Ale myslel som opravť ten asfalt okolo. Však to je otras ako to tam vyzerá. Však na to nemôžu pustiť tú ŠkoduT06. Však už pred tým ako sem prišla museli tie vyčnievajúce kusy asfaltu orezávať.
Pokiaľ viem, na Vazovovej sú dve obmedzenia a to odbočovanie na obe smery Radlinského ulice (k Daňovému a k Račianskému) rýchlosť 10 (resp. 15) a oblúk, kde sa stretáva Vazovova s Blúmentálskou ulicou (25). Inak na trati platí normálne traťové obmedzenie (50).
Čo si mysliš, že je všetko zadarmo? Nové vedenie, takisto ako aj nové stĺpy niečo stoja a prečo práve meniť funkčné, keď za tú cenu môžu ako - tak spamätať Milda Strasse. Výhybka z Vazovej na Radlinského je nová, neviem, čo máš proti nej, ale čo som ju ja sledoval, 10 hodín po spustení premávky po tejto ulici bola výhybka bezproblémová a išla veľmi svižne.
Viem aka by mala byt zmena v doprave, tam kde su klbove vozidla by som nasadil kratsie, lebo niektore su prazdne a v nahustenom intervale, napriklad na linku 20 by som nasadil v spicke klbove vozidla a v sedle kratke v 20 minutovych intervaloch, linka 59 z Racianskeho myta do Race idu 2 za sebou a poobede su prazdne - nasadit kratke autobusy alebo dat 30 minutove intervaly, linka 21 to iste a niektore linky by som zrusil, ktore su zbytocne.
A potom sa necudujme preco sa stazuju, ze nemaju vozidla.
Linka 94 by mala chodit v 10minutovych intervaloch atd. ?
Lenže nehovorím o výhybke na Radlinského ale na Vazovovej smerom na Radlinského! Chápeš? tá výhybka čo je pred barom Barbar. A funkčné? ? čo je dnes funkčné? To čo ti nepadne na hlavu a nezabije ťa alebo to po čom môžu eliny jazdiť ešte aspoň maximálkou 10km/h? Nehas čo ťa nepáli, asi tak, že?
A mimochodom ostatné výhybky (na ul. Radlinského) boli menené pri rekonštukcii koľajového zvršku na ul. Radlinského. DPB ešte chce inštalovať digitálne ovládanie výhybky z Radlinského na Vazovovu, možno pri výluke pri Cíferi na víkend odstavia aj Račiansku a namontujú tam digitál.
Aha, čiže DPB, keď si objednal rekonštrukciu koľajovej trate, prečo by mal meniť stĺpy a zastávky? Však je to funkčné a ešte pár rôčkov bude. Odborníku...
to bolo mozno preto ze ovsistianskej skole skracovali vyucovanie preto chodili plne...ale mas pravdu zisiel by sa lepsi interval hoci aj v sedle chodia zdvojene potom polhodinu niic..
Dúfajme. No inak čakal som,že aj zastávky obmenia, že im dajú ten nový povrch a tie výrezy v dlažbe pre nevidiacich. To, že tam nechali tie staré obrubníky ma dokonale zarazilo! Inak mohli aj vymeniť tie stĺpy a vedenie ukotviť na stĺpy a nie na budovy. Čo už. Stalo sa ?
Inak mám výhrady voči intervalu 68 a 70 v sedle! Pre porovnanie. Dnes som šiel v čase asi tak 11:00 až 12:30 linkami 70 a 68. Obe sú obsluhované kĺbovými autobusmi pri 12 intervale v sedle. Načo? Na 70 by stačil aj 15min a ušetrené vozidlá by mali ísť na 68. Tá išla tak narvaná, že proste otras. Ťažko opísať...
Kto z Vás videl tú "zrekonštrovanú" trať na Vazovovej? Totálne odfláknuté. Vymenili len výhybku Vazovova - Krížna a Vazovova - Radlisnkého nechali tak. ? dúfam, že naše elinky neskončia ako tie Kyjevské... ?
SteyerGraf