Myslim ze nieco take ze by na stadion MS v hokeji isla elektricka je v BA az absurdna predstava, ale verite aspon v to ze niekoho napadne vybudovat tam trolejbus? Ked uz sa bude tahat na Apollo, mohol by sa aj k stadionu..
Môžeš to nejako zdôvodniť? Prínos zníženia vmax. v obci zo 60 na 50 je natoľko neoddiskutovateľný, že proti nemu môže byť iba bezohľadný mamľas. Na miestach, kde je to odôvodnené, nie je problém zvýšiť rýchlosť miestnou úpravou.
Nuž to sa mňa nepýtaj. Ja som za neobmedzenú rýchlosť na diaľniciach, 100 mimo obec a 50 v obci, presne ako v Nemecku. Ale aj v Nemecku bývajú "hlukové" obmedzenia na 120, ba aj na 100.
Pýtal si sa tak, že zo súdu by Ťa s takou formuláciuo rovno vyhodili, keďže si formuláciou otázky akosi podsúval hneď aj odpoveď, že obsluha Koliby je zbytočná.
Ty si jeden z tých, čo riešia trojčlenkou logické úlohy, čo? Ak jeden robotník vykope výkop o dĺžke 5 metrov za dve hodiny, sto robotníkov ho vykope za 1 minútu a 24 sekůnd?
Čísla nech kľudne ostanú, ale to by sa nemohli odohrať prečíslovacie šotoorgie ? .
Jedným z mojich hlavných bojov s VR a BW je presadenie zlúčenia električkových prevádzok do jednej. Predsa ich fyzická oddelenosť nie je dôvodom pre existenciu dvoch vedúcich prevádzky a dvoch hlavných výpravcov, dvoch ekonómok a vôbec zbytočnú redundanciu x miest.
"Považujeme to za dostatočné záruky bezpečnosti týchto vozidiel a pravdepodobne v druhej polovici júla rozhodneme o ich návrate do prevádzky v rámci MHD v Bratislave" - hej, len pred tym si este musia oddychnut, lebo bez toho bolo rozhodovanie tazke.. KUA PRECO TO ESTE NIE JE NA CESTACH?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023