Reply on: Mike #81709:
Problém je tiež vo financovaní. Štát by mal financovať (prispievať na) MHD v BA.. Lenže to by zvyšok Slovenska neprehltol a neprežil, takže to zrejme nie je reálne.. Pritom do Bratislavy prichádza veľké množstvo ľudí zo zvyšku Slovenska, takže by to v podstate bolo aj pre nich... Ale to by najprv museli pochopiť ?
Mike
Alebo nahrávaš na smeč p. Ing. Cílekovi, že keby bolo na ňom, dopravu robí súkromník ktorému meto prepláca iba tie najnevyhnutnejšie výkony , tzv" sociálnu dopravu" - to by boli možno 3 - 4 spoje za deň na L 57, 77, 79, lebo prirodzene by ten súkromník vykonával iba zaručene ziskové linky v špičkových časoch a v plnej dĺžke ako 21, 83, možno 31, ale oproti dnešku by to bola velká redukcia spojov a cestovné kľko by stálo,....
Re #81701 hoppusmark: Podľa mňa oni nemajú pocit dobre vykonanej práce. To možno poznáš ten pocit a možno ho spoznáš, nič nerobíš a dostávaš za to málo peňazí.
Alebo iné heslo: namáhaj sa iba do výšky svojho platu. Možno relatívne, ale výsledok vidíme ? ? ?