Reply on: 810zssk #82945:
Nlo to neviem, či je šťastné, lebo keďže sa bavíme o úseku dĺžky cca 800 - 850 metrov, si myslím, že nová linka by skôr znamenala nárast vozokm.Napr. ak by bola trolejbusová musela by mať buď trasu Valašská - Búdková, čo je hlúposť, alebo vzhľadom na trolejové vedenie by musela ísť až na AS MN, alebo na Rajskú.
A-busy viesť pod trolejovým vedením, ktoré už stojí sa mi zdá nevhodné.
Teda reálne vidím 2 možnosti:
1. vybrané spoje 203 na Valašskú (cca každý druhý spoj)
207: ako navrhuješ
Výhoda: lacnejšie riešenie (menej vozokm, za jeden pracovný deň by to bola úspora cca 70 - 75 vozokm každý pracovný deň oproti 2. variante) ako riešenie číslo 2 a zároveň je to rýchlejšie spojenie zastávok Valašská, Lovinského so zastávkami Búdkova - Hodžovo nám..
2. možnosť:
203 vybrané spoje na Lovinského, za predpokladu, že má zostať zachovaná obsluha zastávky Horský park celotýždenne a celodenne inú možnosť nevidím
207 Valašská - Drotárska - Ružová dolina:
výhoda: netreba stavať vetvu v križovatke pri Hrobustove smer Búdkova - Matúšova, pokiaľ 207 bude mať na tejto strane trasy normálnu nie priebežnú konečnú, zamedzí sa tým dosť veľkým meškaniam, ktoré by v prípade okruhu vznikali (špička cca 5 - 12 minút už z konečnej Amfiteáter) v smere do Ružovej doliny, zisk spojenia Drotárska - Patrónka, udržanie spojenia Valašská, Lovinského s trhoviskom a Prievozskou priamo.
810zssk
Ad Re #82768: Nechytaj za slovicka (a ciselka :D)
Ad Re #82756: Uzemny plan je na to aby sa pri stavbach pracovalo s urcitou koncepciou a prisposobenim tomu ze tam ma byt urcity objekt (v tomto pripade trat a pod.). To neznamena ze to tam bezpodmienecne bude.