Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #82412:
Nehovorili sme náááhodou o menšom namáhaní karosérie?
http://www.bratislavskenoviny.sk/46886/doprava/solarisy-nie-su-podla-expertizy-schopne-prevadzky

"Prvý viceprimátor Milan Cílek informoval, že v prípade objednávky úplne nových autobusov, by bol čas na ich obstaranie a dodanie približne trištvrte roka, čoby neriešilo súčasnú situáciu."

No to je teda úúúúúžasná výhovorka!
Takže nové autobusy sa nekupujú preto, že dlho trvá výroba? ? ? ?

No lenže keď sa rozhodne o nákupe nových vozidiel až o rok, tak vozidlá neprídu o trištvrte roka, ale o rok aj trištvrte!
Vysvetlite to niekto Cílekovi lebo ma asi porazí ?
Reply on: hoppusmark #82411:
Takže tento argument treba vypustiť a nemusíme tú diskusiu opakovať znova ? .
Reply on: S499.1023 #82407:
A presne takúto nejakú otázky si mi vtedy položil. Tak dúfam, že tú diskusiu nemusíme opakovať znova ?
Reply on: S499.1023 #82407:
O tom som sa tu už s tebou minule bavil.... ?
Reply on: Sommelier #82315:
no v niecom mas pravdu, ale ci to je ekonomicky vyhodne, to neviem.. Ze sa nekazia? to zas neviem...no akurat dnes sa mi pokazil autobus...
Reply on: S499.1023 #82305:
neviem, ty trolejbus mas v spalni?
Reply on: hoppusmark #82399:
Akým spôsobom zaisťuje montáž tykadiel a elektrovýzbroje na strechu bežného autobusu predĺženie životnosti ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #82389:
o to sa postaraju ti dalsi... to nech nas netrapi ? ? politicke zmyslanie - ja vezmem pozicku a po mne potopa
Reply on: Sommelier #82394:
Odo mňa neočakávaj žiadne uvedomenie si. Ja o trolejbusoch nerozhodujem. Ja som vás snaživo prosil, aby ste radšej nepoužívali žiadne argumenty, než hlúpe, ktorými mávaš ty. Ak ich totiž vytiahneš na nejakom rozhodujúcom jednaní, tak ťa len minimálne zorientovaný nepriateľ trolejbusov zlupne ako malinu.
Čo je to za hlúposť "sa trolejbusu darí brzdiť lepšie edb ako podraďovaním motorom" napríklad? Odpoveď je takáto: Pri brzdení prevádzkovou aj núdzovou brzdou je brzdná dráha autobusu aj trolejbusu prakticky rovnaká.

Skutočne to nemá zmysel, som zvyknutý baviť sa o konkrétnych argumentoch a nie mávať novinárskymi drístami.
Reply on: pepke #82393:
To neviem, tipujem okolo 2 -3 sory denne +-1, to nechýba teraz cez prázdniny do výpravy.
Reply on: hoppusmark #82399:
to áno, len keď ja im ešte rád nejaké pridávam ?
Reply on: Sommelier #82398:
Haha, to si niekto urobil dobrú haluz z revízorov ?
Reply on: Mikimaus #82396:
Vyzerá to tak, že práve toto je jeden z hlavných dôvodov rušenia trolejbusov v Košiciach ?
Stačí si to prečítať...
Reply on: Sommelier #82398:
No parada,,tie Dallas kluce sa daju kupit za 150 sk,,,hmm.
Reply on: Sommelier #82394:
Hlavné výhody trolejbusov sú:
-nulové emisie
-dlhšia životnosť
-lepšie zvládanie kopcovitých terénov
-lepšie zrýchlenie

Pričom už len prvá výhoda je natoľko postačujúca, že sa pre ňu oplatí trolejbusovú sieť rozvíjať, a to hlavne tam, kde majú zatiaľ dominantné postavenie autobusy(BA).. Dalo by sa argumentovať, že aj elektrina sa niekde musí vyrobiť a znečistiť tým životné prostredie inde, no v meste redukcia exhalátov pomôže viac, ako inde exhaláty z tepelných elektrární prostredie zhoršia...
?
Nevie niekto o aku konstrukcnu chybu ide v pripade busov Solaris?
Reply on: Mike #82392:
uz len toto.... co je to za podnik co si nevie nastavit informacny system 😃 to BUSE ovlada DPB nie naopak 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.