Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: _ERIC #80043:
A možno sa v rámci otočky pristaví zatváracia brána a budeme sa môcť prihlásiť na brigádu na nočné stráženie. ?
Reply on: setra #79952:
no bud dostanu novu reklamu na RASCALS alebo nejakych podobnych dementov alebo budu vybavene specialnym vetranim cez porozbijane okna a bohvie co este....

Re #80002 810zssk: ak by si bol taky zlaty erik@spinet.sk

Re #80017 Mego: ja 212kou chodim cez weekendy na zeleznu studnicku napriklad...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #80013:
Lenže po výluke padol argument o nutnosti zachádzania na prestávky, pretože búda je na druhej konečnej a cez týždeň tam linka 209 prestávky aj čerpá.
v prezentacnom videu hovorili, ze mame pocuvat pred vjazdom do tunela 107,6, co je expres pre dopravne informacia a v tuneli 96,6 pre pokyny dispecingu v pripade vynimocnych udalosti...
Podľa letáku NDS:

PRED VJAZDOM DO TUNELA NEZABUDNITE:
- Nalaď si rozhlasovú stanicu uvedenú na značke (96,6FM). Dispečer tunela môže vstúpiť do vysielania Rádia Slovensko 1 s dôležitým hlásením.

V PRÍPADE KOLÓNY V TUNELI:
- Počúvaj hlásenia a pokyny dispečera z rádia.
Reply on: Beus #80025:
A darí sa im v tom doútení vôbec? ?
Reply on: Mego #80017:
O konečne k TESCU snívaj. Ledva vedeniu DPB došlo po roku, teda skôr terajšie vedenie napráva kix minulého vedenia, že treba zatrolejovať aj otočku pre trolejbusy na Riviére pre L33. O zatrolejovaní konečnej pri TESCU snívaj. Vybuduje sa trať do Lamača pre trolejbus ale TESCO to obíde.
Reply on: Mego #80010:
Však to práve. 49 je už úplne zbytočná, kľudne by mohla jazdiť 211 aj za 49 a ešte nahradiť 22 v úseku Patrónka - NOÚ, 22 by končila pri Vojenskej nemocnici a 3-5min po príchode 22 by odchádzala 211 na NOÚ a naopak a 3-5min po príchode 211 k Vojenskej nemocnici by odchádzala 22 do DNV.
Reply on: Andy #80034:
Keby len po tuneli, oni behali po celom obchvate..
Reply on: Ike #80031:
Dosť ma štvali aj exkurzionisti motorkári, čo v tuneli jazdili 100 km/h po stredovej čiare..
Reply on: 810zssk #80032:
neviem aku... ignisácku... ?
Reply on: Ike #80031:
Aku mas antenu (ak sa v tomto vyznas)?
Reply on: 810zssk #80030:
mne tam hral nerusene Express... ale moc som to nestihal vnimat vzhladom na exkurzionistov-soferov co si ten tunel obzerali v 60ke
Reply on: Jezo #80029:
Ja som robil scan stanic a nehralo mi nic okrem Slovenska.. len na krajoch tunela. A inak nudzove info sa vysiela tak so specialny kodom ktory vsetky stanice automaticky preladi na to info.
Reply on: 810zssk #80028:
Ja len jednu poznamocku este. Celou cestou cez tunel mi hralo radio Viva. Takze asi nielen SRo tam je. Ale je mozne, ze priamo v tuneli vysielaju len SRo a ta Viva bola zvonku chytana. Ale suhlasim, ze SRo tam urcite vysielaju a vraj v pripade poruchy vyuziju jeho frekvenciu na informovanie vodicov.
Reply on: Solider #80027:

1. Statne radio na Slovensku nie je.
2. Verejnopravnych radii je 5 (slovom pat)
3. Kde to je, chcem si to pozriet.
4. Je to strasna hovadina ?
Reply on: 810zssk #80023:
Podľa zákona tam smie byť LEN jediné rádio a to štátne, čiže SRo.
Reply on: Beus #80025:
Okrem toho je teraz na zatrolejovanie Patrónky najvhodnejší čas vďaka otvoreniu tunela Sitina... Lebo keď sa po nejakom čase opäť zyýši počet áut na Patrónke, zas bude magoriát argumentovať, že sa to nedá ?
Reply on: AAA #80013:
Ak sa nemýlim, tak za vznikom linky 211 stál najmä jeden jediný účel - donútiť magoriát k tomu, aby vyčlenili peniaze na zatrolejovanie Patrónky v smere na Kramáre, aby mohol byť smer Patrónka - Kramáre plnohodnotne zabezpečený trolejbusom (212) 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.