Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #79528:
Si trocha mimo. Plazmy končia a nahrádzajú sa LCD napriek ich technologickej nedokonalosti. A hej, CRT sa aj naďalej vyrábajú, v tej najnižšej kvalite, s plechovou maskou a najhoršími konvergenciami.
Ten nový návrh sa mi pozdáva, ale prvé týždne bude zmätok v číslach.

Re #79538 Ike: A ešte k tomu čo povedal Andy by som rád dodal, že v tomto prípade ani tak nejde o tie úspory, ale hlavne o to, že linka do Čunova by sa pri hodinovom intervale nestihla otočiť, teraz je jazdná doba 29-30 min a to ešte nehovoríme o technologii a dobe obratu...
Reply on: eripmav #79492:
Este raz: Zahradnik s tymto nema NIC. Zahradnik je hovorca a koniec.
Reply on: Ike #79538:
Rozdiel v spotrebe nafty medzi kĺbovým a krátkym autobusom, na trase z Jasovskej do Čunova je hádam väčší než spotreba nafty pri výjazde krátkeho autobusu na trase Vozovňa Petržalka - Jasovská (však to je hádam 500 metrov)...
Reply on: Andy #79539:
Teda vlastne N72 Gagarinova a N74 Mierová / Kaštieľska. 🙂
Reply on: Peon #79532:
V Prievoze po trase linky 66 sú domy len po zastávku Syslia, ďalej je už len nákladná stanica, administratívne budovy a pochybná ubytovňa. Od zastávky Mierová (linka N74) to tam nie je príliš ďaleko. Takže tam nie je nočná linka potrebná.
Reply on: d3k0 #79529:
preco 2? 🙂 ved staci jeden... ved aj pri tom prestupe to tak de facto bude...

teraz vymyslene cisla...
100 ludi ide v N93.. z toho 20 ludi vystupi a prestupi na N91

nebolo by efektivnejsie keby sa N91 zrusila a N93 predlzila do Cunova?
100 ludi ide v N93... z toho 20 ludi pokracuje v tom istom buse do Cunova...

tu nejde o prestup... tu ide o to ze dva busy pri ceste z/do vozovne minu viac pohonnych hmot ako jeden...
Reply on: mbak #79535:
No lenže tie posledné spoje idú 23:30 už len do centra a nie z centra. Posledné spoje idú z centra cca 23:00, čiže ak pôjde nočák 23:30, tak bude plynulý interval 30 min. Podľa tvojho by to znamenalo až hodinovú medzeru.
Aj ja chvalim novu nocnu dopravu 🙂

Este som sa chcel opytat ohladne dopravy na celoslovensky zjazd historickych zeleznicnych vozidiel - historicka elektricka pojde cez Spitalsku, alebo Obchodnu? Prestup na autobus bude na Detvianskej / Cachtickej? Bude vozit ludi aj na Komisarky? Bus bude chodit Cachticka - Rendez? V akom intervale to bude jazdit? Hodilo by sa to hodit medzi news.. Dik za odpovede.
Navrhoval by som, aby prvy nocak siel az o 00:00 kedze okolo 23:30 este dobiehaju denne spoje, a namiesto 23:30 nech radsej ide o 01:00.
Reply on: d3k0 #79530:
Fakt pochvala za tu nocnu dopravu.

Az na male detialy je to fakt super. Hlavne konecne je to nieco s cim sa nemusime hanbit pred zvyskom sveta.

A to ze mi zrusia moju uzasnu L507 az pred dom (Muchovo nam.) prezijem a nestazujem sa ? ?
Reply on: Peon #79532:
Ja ako bonus očakávam, že polka Petržalky začne navyše pyskovať, že prečo je N99, Ovsište že prečo nemá priame spojenie do mesta (zase tá nešťastná N99 ? ), a ešte neviem kto neviem o čom všetkom. Že nejaký Prievoz nemá nič tu nikoho nezaujíma. ?
Reply on: d3k0 #79529:
Aha, inak stále nechápem, ako je možné, že do Kopčian po novom nočák pôjde a napr. do Prievozu (L66) zase nič.
Reply on: d3k0 #79529:
Dali by sa tie trasy napísať nejako bližšie? Takto mám len hmlistú predstavu o trasách, ale nie všade sa dá domyslieť. Či je to tajné ešte? ?
Reply on: Peon #79510:
Je lacnejsie na N91 vypravit kratky voz a na N93 dlhy ako dva dlhe na N9193 len preto, ze ludia nemozu prejst 5 metrov z busu do busu... 🙂

Co sa Rendezu tyka, z tej trasy nevies, co este vsetko ten bus vykonava, takze tam by boli treba celkovo 3 vozy pri 60 min. intervale 🙂 A 2 je menej ako 3, cize je to ekonomickejsie 🙂
Reply on: S499.1023 #79526:
Myslel som LCD obrazovky pre zariadenia ako TV (nahradza sa plazmou) a pod.. a CRT sa vyrabaju, Samsung ich stale instaluje - mam doma pol roka staru TV s CRT a je vynikajuca.. pre take zariadenia ako automaty su LCD dobre.. a vyhodu dotykovych displejov pri tychto automatoch (aspon pri sucasnych funkciach) nevidim.
Reply on: LuciaToday #79515:
vacsina autobusov ma motor vzadu az na par vynimok, akoze chcel by som videt ako by ti ta predna cast odisla bez motora ? ? ?
Reply on: 810zssk #79525:
Zapni mozog, možno si na nejaké výhody dotykovej obrazovky, hlavne v mechanicky náročnej aplikácii, spomenieš. Skús mi povedať, prečo by som mal obsluhovať obrazovku v rukaviciach? Mimochodom, ty vidíš nejaké iné ako LCD monitory? By ma zaujímalo, kde, keď už nikto CRT nevyrába.
Reply on: S499.1023 #79522:
Som presvedceny ze nedotykova obrazovka je len dobra. V zasade by nepriniesla nic skvele, ale keby si sa s tym hral s rukavicami na rukach tak by si mal o zabavu postarane. Dotykove obrazovky boli / su len taka kratkodoba mania podobne ako LCD monitory.. aj ked na PDA a podobne sa hodia, ale na taketo blbosti NIE.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.