"Prvý viceprimátor Milan Cílek informoval, že v prípade objednávky úplne nových autobusov, by bol čas na ich obstaranie a dodanie približne trištvrte roka, čoby neriešilo súčasnú situáciu."
No to je teda úúúúúžasná výhovorka!
Takže nové autobusy sa nekupujú preto, že dlho trvá výroba? ? ? ?
No lenže keď sa rozhodne o nákupe nových vozidiel až o rok, tak vozidlá neprídu o trištvrte roka, ale o rok aj trištvrte!
Vysvetlite to niekto Cílekovi lebo ma asi porazí ?
Odo mňa neočakávaj žiadne uvedomenie si. Ja o trolejbusoch nerozhodujem. Ja som vás snaživo prosil, aby ste radšej nepoužívali žiadne argumenty, než hlúpe, ktorými mávaš ty. Ak ich totiž vytiahneš na nejakom rozhodujúcom jednaní, tak ťa len minimálne zorientovaný nepriateľ trolejbusov zlupne ako malinu.
Čo je to za hlúposť "sa trolejbusu darí brzdiť lepšie edb ako podraďovaním motorom" napríklad? Odpoveď je takáto: Pri brzdení prevádzkovou aj núdzovou brzdou je brzdná dráha autobusu aj trolejbusu prakticky rovnaká.
Skutočne to nemá zmysel, som zvyknutý baviť sa o konkrétnych argumentoch a nie mávať novinárskymi drístami.
Pričom už len prvá výhoda je natoľko postačujúca, že sa pre ňu oplatí trolejbusovú sieť rozvíjať, a to hlavne tam, kde majú zatiaľ dominantné postavenie autobusy(BA).. Dalo by sa argumentovať, že aj elektrina sa niekde musí vyrobiť a znečistiť tým životné prostredie inde, no v meste redukcia exhalátov pomôže viac, ako inde exhaláty z tepelných elektrární prostredie zhoršia...
?
hoppusmark
-nulové emisie
-dlhšia životnosť
-lepšie zvládanie kopcovitých terénov
-lepšie zrýchlenie
Pričom už len prvá výhoda je natoľko postačujúca, že sa pre ňu oplatí trolejbusovú sieť rozvíjať, a to hlavne tam, kde majú zatiaľ dominantné postavenie autobusy(BA).. Dalo by sa argumentovať, že aj elektrina sa niekde musí vyrobiť a znečistiť tým životné prostredie inde, no v meste redukcia exhalátov pomôže viac, ako inde exhaláty z tepelných elektrární prostredie zhoršia...
?