Myslím, že úsek DNV-Hlavná stanica platí ZSSK, pretože tržby za tento úsek idú práve pre ZSSK.. Preto je aj lístok z Hlavnej stanice do Viedne drahší ako z Petržalky.
pochybujem ze to OeBB plati, naco by to robili preboha?! skorej by som povedal ze ZSSK tych par korun co ich to stoji berie ako vydavky na marketing ("Do viedne kazdych 30 min.") a pod.
No, myslím, že na rozdiel od Zločincov by to možno zobrali ako rozumnú pripomienku. ? Financovať to asi skutočne budú oni. Minule som mal v podobne Night-Lineru súkromne rail taxi Viedeň - Bratislava. Na Floridsdorfe vystúpil posledný spolucestujúci a až v Marcheggu pristúpili dvaja pohraničníci. Ani lístok sa mi nikto neunúval skontrolovať. ZSSK by istotne takýto cestujúcimi prudko zneužívaný vlak okamžite zrušila. ?
A pozoruhodné je, že cesty 3. triedy, teda na sídliskách, sa normálne opravujú ak treba, ale iba cesty, ktoré sú v správe mesta, sa neopravujú vôbec, takže z toho je zrejmé, kto konkrétne sa nestará o to, o čo by sa mal...
A také hrboly pred zastávkou Zochova sú tam už asi pol roka... ?
Zaujímalo by ma, načo sa vôbec budú (ak sa teda budú) kupovať nové nízkopodlažné autobusy, keď mesto Bratislava nie je schopné opraviť cesty tak, aby po nich vôbec mohli premávať nejaké vozidlá. Dnes som išiel v 63 po Trnavskej, a hlavne pred Trnavským mýtom je tá cesta tak rozdr.... rozbitá, že som myslel, že ma vyhodí z autobusu von a že odpadnú všetky tlmiče, kolesá a neviem čo ešte. Takisto pred zastávkou Zochova v smere do Petržalky sú obrovské hrbole, cez ktoré už autobusy pomaly nedokážu prejsť a hádže to tam úplne strašne. Hlavne že na zastávke je už potom Creterprint.. Ale čo je pred zastávkou, to asi nikoho netrápi..
O tom rozhoduju ÖBB, nie zlocinci. ? Btw. keby sa na nich prislo s poziadavkou, ze ich chceme skorej kvoli nocaku, neviem co by si pomysleli... No a myslim, ze si ich ÖBB financuje aj na nasom uzemi.
Všetky nočáky budú mať zo stanice rozjazd aj 04:30 h alebo len N93, N95 či si sa pomýlil? Ak je to tak, tak tipujem, že denné linky skôr ako o 5 h na svoje trasy v smere do okrajových častí nevyjdú.
Bude po novom nočákmi zabezpečovaná aj obsluha Mierovej, Drieňovej, Trnavskej na Ostredkoch, Krížnej, Bajkalskej a Dulovho námestia? Pretože som si to kreslil, ale východ neviem nejako ukotviť... Mám pár tipov, ale niekedy to vyzerá mierne povedané zaujímavo. ?
Díval som sa na tie nočáky. Vo východnej časti mesta sa trochu zriedia trasy (namiesto 509-513 a 517 budú N61, N70, N72 a N74), ale nemyslím, že by to vadilo.
Zaujímalo by ma, kadiaľ povedie N61 - či cez Svätoplukovu, alebo Košickú. Potom zrejme cez Jégého a Rožňavskú. Ak by išla cez Svätoplukovu, mohli by na nej jazdiť duozvrhlosti:-).
Aha, takže tak. Čiže povedané stručne a jasne, na starých podvozkoch sa postavia úplne nové vozy 7717/II a 7718/II a dostanú papiere zo súčasných. 7717/I zostane tak, ako je, lenže bez papierov.
Predpokladám, že taktiež 95 o 23.30 a 4.45 padne. (Určite by som nenamietal, keby ostala. ?) Ešte keby tak niekto Zločincov presvedčil, že Night-Liner by mohol na stanicu prísť o nejakých 15 minút skôr...
Re #79625 S499.1023: ? A kde všade to pri rekonštrukciách takto zmrvili?
Re #79626 810zssk: Tender áno, ale výherná ponuka bola (asi) na konkrétne vozidlo. Pointa je v tom, že namiesto VarCB3 sa údajne Vario.LF nekupuje LEN preto, že rámcová zmluva je na VarCB3. To mne osobne príde ako dôvod čisto zástupný...
Re #79628 qwix: Ak sa nemýlim, tak áno, práve N80. SORy budú asi len na tých linkách, kde v súčasnosti aj sóla jazdia poloprázdne...
k nocakom: kukam na tie trasy a neviem sa vysomarit... bude nieco jazdit cez zastavky Halova a Jungmannova? z tych tras to nie je jasne, bude to N80? (z einsteinky cez nam. hraniciarov k zrkadlovemu haju?). lebo ak chapem spravne N99 to tu tiez obide (pride z nam. hraniciarov a odboci doprava na farskeho). alebo budu dvory IV zabezpecene len z farskeho, dvorov a rusovskej cesty?
ale kazdopadne to vyzera dobre, len dufam ze tie B9.5 su na nocaky v urovni vtipu (ak to bude jazdit á 1/2 hod. tak to bude pouzivat aj n ludi co chodilo taxikmi...)
hoppusmark