Si trocha mimo. Plazmy končia a nahrádzajú sa LCD napriek ich technologickej nedokonalosti. A hej, CRT sa aj naďalej vyrábajú, v tej najnižšej kvalite, s plechovou maskou a najhoršími konvergenciami.
Ten nový návrh sa mi pozdáva, ale prvé týždne bude zmätok v číslach.
Re #79538 Ike: A ešte k tomu čo povedal Andy by som rád dodal, že v tomto prípade ani tak nejde o tie úspory, ale hlavne o to, že linka do Čunova by sa pri hodinovom intervale nestihla otočiť, teraz je jazdná doba 29-30 min a to ešte nehovoríme o technologii a dobe obratu...
Rozdiel v spotrebe nafty medzi kĺbovým a krátkym autobusom, na trase z Jasovskej do Čunova je hádam väčší než spotreba nafty pri výjazde krátkeho autobusu na trase Vozovňa Petržalka - Jasovská (však to je hádam 500 metrov)...
V Prievoze po trase linky 66 sú domy len po zastávku Syslia, ďalej je už len nákladná stanica, administratívne budovy a pochybná ubytovňa. Od zastávky Mierová (linka N74) to tam nie je príliš ďaleko. Takže tam nie je nočná linka potrebná.
No lenže tie posledné spoje idú 23:30 už len do centra a nie z centra. Posledné spoje idú z centra cca 23:00, čiže ak pôjde nočák 23:30, tak bude plynulý interval 30 min. Podľa tvojho by to znamenalo až hodinovú medzeru.
Este som sa chcel opytat ohladne dopravy na celoslovensky zjazd historickych zeleznicnych vozidiel - historicka elektricka pojde cez Spitalsku, alebo Obchodnu? Prestup na autobus bude na Detvianskej / Cachtickej? Bude vozit ludi aj na Komisarky? Bus bude chodit Cachticka - Rendez? V akom intervale to bude jazdit? Hodilo by sa to hodit medzi news.. Dik za odpovede.
Ja ako bonus očakávam, že polka Petržalky začne navyše pyskovať, že prečo je N99, Ovsište že prečo nemá priame spojenie do mesta (zase tá nešťastná N99 ? ), a ešte neviem kto neviem o čom všetkom. Že nejaký Prievoz nemá nič tu nikoho nezaujíma. ?
Je lacnejsie na N91 vypravit kratky voz a na N93 dlhy ako dva dlhe na N9193 len preto, ze ludia nemozu prejst 5 metrov z busu do busu...
Co sa Rendezu tyka, z tej trasy nevies, co este vsetko ten bus vykonava, takze tam by boli treba celkovo 3 vozy pri 60 min. intervale A 2 je menej ako 3, cize je to ekonomickejsie
Myslel som LCD obrazovky pre zariadenia ako TV (nahradza sa plazmou) a pod.. a CRT sa vyrabaju, Samsung ich stale instaluje - mam doma pol roka staru TV s CRT a je vynikajuca.. pre take zariadenia ako automaty su LCD dobre.. a vyhodu dotykovych displejov pri tychto automatoch (aspon pri sucasnych funkciach) nevidim.
Zapni mozog, možno si na nejaké výhody dotykovej obrazovky, hlavne v mechanicky náročnej aplikácii, spomenieš. Skús mi povedať, prečo by som mal obsluhovať obrazovku v rukaviciach? Mimochodom, ty vidíš nejaké iné ako LCD monitory? By ma zaujímalo, kde, keď už nikto CRT nevyrába.
Som presvedceny ze nedotykova obrazovka je len dobra. V zasade by nepriniesla nic skvele, ale keby si sa s tym hral s rukavicami na rukach tak by si mal o zabavu postarane. Dotykove obrazovky boli / su len taka kratkodoba mania podobne ako LCD monitory.. aj ked na PDA a podobne sa hodia, ale na taketo blbosti NIE.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy