Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #79522:
myslím, že aj to... a nechci vedieť, aké bolo prvé navrhnuté menu... ?
Reply on: VLK #79521:
Teraz myslím tú nedotykovú obrazovku a dementné menu. To bola tiež požiadavka 😛 ?
Reply on: S499.1023 #79520:
jednoduchá (alebo jedno-uchá?) odpoveď: sám vieš, že železnica je štát v štáte a sama nepustí to čo si neschváli.... sám viem, že bank-readery nechceli - bola to ich požiadavka.. ?
Reply on: ufo #79518:
To by ma tiež zaujímalo, či to je Em-Trestný alebo Zločinecký vynález, farebná obrazovka abo krava a vedľa toho tlačidlá a ešte tá dementná stavba toho menu...
Neviete niekto nieco blizsie v akom stadiu je kupovanie elektriceniek cez internet? Minuly rok sa pisali, ze by sa to malo spustit niekedy na jar, ale akosi je zrazu o tom ticho...Alebo to cele dopadne ako megaprojekt mobil parkingu v starom meste?
Reply on: S499.1023 #79517:
Snad tam bude zlava nejaka normalnejsia, ale vyzera to tak, ze sa bude dat pouzit napr. aj karta DPB atd. na nabitie. A vsetky preukazy na zlavu sa budu vydavat vo forme cipovej karty. Ale automaty su na draka, kym tam clovek nieco vytuka...
Reply on: VLK #79508:
S Kniežacou Zločineckou Spoločnosťou som viedol akúsi korešpondenciu na tému ich bezhraničnej demencie vo vzťahu práve k obludným automatom, požierajúcim iba mince a schopným vydať len veľmi obmedzené množstvo relácií (v tomoto nepodozrievam Em-Trest, že by nebol schopný to nakŕmiť kompletným KVC) a bolo mi vysvetlené, že už čo nevidieť sa dočkáme svetlých zajtrajškov a všetok substrát bude mať elektronické peňaženky, ktoré čio nevidieť zavedú a mince nebude nikto používať. Ak to spravia tak, ako mali Merony (žiadna zľava, potreba vreca mincí) alebo ako to má SAD LM (zľava na kartu 1%), tak už vidím, ako sa im substrát do toho hrnie. Ale asi vedia, čo robia - ešte by im do tej slizkej koženky začali liezť ľudia a generovať stratu ? ? ? .
Reply on: Pantograf1 #79514:
88
Palo1987, VLK : Je mi jasne ze automaty na bankovky tak skoro neuvidime a determinuje to najme prijatie Euro v buducnosti, ale co si napriklad moze pocnut taky cudzinec.
S499.1023: Listky do zasoby su dobry napad. Moje riadky sa netykali len mna samej, moje pocity su len podnetom. Vcera som videla chudaka poliaka, ako sa snazi cvaknut si dvacku priamo v strojceku v elektricke.)

OOO A ZABUDLA SOM SPOMENUT AUTOBUSY HARMONIKY: MAL ESTE NIEKTO Z VAS POCIT; ZE SA TA KARA POCAS CESTY ROZPADNE; POPRIPADE ROZPOLI NA POLOVICU A PREDNA CAST ODFRCI PREC OD TEJ ZADNEJ? NEHOVORIAC O ROZHEGANYCH TLMICOCH; KTORE NA NIEKTORYCH KOLESACH MOZNO UZ ANI NIE SU: MINULE SOM ISLA NOCAKOM A VODIC ISIEL TOU BARABIZNOU TAK RYCHLO A STRED VYSKAKOVAL ASI DO METROVEJ VYSKY; VSETCI SA NERVOZNE POTILI A OBZERALI NAOKOLO; AZ SOM MYSLELA ZE RANA NEDOZIJEM A TO MAM RADA ADRENALINOVE SPORTY
Na akej linke je dnes Citelis?
Reply on: VLK #79508:
Veď tie automaty na bankovky sú dobré práve na to, aby ľudia nemuseli nosiť mešce, aby si mohli kúpiť lístok..

Re #79509 hefec: Študenti to môžu navrhnúť, ale nie poskytovať servis. A ten, kto ten servis poskytovať môže, využije niečo čo už navrhnuté bolo...
Reply on: d3k0 #79506:
Dobre su tie nocaky chlape! Pochvala!
?
Reply on: ufo #79452:
Však to z toho hádam vyplynulo.
Reply on: d3k0 #79506:
A to napriek 60-minútovému intervalu na ostatných nočných linkách bude naďalej premávať 1 vozidlo? Ohľadne povinných prestávok vodičov nevznikne problém?

Ale prvé 3 spoje s 30-minútovým intervalom predpokladám, že tam budú 2 vozidlá na každej linke nasadené.

Hm, a nie je pre DPB jedno či 1 voz je na N93 a druhý na N91 alebo dva na N93 a podobne s linkami na Rendéz?
Reply on: VLK #79508:
Tie automaty ZSSK su same o sebe svojou koncepciou zvrhle, platba mincami je len ceresnicka na torte - neviem, aky problem by robilo spravit automat ako maju napr. DB - ze podporuje priamo vyhladanie spojenia, podla toho si kupis rozne typy listkov, zaplatis kartou a ono ti to vytlaci listok, pripadne aj rozpis spojeni...
Podla mna, ak by to zadali povedzme niekde na technicku univerzitu ako timovy projekt, pripadne niekolko diplomovych projektov, mohli by to mat navrhnute za pol roka s minimalnymi nakladmi (napr. cestovanie zdarma na 5 rokov pre riesitelov projektu) s funkciami ake by sa im zachcelo, naklady na samotnu techniku by boli porovnatelne s tymito paskvilmi co su tam teraz...
Reply on: S499.1023 #79505:
ako pri automatoch pri žel. stanici, letisku či nejakom inom frase si viem predstaviť aj čítačku bankoviek (tam by sa to aj žiadalo), nakoľko sa tam nekupujú len základné lístky, ale chceš mi tvrdiť, že všetci si chodia do ostatných automatov po drahé lístky? Ja čo občas somrujem okolo automatov, všetci kupujú za 14, 18 či max. za 22, ale hlavne študáci polovičné, preto nevidím nejaký problém.... a po zavedení EUR, keď bankovku uvidíš raz za uhorský rok a budeme nosiť mešce sa vôbec nejakými čítačkami nezaoberám....
v tomto svetle však vyzerá ZSSK s ich automatmi na lístky s platbou výhradne mincami ako maximálne diletantstvo... ?
Reply on: bohush #79490:
"ale aj nehmotné vyjadrenie škody, ktorá vznikla na poškodení nášho dobrého mena ako dopravcu" pvoedal Záhradník.
Nevedel som, že DPB má dobré meno. ? ? ? Ale aj tak by ma zaujímalo na koľlko ho Záhradník oceňuje.
Reply on: intony #79504:
44->145 (asi, stale sa duma nad inymi trasami, zlucovanim so 151 a pod.); 203->44

peon - pri 60 min. intervale by na jednej linke do Cunova museli jazdit 2 vozy, lebo jazdna doba tam a spat je viac ako 60 minut, podobne Vychodne.

ike: N21 ma viac trasy spolocnej s 21 ako s 22. S 22 je spolocny len usek od DK Dubravka po kriz. Istrijskej a Eisnerovej, s 21 su spolocne useky SAV - zaciatok dialnice, krizovatka II/505 s Agatovou - VW.

BTW uvazovalo sa aj o cislovani N1-N20, ale potom by mali nocne elektricky (ktore mozno raz niekedy budu) dalsie cisla v poradi. Napr. N14 by bola N23. Iste, niektore linky su cislami uplne odveci (najma 70, 74), ale ine pokryvaju znacnu cast dennej linky. N93 pokryva 100% 93, N95 okrem useku Lucanka-Vysehradska a Nam hraniciarov - Farskeho tiez vsetko.
Reply on: VLK #79489:
V tomto prípade zásadný nesúhlas. Pri existencii max. 10,- SKK mince to je zásadný problém a zavedením EUR sa nič nezmení. Nikde nie je napísané, že is chcem kúpiť práve jeden najlacnejší lístok.
Na druhej strane LucaDnes trocha fabuluje - môže si lístky nakúpiť do zásoby. Ja mám v peňaženke lístky hádam všetkých civilizovaných DP na SK - Prešov (2 polhodinové + 1 celodenný), BA (4 desaťminútové, štyri štvorcestné polhodinové (t. j. celkom 16 ciest) a štyri hodinové), Zsolna (jedne jednopásmový a jeden dvojpásmový). Košice nemám, bo tam nechodím.

Inak, pre ing. Magnéziovú, ktorá striktne odmieta čítačky bankoviek, som videl minulú sobotu v Trenčíne riešenie - na parkovisku vedľa parkovacieho automatu bola zabetónovaná krabička - rozmieňač bankoviek na mince.
Tak sa mi zdá, že keďže nočné linky budú mať označenie podľa konečnej jej denného ekvivalentu, linka N44 bude počítať s dostavbou Vlárskej a jej následného predĺženie k NOÚ (konečná 44), pretože niekde som počul, že linka 203 by mala byť 45 a nie 44.

To bola iba taká domienka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.