Bol som pred chvilou na podatelni DPB ale ta strasna byrokracia ma dost nasrdila... Vratnik alebo SBSkar ci kto je to (proste ten co sedi na vratnici) mi povedal, ze podatelna je len od neviemkedy do pol tretej. Ja som sa ho spytal ze ci to tam nemoze nechat, samozrejme ze mi povedal NIE. Pytam sa: JE TO TAKY PROBLEM nechat kolegovi cez noc na vratnicopodatelni jeden list papiera? A este nieco: Ako sa vola to oddelenie ktore prijima staznosti? Ja blb som si myslel ze dispecing...
KLF: no myslim, ze ten 282 by bol zbytocny - lebo jeho dlzka je navlas rovnaka s 283 (oproti 280 o 1,5m viac resp. 16,5m vs. 18m), takze asi preto sa moc neujali.
Myslím, že RTO klbova je krasna - teda bola. Ale skody SM 11 boli podla mna najkrajsie autobusy - velmi krasne - vo vsetkych prevedeniach - zvlast v dialkovych luxusnych...
Ad:13sk
Predpokladám, z toho, čo čítam, že ešte stále si u nás na 4-ke v zácviku-vieš už, s ktorým vozom budeš točiť "na ostro"? Budeš jazdiť s partnerom, či ako delenkár?
Tie Ikarusy su sranda co behaju v Amerike. Inak pochybujem, ze Ikarus 282 beha v KE. Ale je perfektny!!! By sa zisiel do BA!
Inak vidim v poslednej dobe dost po BA behat tu zrekonstruovanu RTO (Rychly Turisticky Outobus) co stala dlho pri zeleznicnom depe hore.
13sk: No tak napis nieco zaujimave, resp. nieco (najlepsie vsetko ak mozes) na to si ziskal iny nazor ako si mal dovtedy (jedno, ci sa ti zlepsil, alebo zhorsil nazor). Ak teda mozes, tak ta poprosim - napis nieco.
tak asi by som sa Ti mal priznat,ze som ako vodic ziskal novy pohlad na velmi vela veci v DP.Samozrejme do toho patri aj prevadzka busov na 4.kolone.Tolko roznych nazorov na Ing Sina som uz davno nepocul.Napr./citat/"Ja ho mam vlastne celkom rad.Za cely mesiac sa vobec nestretneme"
13sk: no ja som nehovoril, ze si vymyslas . Ja som len chcel upozornit, ze keby tie autobusy boli v dobrom stave, tak to porovnanie bude uplne ine asi.
A tiez je aj ine z hladiska cestujucich - ale to je normalne.
Andrej(Anndy008):aj ked na 4.dtpe nie som zrovna najdlhsie,tych vodicov,co som postretal mali nazor velmi podobny.Naozaj kazdy bus,pokial je o neho starane,sa odvdaci bezporuchovou prevadzkou.Samozrejme ine je to napriklad u kabiny.Tam je Karosa suverenne na chvoste oblubenosti,lebo v zime ju prefukne,co sa o inej znacke povedat neda.Zas na druhej strane motor Liaz v Karosach vyvre najskor.Az potom napr.Ikarus.No zvyk robi svoje.
TURBO #7809> mam taky pocit,ze mas narazku na Ikarus 293.Ma 5 dverove prevedenie,dlzku 22680 mm ,kapacitu 229 cestujucich a motor RABA s vykonom 184 kW,max.rychlost 70 km/h.
andrej: do ameriky sa tusim robili ikarusy 286. z tych novsich su to 416 a 436 - prave minuly tyzden som si nieco taketo pozeral Zrejme ta 6ka na konci znamena modifikacie pre Ameriku.
to 13sk:
no hej, ale to potom hovori iba o tom, ze vacsina busov je dobrych, ak sa dobre spravia, ci nastavia. Takze chyba bude asi v udrzbe, ci kde nie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR