu tak.
Ja som na základke robil so spolužiakom take dizajnérske úlety so snahou o čo najhnusnejší autobus, vyvinuli sme celý rad autobusov značky Škerisa Ale na Citelis sa veru nechytáme
Presne tak, keď si pozerám hocijaké fotky Citelisu, z každej jednej strany je ten autobus škaredý.. Či zozadu, či z boku.... Možno ešte spredu je to čelo akceptovateľné, ale ako raz napísal nejaký dizajnér na K-reporte: tie predné svetlá úplne ignorujú horizontálne línie predchádzajúceho modelu-teda Citybusu...
Teda myslím si, že ani Citybus nebol najkrajší, ale tým faceliftom to ešte viac pos.ali...
Aj ja dávam radšej viac príspevkov samostatne. To má totiž jednu veľkú výhodu: kým dopíšem posledné príspevky, niekto už môže medzitým reagovať na tie prvé ?. Mimochodom, myslíš, že keď namiesto viacerých menších príspevkov napíše jeden veľký, že ten zaberie menej miesta? ?
STV je totálne nepozerateľná, ešte viac než pred príchodom Rybníčka a Záhradníka. Skoro nič sa tam nedá pozerať. Zas na druhej strane mám ale pocit, že súčasné vedenie DPB sa doprave rozumie o čosi viac, než to minulé. ?
Ono je trochu otázne, k čomu by sa bolo treba vyjadriť. Kľúčový materiál, ktorý majú zverejnený na webe, je vyše roka starý a niektoré názory sa posunuli až tak, že teraz odmietajú, čo predtým navrhovali.
vzkm je ukazovateľ hustoty dopravného systému - kilometer krát vozidlo, cize kilometre ubehnuté jednotlivými vozidlami - ak 1 vozidlo ubehne za deň napr. 300km, tak 10 takýchto vozidiel vykonalo 3000 vzkm
miestokm je ukazovateľ kapacitnosti dopravného systému - kilometer krát miesto - ak má jedno vozidlo kapacitu 150 miest pre cestujúcich, tak 10 takých vozidiel, ktoré ubehnú 300km denne, vykoná kapacitu 450000 miestokm
Miestokm je ukazovateľ dobrý napr. pri porovnávaní rôznych trakcií a typov vozidiel v kombinácii s intervalom, nasaditeľných na nejakú trasu.
Vedel by mi prosím niekto z vás v krátkosti objasniť pojmy "vozokm" a "miestokm"? O tých prvých by som aj niečo vedel, ale tie druhé mi nič nehovoria. Díky. ?
OBRATISKO NOČÁKOV - HLAVNÁ STANICA
Neviete, tak bude sa main station rekonštruovať niekedy? A už sa aj predpokladá, odkiaľ budú mať rozjazdy, keď to tam bude rozkopané? Že či kvôli tomu náhodou nebude nutné od základov pomeniť ich trasy...
Snáď po novom tam nebudú iba 2 nástupištia... Myslím, že na nočáky by sa tu hodila taká "sranda" ako majú v takmer 100-tisícovom Liberci pre denné linky - Terminál Fugnerova s viacerými nástupišťami, kde sa zbiehajú snáď všetky linky s prestupom na hrane. Ale to asi môžem snívať ďalej.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo