Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: qwix #79642:
Os do Gansu platia vsetky, tie nocne som si nie isty.
Reply on: galiyosha #79640:
pochybujem ze to OeBB plati, naco by to robili preboha?! skorej by som povedal ze ZSSK tych par korun co ich to stoji berie ako vydavky na marketing ("Do viedne kazdych 30 min.") a pod.
Reply on: galiyosha #79640:
Ja som mal raz tu česť to absolvovať sám vo vozni a dokonca aj bez hraničnej kontroly.
Reply on: ufo #79637:
No, myslím, že na rozdiel od Zločincov by to možno zobrali ako rozumnú pripomienku. ? Financovať to asi skutočne budú oni. Minule som mal v podobne Night-Lineru súkromne rail taxi Viedeň - Bratislava. Na Floridsdorfe vystúpil posledný spolucestujúci a až v Marcheggu pristúpili dvaja pohraničníci. Ani lístok sa mi nikto neunúval skontrolovať. ZSSK by istotne takýto cestujúcimi prudko zneužívaný vlak okamžite zrušila. ?
Reply on: hoppusmark #79638:
A pozoruhodné je, že cesty 3. triedy, teda na sídliskách, sa normálne opravujú ak treba, ale iba cesty, ktoré sú v správe mesta, sa neopravujú vôbec, takže z toho je zrejmé, kto konkrétne sa nestará o to, o čo by sa mal...
A také hrboly pred zastávkou Zochova sú tam už asi pol roka... ?
Zaujímalo by ma, načo sa vôbec budú (ak sa teda budú) kupovať nové nízkopodlažné autobusy, keď mesto Bratislava nie je schopné opraviť cesty tak, aby po nich vôbec mohli premávať nejaké vozidlá. Dnes som išiel v 63 po Trnavskej, a hlavne pred Trnavským mýtom je tá cesta tak rozdr.... rozbitá, že som myslel, že ma vyhodí z autobusu von a že odpadnú všetky tlmiče, kolesá a neviem čo ešte. Takisto pred zastávkou Zochova v smere do Petržalky sú obrovské hrbole, cez ktoré už autobusy pomaly nedokážu prejsť a hádže to tam úplne strašne. Hlavne že na zastávke je už potom Creterprint.. Ale čo je pred zastávkou, to asi nikoho netrápi..
Reply on: galiyosha #79629:
O tom rozhoduju ÖBB, nie zlocinci. ? Btw. keby sa na nich prislo s poziadavkou, ze ich chceme skorej kvoli nocaku, neviem co by si pomysleli... No a myslim, ze si ich ÖBB financuje aj na nasom uzemi.
Reply on: d3k0 #79621:
Všetky nočáky budú mať zo stanice rozjazd aj 04:30 h alebo len N93, N95 či si sa pomýlil? Ak je to tak, tak tipujem, že denné linky skôr ako o 5 h na svoje trasy v smere do okrajových častí nevyjdú.
Bude po novom nočákmi zabezpečovaná aj obsluha Mierovej, Drieňovej, Trnavskej na Ostredkoch, Krížnej, Bajkalskej a Dulovho námestia? Pretože som si to kreslil, ale východ neviem nejako ukotviť... Mám pár tipov, ale niekedy to vyzerá mierne povedané zaujímavo. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Díval som sa na tie nočáky. Vo východnej časti mesta sa trochu zriedia trasy (namiesto 509-513 a 517 budú N61, N70, N72 a N74), ale nemyslím, že by to vadilo.
Zaujímalo by ma, kadiaľ povedie N61 - či cez Svätoplukovu, alebo Košickú. Potom zrejme cez Jégého a Rožňavskú. Ak by išla cez Svätoplukovu, mohli by na nej jazdiť duozvrhlosti:-).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #79613:
Aha, takže tak. Čiže povedané stručne a jasne, na starých podvozkoch sa postavia úplne nové vozy 7717/II a 7718/II a dostanú papiere zo súčasných. 7717/I zostane tak, ako je, lenže bez papierov.
Reply on: galiyosha #79629:
Tak pokiaľ viem, tak minimálne vjazd do tunela z oboch strán, odbočenie z Kamenného námestia na Jesenského, výjazd z Mostovej na nábrežie...
Reply on: 810zssk #79627:
HOCIJAKÝCH 9,5 m vozov? To by som chcel vidieť, podľa akého zákona a text zadania.
Reply on: 810zssk #79626:
Áno. A vyhrala ho firma SOR Dolní Libchavy s typom B 9,5. Alebo so "všeobecným 9,5 m autobusom" 😃 ?
Reply on: d3k0 #79621:
Predpokladám, že taktiež 95 o 23.30 a 4.45 padne. (Určite by som nenamietal, keby ostala. ?) Ešte keby tak niekto Zločincov presvedčil, že Night-Liner by mohol na stanicu prísť o nejakých 15 minút skôr...

Re #79625 S499.1023: ? A kde všade to pri rekonštrukciách takto zmrvili?

Re #79626 810zssk: Tender áno, ale výherná ponuka bola (asi) na konkrétne vozidlo. Pointa je v tom, že namiesto VarCB3 sa údajne Vario.LF nekupuje LEN preto, že rámcová zmluva je na VarCB3. To mne osobne príde ako dôvod čisto zástupný...

Re #79628 qwix: Ak sa nemýlim, tak áno, práve N80. SORy budú asi len na tých linkách, kde v súčasnosti aj sóla jazdia poloprázdne...
k nocakom: kukam na tie trasy a neviem sa vysomarit... bude nieco jazdit cez zastavky Halova a Jungmannova? z tych tras to nie je jasne, bude to N80? (z einsteinky cez nam. hraniciarov k zrkadlovemu haju?). lebo ak chapem spravne N99 to tu tiez obide (pride z nam. hraniciarov a odboci doprava na farskeho). alebo budu dvory IV zabezpecene len z farskeho, dvorov a rusovskej cesty?
ale kazdopadne to vyzera dobre, len dufam ze tie B9.5 su na nocaky v urovni vtipu (ak to bude jazdit á 1/2 hod. tak to bude pouzivat aj n ludi co chodilo taxikmi...)
Reply on: 810zssk #79626:
Pardon, dnes mi zadrbava.. chcel som povedat ze islo o ziskanie exkluzivity na dodavku 9.5-metrovych vozov na X rokov.
Reply on: S499.1023 #79625:
Pokial viem islo o tender na vseobecne dodavku B9.5.
Reply on: galiyosha #79614:
Zaujímavé, že na vyhratý tender s vozmi B 9,5 sa dajú nakúpiť BN 9,5... Waňa má problém s prejazdným profilom. Pri rekonštrukciách na to samozrejme nikto nemyslí a Trabantík je schopný osovú vzdialenosť v kľude zmenšovať.
Reply on: Kubko #79622:
Prosim, na justin nereagovat, jej predchadzajuce prispevky dokazali ze znizuje uroven tohto fora. Dakujem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.