S tou 74 do bazin uz prestan, je to jeden zo zasadnych problemov, preco vacsina ludi tie tvoje zmeny nepodporuje
A co sa tyka nahrady busov elinami, viem si predstavit, aka "adekvatna" nahrada by to bola. Ved sa pozri, ako dopadla "nahrada" elin X6kou...
A co sa tyka nahrady busov elinami, viem si predstavit, aka "adekvatna" nahrada by to bola. Ved sa pozri, ako dopadla "nahrada" elin X6kou...
d3k0
Jediné, s čím súhlasím je to, že sa rekonštrukcia mala začať až 29.6., takto je to zbytočne skoro. Ešte by som podotkol, že linka X6 je jeden veľký podfuck, lebo ak by sme si aj zobrali prázdninový 15-minútový interval troch električkových liniek 2, 4 a 6 a nezaoberali sa úvahami o kapacite 2xT3 vs. kĺbaky (pozn. v lete na linke 2 premávali súpravy), vychádza nám interval linky X6 5 minút. A je taký? Nie. V špičke 6 minút, v sedle 10 minút (!) pri menšej kapacite vozidiel. Když nejsou lidi, nejsou lidi... (Vďaka, milá SDĽ, za Zákonník práce.)
BTW, podaktorí spoluobčania s dlhšími prstami sa už veľmi rýchlo zorientovali a linka X6 sa stala ich obľúbenou. Takže pozor!
A ešte jedna sranda, čo sa mi dnes stala. Ráno si idem na skúšku do školy 74-kou (2314) a jej vodič mal silnú potrebu predbehnúť 63-ku, čo bola pred nami. Dobre sa rozbehol, bus aj predbehol a zrazu sa pred nami v zákrute pri novej pumpe na Trnavskej objavila zápcha. Náš vodič reagoval tak, že sa snažil zaradiť úplne vpravo do výjazdového pruhu z pumpy. To sme ešte stále išli 50 a zrazu sme pred nami objavili pomaly idúci maďarský autobus, ktorý sa tiež zaraďoval do nášho pruhu. Samozrejme, už sme to neubrzdili, zaflekovali sme a od obrubníku sme sa odrazili rovno do maďarského busu. Našťastie sa nič vážne nestalo, iba sa trochu poškrabali plechy...
(Sorry za z mojej strany neobvykle dlhy prispevok )