No ani neviem ci mozem po takych tragickych udalostiach pytat na nasledujuce veci.
1. Ako fungoval ten polIkarus - ohrievaci agregat? To jednoducho nacuval k dajakemu busu a zacal ohrievat, ci ako?
a teraz trosicku elektrotechniky:
A) V BA maju elektricky v troleji 600V jednosmerne. A "na palube" elektricky sa to transformuje na 24V a na tomto napati pracuju aj trakcne motory, vsakze? Predpokladam ze tychto 24V ale nie je jednosmernych a na vytvorenie striedaveho napatia sluzi prave zrychlovac, ci nie? Prepacte nepresnu terminologiu, ale nemam v tychto veciach vobec jasno.
Troliky maju u nas v troleji 750V tiez jednosmerne. A na ako napati pracuju ich trakcne motory?
1. Ako fungoval ten polIkarus - ohrievaci agregat? To jednoducho nacuval k dajakemu busu a zacal ohrievat, ci ako?
a teraz trosicku elektrotechniky:
A) V BA maju elektricky v troleji 600V jednosmerne. A "na palube" elektricky sa to transformuje na 24V a na tomto napati pracuju aj trakcne motory, vsakze? Predpokladam ze tychto 24V ale nie je jednosmernych a na vytvorenie striedaveho napatia sluzi prave zrychlovac, ci nie? Prepacte nepresnu terminologiu, ale nemam v tychto veciach vobec jasno.
Troliky maju u nas v troleji 750V tiez jednosmerne. A na ako napati pracuju ich trakcne motory?
tbc
pytal si sa ci motory pracuju na 24V?? nie, tie idu na vyssie, len teraz neviem ci 600V, alebo 300V ak su v serii...
zrychlovac pokial viem sluzi na ovladanie prudu do motorov (mozno som sa nepresne vyjadril), v novych typoch tuto ulohu ma tyristorova vyzbroj...btw. vedeli ste, ze v K2 a T3 ma vodic na riadiacom paneli aj 600V? (je to to svetielko, ktore ukazuje ci je napatie v troleji alebo nie)