Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #81709:
Problém je tiež vo financovaní. Štát by mal financovať (prispievať na) MHD v BA.. Lenže to by zvyšok Slovenska neprehltol a neprežil, takže to zrejme nie je reálne.. Pritom do Bratislavy prichádza veľké množstvo ľudí zo zvyšku Slovenska, takže by to v podstate bolo aj pre nich... Ale to by najprv museli pochopiť ?
Reply on: 810zssk #81710:
1. O tom by som v našich podmienkách pochyboval. Keď už nie Ba, viď šarkany ako slovenské maršrutky v iných mestách,...
2. Keby aj áno, ako by si ju dosiahol a komu by vlastne prospela a za akú cenu?
Reply on: Mike #81709:
Nehovorim ze tu JE konkurencia, ale ze MHD prospieva konkurencia 😉
Reply on: 810zssk #81706:
Konkurencia v MHD je úplne super. Však nevidíš tých dopravcov čo sa sem o 106 hrnú? Aha , myslíš zájazdy Ba, čo skončili na zmluvkách Avionu a Shopping Palacu, svojho času sa uvažovalo že budú robiť X50 až nakoniec po čase začali robiť X11 ale za aké peniaze ma zaujíma... Jediné, čo akceptujem je Blagus s klimatizvanými busmi a zadarmo (doprava do Avion a Shopping Pakacu)- paradox voči MHD. A možno aj chcel Blagus údajne robiť Petržalskú MHD k 5.9.2005 ale tiež cúvli keď prišla reč na náklady a reálne tržby a výnosy...
Alebo nahrávaš na smeč p. Ing. Cílekovi, že keby bolo na ňom, dopravu robí súkromník ktorému meto prepláca iba tie najnevyhnutnejšie výkony , tzv" sociálnu dopravu" - to by boli možno 3 - 4 spoje za deň na L 57, 77, 79, lebo prirodzene by ten súkromník vykonával iba zaručene ziskové linky v špičkových časoch a v plnej dĺžke ako 21, 83, možno 31, ale oproti dnešku by to bola velká redukcia spojov a cestovné kľko by stálo,....

Re #81701 hoppusmark: Podľa mňa oni nemajú pocit dobre vykonanej práce. To možno poznáš ten pocit a možno ho spoznáš, nič nerobíš a dostávaš za to málo peňazí.
Alebo iné heslo: namáhaj sa iba do výšky svojho platu. Možno relatívne, ale výsledok vidíme ? ? ?
Reply on: klasIK #81687:
Pán Záhradník, prípsevky za pitný režim sú v hodnote 20,- Sk, príspevky v hodnote 35,- Sk sú za 11+ hodinové služby.
Ináč podľa mňa si za chvíľu budem musieť umývať topánky zo spodu, potom ako výstupim z autobusu... Pretože v autobusoch DPB je väčšia špina ako na ulici... Pretože ulicu aspoň niekedy umyje dážď... Ale autobus DPB neumyje nič ?
Reply on: hoppusmark #81705:
Ale je.. to co je tam nie je konkurencia, ale snaha o udrzanie monopolu.
Reply on: 810zssk #81704:
Neviem, či konkurencia v MHD je to najlepšie. Viď Banskú Bystricu..
Reply on: hoppusmark #81701:
Predovsetkym konkurencia.. keby prisla ina busova firma tak by mala motivaciu poskytnut co najlepsie sluzby.. aku motivaciu ma DPB?
Reply on: 810zssk #81702:
Resp. nie je vacsi problem ako predtym 😃
Reply on: Själavrak #81692:
S tymi poziarmi to NIE JE pravda, len sa to predtym nemedializovalo. A soferi su problem vsade. Zahradnik je hovorca a Kadnar vyzera OK.. takze nie je problem..
Reply on: Andy #81700:
No pekne, a za toto dostávajú plat... Magistrát by trebalo vymeniť aj s primátorom, a DPB by mala prebrať súkromná firma, ktorá by si nechala iba naozaj schopných ľudí a tých ostatných vymenila.. Ináč si neviem predstaviť zlepšenie...
Nechápem, ako tí ľudia, ktorí sú tam teraz, môžu mať pocit z dobre vykonanej práce...... ?
Reply on: hoppusmark #81697:
No nie že priamo Kolada, ale tak celkovo magistrát, DPB atď. moc nespravili, napríklad vtedy konkrétne čo sa týka tej preferencie.. Každý čakal, že sa to nejak spraví.. 😃 Vieš ako vyzerajú rokovania na magistráte? Zíde sa zopár zodpovedných ľudí, každý sa vyjadrí, povie sa, že je nejaký problém, všetci sa dohodnú, že by sa mal riešiť. Potom o mesiac sa zase zvolá rokovanie a zase sa zhodnú na tom, že je potrebné problém riešiť. A tak nejak to pokračuje až kým sa na problém nezabudne.
Reply on: Andy #81696:
Presne tak, sockovitosť MHD BA sa už naplno začala prejavovať...Takže už to pôjde asi len "do sociek" ?
Reply on: Andy #81696:
Minule bol v TV Bratislava Kajdi a ten sa mi tiež nezdal moc sympatický... ?
Reply on: Andy #81696:
To akože Kolada sám od seba povedal, že nič nespravil?
Reply on: Själavrak #81692:
Nuž páni Kadnár, Cílek a Záhradník majú síce veľké vízie s dobrými úmyslami, ale v jednej maličkej drobnosti je problém - nevedia ako tie vízie zrealizovať. Aspoň zatiaľ som nevidel ani jeden taký krok. Už sú tam pol roka a mám taký pocit, že DPB ide k horšiemu ešte rýchlejšie než predtým. Výnimkou sú nočáky, avšak to nebola ich iniciatíva, ale skôr šťastie že vôbec súhlasili s predloženým návrhom. Očakával som, že hneď niečo spravia aspoň s buzeráciou vodičov, čistotou vozidiel, správaním k cestujúcim, informatikou atď., ale stále nič, je to možno ešte horšie ako predtým. Pripomína mi to istého pána Koladu, ktorý si deň pred odchodom zo svojej funkcie uvedomil, že oni vlastne za celé obdobie nič nespravili, lebo si počas toho obdobia vlastne neuvedomovali, že nič nerobia.
Reply on: Martin Fundárek #81691:
to, čo minuli zo svojho vrecka na pitný režim teraz im vrátia v podobe druhých lístkov neskôr. Stále lepšie ako nič. ?
Reply on: Själavrak #81692:
Počty šoférov idú dole v celej strednej a východnej Európe, nielen v DPB..
Reply on: Själavrak #81692:
Ako keby predtým autobusy nehoreli.... So Záhradníkom to nemá absolútne nič spoločné...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.