Ja som v spomínanom čase išiel tiež linkou 68 a bola tiež vyložene narvaná, ale to bolo asi tým, že predošlý spoj vynechal. Konkrétne mala ísť z Dulovho nám. smer Petržalka o 11:56 (tá vynechala) následne išla 12:09 (podľa cestovného poriadku, reálne až tuším 12:15). Čím ale rozhodne nechcem povedať, že inokedy jazdí o takomto čase prázdna, len dnes to bol trochu extrém. ?
Nebývaš ty náhodou niekede v centre? Tam to tiež flákajú a už som sa sťažoval aj na Slovenskú poštu, distribútora, no žiadosť bola zamietavá... ostáva mi len čakať, alebo si kradnúť noviny od susedov ?
Mas pravdu ale som spolupracovnik DP, lebo uz ozaj treba spravit velke zmeny, napriklad nocne spoje, kde su klbove vozidla, ktore by som nahradil kratkymi (nie vsetky). L515 je stale prazdna, ved nocaky sledujem a mam v nich prehlad.
Škoda 06T (ak ma pán z Cífera vysliší) by som si nikdy viacej nežiadal v Bratislave. Tak zlé vozidlo som ešte nevidel. Chcel by som vedieť bližšie informácie o iniciovanom testovaní Končaru v najbližšej dobe.
A keď už chceš nízkopodlažné vozidlá, tak si uvedom, že 65% tratí je nepriechodných pre nízkopodlažné vozidlá (resp. priechodných s riskovaním). Električka nemôže ísť do Tunela, Ružinova a pravdepodobne aj na Hlavnú stanicu, keďže aj tam to nejak nakláňa z boku na bok...
Asfalt okolo nikomu nevadí. Komunikácia nie je určená pre cestnú dopravu, je tam zákaz vjazdu (komunikácia len pre MHD a vozidla magistrátu). Asfaltový povrch bol na túto komunikáciu položený z dôvodu výjazdu z garáže. Inak by úplne neprekážal otvorený zvršok.
Asfalt v oblúku nie je dôležitý, dôležité sú koľaje, na ktorých je rýchlosť 15 kvôli dosť ostrému oblúku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.