Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: justin #78977:
Hehehehehéééé... Držte ma! Že "prečítal nitriansku iMHD" ? ? ? Ale inak ďakujem za chválu nitrianskej dopravy 😉

O časovo ohraničenom lístky píšeš ako nevýhode. To si zrejme nepochopila, že význam týchto lístkov spočíva v ich prestupnosti. V Bratislave napr. za trasu Horné Krčace - ZŠ Majerníkova zaplatíš 18 Sk (aj s 1 prestupom sa vmestíš do 30 min.). Pri nitrianskej tarife by Ťa rovnaká trasa vyšla na 32 Sk.

Časovo ohraničené lístky sú na Slovensku okrem Bratislavy ešte v Prešove a od 1.7. aj v Košiciach.
Reply on: justin #78971:
Že v Trnave je vyššia kvalita cestovania ? ? ?. Bola si niekedy vôbec v Trnave? ?
Reply on: Vladimír #78976:
Prečítaš si Nitrianksu Imhd a si múdry jak tranzistorové rádio! V iných mestách nie je časovo ohraničený c.lístok a v Nitre, ak pasažier zaplatí pokutu do 3 dní, je iba 500Sk.Kde by bratislavaci zobrali takéto výhody?? ?
Reply on: justin #78971:
Na také si kde prišla, moja? V Nitre stojí jedna jazda bez prestupu 16 Sk, v Trnave zas 12 Sk, taktiež bez nároku na prestup.
Reply on: irizar #78965:
Normálne si tu urobil z toho hororovú víziu, a pritom to bol len obyčajný návrh.Ja by som nemala proti lacnejšiemu cestovaniu nič proti,lebo mi to ako Blaváčke vyhovuje ?
Reply on: justin #78971:
Vyborne, ty nas(a) hrdin(k)a.. vsetci sme strasne dojaty... ten navrh zvysenia pokuty na 1000-nasobok mal nieco do seba.. keby boli pokuty 14 000 sk hned by ta to preslo..
Najlepšie je byť poslancom,tí majú MHD zadara ?
Reply on: justin #78967:
Super, si strasne cool... mimochodom si muz, ci zena? Lebo mas muzsky nick a hovoris o sebe v zenskom rode.
Reply on: Vladimír #78970:
ale ja som slušný čierny pasažier- nesmrdím, nenadávam,nejem v autobuse,nezaberám polku autobusu s ruksakom a nákupnými taškami,vždy púšťam sadnúť mamičky s detmi,skrátka idealny pasažier.Za také služby ešte aj platiť 14Sk,tak to už je strašná nenažratosť DPB.V iných mestách ako Trnava,Nitra atd.sa platí cestovné 10sk alebo o polku nižšie a je tam aj vyššie kultúra cestovania.To len bratislavákov takto zdierajú!
Reply on: hoppusmark #78947:
A na to, že auťáky s mimobratislavskými ŠPZ v uliciach menej smrdia, ste ako prišli, chlapci? ?

Re #78951 justin: MHD je služba ako každá iná.

Re #78965 irizar: Veľmi dobre napísané.
Dnes: Ikarus 415 #2004 L50/4, T3P #7706 záložné vozidlo na L13, Ikarus 435 #4809 záložné vozidlo na L95.
Reply on: irizar #78965:
Tak ale nech potom štát dotuje MHD v Bratislave aspoň v investičných akciách (nákup nových vozidiel, rozširovanie elektrickej trakcie atď...)
Za prvé, sídlia tu štátne inštitúcie, za druhé: je to hlavné mesto, za tretie: v neposlednom rade zlepšením dopravy sa nepriamo zvyšuje hospodársky rast, a to má vplyv zas na hospodársky rast celej SR)
Reply on: miso1234 #78961:
Ja ceny listkov v Brne neovládam,lebo ked som tam bola asi pred polrokom naposledy,išla som tiež načierno ?
Reply on: irizar #78965:
No, tú vetu o prispievaní k prosperite bratislavských firiem musím poopraviť. Platí to pre väčšinu cezpoľných, čo v Blave pracujú. Ja osobne robím v DPB a tomu sa o nejakej prosperite môže tak akurát snívať...
Reply on: eripmav #78957:
Za prvé, Bratislavu som použil iba preto, že ten návrh padol na bratislavskom fóre. Keby som podobnú hovadinu našiel na bystrickom alebo prešovskom imhd, vzťahovala by sa moja odpoveď na to mesto.
Za druhé, napríklad mňa osobne ani nenapadne vybavovať si trvalé bydlisko v Blave len preto, že tu dočasne pracujem. Mám tu prechodné bydlisko a čo sa týka tých daní, mohli by sme poloemizovať o tom, koľko hlavné mesto a región dostáva zo štátneho rozpočtu, kam prispievajú všetci. Okrem toho, dane mestu platím sprostredkovane - v platbách za ubytovanie, v nákupoch v bratislavských obchodoch a podobne. A to ešte nehovorím o tom, že pracujem pre firmu, ktorá má sídlo v Bratislave, čiže de facto prispievam k jej prosperite a tým pádom vyšším daniam, ktoré mestu odvedie.
Za tretie, nikde inde na svete podobná blbosť neexistuje (ak nepočítam výhody pre miestnych v dovolenkových oblastiach, ale tam je pomer domorodcov a návštevníkov úplne o niečom inom). A viem si predstaviť, že keby si napríklad London Transport zmyslel zaviesť o 50 percent drahšie lístky pre mimolondýnskych, neviem, či by z toho nebola občianska vojna. Ale na Slovensku sme vždy museli byť exoti.
A keď sa to podškrtne a sčíta, jediné, čo sa podobným opatrením dosiahne je, že všetci mimobratislavskí sa po meste budú pohybovať vlastnými autami, čiže zápchy na príjazdoch budú ešte vražednejšie. Plus, skôr či neskôr niekto mesto zažaluje za diskrimináciu. A samozrejme, väčšina krajov bude pod tlakom verejnej mienky svojich občanov nútená zaviesť recipročné opatrenia, takže sa akurát vytvorí bohovský bordel. Ale tak to v tom našom hurá systéme už chodí.
Reply on: Puki #78962:
Nesúhlasím !!! moji rodičia napr vôbec nevyužívajú nočnu dopravu tak prečo by sa im malo zvýšiť cestovné ?
A to rozdelenie pre a mimo bratislavských niečo do seba má. Stačí sa pozrieť na vlaky a autobusy v piatok odchádzajuce z BA a dane týchto ludí nejdu do BA
Čo inak hovoríte na toto? Mne je z tohto mesta vážne na zvracanie.
http://stv.livetv.sk/tvarchive/video/video.html?video=27665

Okrem toto to ide aj v príkrom rozpore s tým, ako mesto proklamovalo skľudnenie Starej Viedenskej po uzavretí Starého mosta...
Reply on: miso1234 #78961:
Prečo je neopodstatnené zvýšenie cestovného? A čo sa týka Brna tak to nie je celkom fér porovnávať, lebo Brno dostávalo tak ako aj iné mestá v ČR dotácie na nákup nových vozidiel zo štátneho rozpočtu. A čo sa týka tej diferenciácie predplatených CL. Ak to funguje v lyžiarskych strediskách, že domáci majú nižšie ceny tak to môže fungovať aj v MHD. Ale trend je skôr zjednocovať zľavy s ostatními regiónmi a dopravcami ako zavádzať nové. Skôr si myslím, že je to určitá forma nátlaku na štát aby začal dotovať MHD v Bratislave. Koniec koncov samotné zvýšenie cestovného pri predplatených CL by mi až tak nevadilo, keď sa bude dať bez príplatku cestovať nočákmi (rovnako ako doteraz) alebo aby som neplatil príplatky za batožinu, psa...
Reply on: Ámos #78941:
no ja neviem, ale zvyšovať cestovné nemá v BA opodstatnenie. A pokial si dobre pamatám, tak v električkovej a trolejbusovej sekcii nepríde k nákupu žiadnych nových vozidiel. Jedine pribudne 18 SORov, ktorých aj tak nie je dostatok a nenahradia všetky naftové Karosy ❗
A v porovnaní napr. s takým Brnom, kde stojí 10-minútový lístok 8 Kč ❗ kde majú autobusy lepšej kvality, by sa malo cestovné JEDINE znižovať
Reply on: miso1234 #78959:
Rovnako nerealizovateľné by podľa Teba boli potom napríklad zľavy pre dôchodcov alebo študentov. Osobne si myslím, že pokiaľ k diferencovaniu cestovného príde, bude sa to riešiť tak, že ľudia s trvalým pobytom v Bratislave budú mať zľavnené len predplatné častové lístky, jednorazových sa to týkať nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.