Nlo to neviem, či je šťastné, lebo keďže sa bavíme o úseku dĺžky cca 800 - 850 metrov, si myslím, že nová linka by skôr znamenala nárast vozokm.
Napr. ak by bola trolejbusová musela by mať buď trasu Valašská - Búdková, čo je hlúposť, alebo vzhľadom na trolejové vedenie by musela ísť až na AS MN, alebo na Rajskú.
A-busy viesť pod trolejovým vedením, ktoré už stojí sa mi zdá nevhodné.
Teda reálne vidím 2 možnosti:
1. vybrané spoje 203 na Valašskú (cca každý druhý spoj)
207: ako navrhuješ
Výhoda: lacnejšie riešenie (menej vozokm, za jeden pracovný deň by to bola úspora cca 70 - 75 vozokm každý pracovný deň oproti 2. variante) ako riešenie číslo 2 a zároveň je to rýchlejšie spojenie zastávok Valašská, Lovinského so zastávkami Búdkova - Hodžovo nám..
2. možnosť:
203 vybrané spoje na Lovinského, za predpokladu, že má zostať zachovaná obsluha zastávky Horský park celotýždenne a celodenne inú možnosť nevidím
207 Valašská - Drotárska - Ružová dolina:
výhoda: netreba stavať vetvu v križovatke pri Hrobustove smer Búdkova - Matúšova, pokiaľ 207 bude mať na tejto strane trasy normálnu nie priebežnú konečnú, zamedzí sa tým dosť veľkým meškaniam, ktoré by v prípade okruhu vznikali (špička cca 5 - 12 minút už z konečnej Amfiteáter) v smere do Ružovej doliny, zisk spojenia Drotárska - Patrónka, udržanie spojenia Valašská, Lovinského s trhoviskom a Prievozskou priamo.
Z Noveho mostu by sa L50 tocila tak ze by isla cez nadjazd, zisla dole (tam by mala plochu), zas vysla hore a isla na zastavku.. Co sa tyka Pristavneho mostu, suhlasim ze odtial treba odstranit vsetku mestsku (aj individualnu) dopravu. Idealne spoplatnit.
Ad Re #82756: Uzemny plan je na to aby sa pri stavbach pracovalo s urcitou koncepciou a prisposobenim tomu ze tam ma byt urcity objekt (v tomto pripade trat a pod.). To neznamena ze to tam bezpodmienecne bude.
Su v Ruzovej doline socialne zariadenia? Lebo potom by to mohlo byt okruzne. Z Budkovej na (zastavky) Safranovu, SNA, Subeznu, Amfiteater, Budkovu a naspat do Ruzovej doliny.. na lokalnu dopravu z Valasskej by mohla fungovat nejaka linka ako N47.. ale to az potom ako kupime 9-metrove tbusy Pripadne by tam behal Sprinter (alebo SORka).
pokial si pamatam, tak tvrdili, ze 95-ku zrusia, ked bude fungovat elina... dovtedy zrejme pojde cez Apollo
50-ako ju chces stocit z Mosta SNP do Auparku?
78-asi pojde po Landererovej(divadlo)/Nivach na Apollo aj ked tusim podla povodnej myslienky mali nasadit na trase ASMH-Ovsiste T-busy (a 78 koncit na ASMN?), lenze to uz je asi na dalsie volebne obdobie pase...
A prejazd busov cez Pristavny most (btw. bol tusim povodne mysleny iba ako dialnicny most, pricom uz teraz sa tam spaja z oboch stran 6 prudov do dvoch...) by som radsej zrušil uplne, vratane 98. Ved tam nabera v zapchach najvacsie meskanie. Co tak 98 potiahnut cez opravenu Pristavnu a otocit na objazde? Je to velka zachadzka? A 96 hodit cez Prievozsku...
Re #82768 ivanbuto: 1.9. bude sobota, tak zmeny hrozia asi az 3.9. ?
Re #82756 fobust: vdaka
A to by akoze k akemu datumu malo byt realizovane? najviac sa mi paci ta odbocka z Apolla na Bosakovu - zeby zavreli zjazdnu vetvu z Pristavneho mosta do Petrzalky? (mozno by to aj bolo vhodne...)
a Tbusy maju chodit aj poza euba? to akoze okolo skokanskeho arealu STU? ci dokonca aj po hradzi? ?
ale akosi zaryto sa stale drzia tej konecnej pri Dostihovej drahe... mohli to radsej potiahnut okolo nej dalej az na Dolnozemsku a do Ovsista...
No jediné dobré riešenie sa mi zdá Valašská. Keďže aj tak 207 z Valašskej využívajú skôr ľudia na spojenia v okolí (Červený kríž, Radvanská a pod.), keďže v pešej dostupnosti má skoro každý z tejto časti inú už teraz rýchlejšiu linku do centra, zastávky Dubová (83), Pri Suchom mlyne (212), Patrónka (30, 37, 83), po otvorení Pri Habánskom mlyne (30, 37).
A neviem si dobre predstaviť, kde by sa točila v Hroboňovej a za ďalšie by na tú Valašskú tak, či tak muselo niečo ísť, možno tie vybrané 203-ky, no ak sa dá točiť v Hroboňovej, potom by som tam radšej točil tie vybrané 203 a 207 nechal tak ako je so zachádzkou cez Drotársku.
Peon : Tie naskoky SL...to mas tak, ked kompetentny nevedia zodpovedajuce CP je to takto...ako som ti uz raz pisal, ti ktori vyuzivaju SL casto, respektive denne, su na to zvyknuti a im to tak nevadi, ja dokonca som rad ze to chodi rychlejsie ako ma, si predstav toasi takto...v casoch, ked tie naskoky su, teda vikendy,posledne spoje...noc...aby sa dodrzal CP, busy by jazdili rychlostou asi tak 40 km/h....dobre, mozno 50km/h. Dakujem, neprosim, ako aj ten priklad co tu niekto napisal o tej staznosti, ze na dodrziavanie CP sa aj stazuje...dobry paradox...k tvojim dalsim otazkam ti neodpoviem, pretoze neviem
Niekedy na jar to jazdievalo 13/2.
Re #82932 hoppusmark: O 96 si myslím to isté čo ty, pokiaľ nepresmerujú 87 na Prístavný most.
Re #82934 hoppusmark: Ja by som to najradšej videl zatrolejované s tým, žeby tade chodila 207. Zastávka Horský park by sa potom mohla obslúžiť tak, žeby každých cca 30 minút L 203 zachádzala cez túto zastávku na Lovinského a 41 by sa zrušila.
Oni sa neprejdu, oni pojdu autom...
A prave kvoli tomuto som tam chcel viac spojov MHD..
Totiz je treba presmerovat MHD tam, kde bude mat vacsie vyuzitie a nepozerat sa na to, ze su to manazerikovia a neviem kto..
OKrem toho v Apollo BC sidli aj Ministerstvo vystavby a Narodna dialnicna spolocnost...
A aby bolo jasne, ja v Apolle ani nerobim a ani s tym nemam nic spolocne, ale napriek tomu tam chcem MHD zlepsit ?
Netusim,ktora bude mensia,ale tak je to pisane "pripravene,zrealizujeme po otvoreni Pristavnej" tak si vyber co uznas za vhodne,ja len pisem to co som cital aje to cierne na bielom,i ked uznavamze to nie je dopr.prikaz
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Santer