Ti říkám, že WC je zástupný důvod. Je pro řidiče smluvně ošetřena možnost navštěvovat WC v NOÚ. Pravý důvod je náhrada 49 elektrickou trakcí o víkendech. t-211 je po zatrolejování Patrónky plánována jako náhrada a-49. Pokud by se povedlo potáhnout dráty po Tresko Lamač, jezdila by až tam.
To je nezmysel. Cez ten tunel som v nedeľu o 17:09 išiel, hrajú tam všetky rádiá. Akurát odporúčajú posluch Slovenska, lebo tam má dispečer tunela možnosť priameho vstupu.
Tak to musíme uvést na pravou míru. Kvůli sociálkám to samozřejmě není, to je jen vedlejší efekt.
V týdnu jezdí 49, protože je požadavek na přestup hrana-hrana na Patrónce. O víkendu tento požadavek není, takže jezdí trolejbus, který jezdí ulicí Pri Suchom Mlyne.
Kto čítal Saturnina, vie, čo znamená skratka KPURPNPM - Kancelária pre uvádzanie románových príbeho na pravú mieru.
Takže:
Kúpili tri. Stáli 300 tisíc všetky tri, takže boli prakticky zadarmo.
6 miliónov by stála generálka s novým skeletom a výzbrojou, takže nový trolejbus, síce vysokopodlažný ale za polovicu ceny 25Tr.
Zlínčania nepovedali, že tie vozy sú neprvádzkovateľné. Zlínčania majú dostatok nových vozov, takže kopu 15Tr vyradili a ponúkli na predaj.
Takže je aspoň vidieť, ako hyeny zmrvia všetko, k čomu sa dostanú. Vystrihajú, vytrhnú z konceptu...
je otázne, či je samuel migaľ tak šikovný alebo pozorne počúval, keď ich kolegyňa školila, čo a ako treba robiť s elinou, keď ju chcú použiť na jazdu... tipujem oboje...?
no bud dostanu novu reklamu na RASCALS alebo nejakych podobnych dementov alebo budu vybavene specialnym vetranim cez porozbijane okna a bohvie co este....
Re #80002 810zssk: ak by si bol taky zlaty erik@spinet.sk
Re #80017 Mego: ja 212kou chodim cez weekendy na zeleznu studnicku napriklad...
v prezentacnom videu hovorili, ze mame pocuvat pred vjazdom do tunela 107,6, co je expres pre dopravne informacia a v tuneli 96,6 pre pokyny dispecingu v pripade vynimocnych udalosti...
PRED VJAZDOM DO TUNELA NEZABUDNITE:
- Nalaď si rozhlasovú stanicu uvedenú na značke (96,6FM). Dispečer tunela môže vstúpiť do vysielania Rádia Slovensko 1 s dôležitým hlásením.
V PRÍPADE KOLÓNY V TUNELI:
- Počúvaj hlásenia a pokyny dispečera z rádia.
O konečne k TESCU snívaj. Ledva vedeniu DPB došlo po roku, teda skôr terajšie vedenie napráva kix minulého vedenia, že treba zatrolejovať aj otočku pre trolejbusy na Riviére pre L33. O zatrolejovaní konečnej pri TESCU snívaj. Vybuduje sa trať do Lamača pre trolejbus ale TESCO to obíde.
Však to práve. 49 je už úplne zbytočná, kľudne by mohla jazdiť 211 aj za 49 a ešte nahradiť 22 v úseku Patrónka - NOÚ, 22 by končila pri Vojenskej nemocnici a 3-5min po príchode 22 by odchádzala 211 na NOÚ a naopak a 3-5min po príchode 211 k Vojenskej nemocnici by odchádzala 22 do DNV.
Emo