Čísla nech kľudne ostanú, ale to by sa nemohli odohrať prečíslovacie šotoorgie ? .
Jedným z mojich hlavných bojov s VR a BW je presadenie zlúčenia električkových prevádzok do jednej. Predsa ich fyzická oddelenosť nie je dôvodom pre existenciu dvoch vedúcich prevádzky a dvoch hlavných výpravcov, dvoch ekonómok a vôbec zbytočnú redundanciu x miest.
"Považujeme to za dostatočné záruky bezpečnosti týchto vozidiel a pravdepodobne v druhej polovici júla rozhodneme o ich návrate do prevádzky v rámci MHD v Bratislave" - hej, len pred tym si este musia oddychnut, lebo bez toho bolo rozhodovanie tazke.. KUA PRECO TO ESTE NIE JE NA CESTACH?
Nepriamo súvisiace, pri niektorých tých nových 14 TrM je tam nejako väčšmi "prešpekulovaný" kompresor, a napr. pri prejdení úsekov bez prúdu skoro zakaždým vyfukuje vzduch. Aký je zmysel toho? Môžeš laicky vysvetliť?
Ale no, to je co za poplasna sprava? Na imhd/KE sa pisu neoverene info, ze sa ma zrusit a Ty rovno, ze uz aj bola? Kym to nevyslovi niekto kompetentny, treba to brat s maximalnou rezervou!!!
Na električenku, samozrejme. ?
Ja som ešte nemal to šťastie vôbec niekoho vidieť, že by v nočáku štikal. ?
Väčšinu roka ale cestujem v Brne a to prosím za 540 Kč,- na tri mesiace, kvalitnou dopravou cez deň, niečim čo sa dá aj nazývať nosný dopravný systém, na území celého mesta, IDS je samozrejmosťou, vozy moderné (ešte aj tie kačice vyzerajú slušne ? ), nehovoriac o prakticky dokonalom systéme nočnej dopravy, ktorá premáva od 22:30 do 5:30. Taký rozdiel jednoducho NEMôŽE byť len v absencii štátnej dotácie. ?
Myslim že existijú poctivci aspoň taký ako ja ktorý cestujú na električenku ? ?
Ak naozaj zvýšia cenu dvojnásobne, tak na nočáky budu stačiť tie dva mercedesy. SORY by zívali prázdnotou ?
Tak, tak. Nebolo by od veci mať X5 v 5-minútovom intervale, aby každý druhý spoj nadväzoval na X11. Intervaly 6-10-3x15, resp. 6-10-3x20 dosť okrádajú o čas na prestupoch. (O tom, že by bolo v CP vyznačené, ktorý spoj X5 má prípoj a ktorý nie, sa neoddá ani snívať. Rozhodne by však mali byť vyznačené v CP prípoje N53 a N55 na linku N56, keďže sú raz tak a raz onak.)
Ja som na linke 11 videl včera (bohužiaľ) len jednu súpravu, ostatné boli K2S. Prvý raz po rokoch som zažil, že sa (bez mimoriadností v doprave) do 11-ky nedostali všetci cestujúci poobede v smere z mesta. (Samozrejme to isté aj ráno v smere do mesta, ale to sa dalo predpokladať.) Ľudia zareagovali bleskovo a dnes už boli električky voľnejšie - zato ranná zápcha áut pred Gaštaňákom narástla až po Černockého, čo sa inak stávalo iba pri nehodách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Ad Re #80816 hoppusmark: Aj ja som v tom dúfal, ale jednotný nátej a jednotná CI by bola nedostatočne šoto asi...
Ad Re #80873 Ike: Hluk napríklad? Prevádzka vozidiel nediaľničných parametrov napr. na Prístavnom moste?
Ad Re #80902 Martin Fundárek: Čo je konkrétne v BA podmienkach "stará T3"?