no veď práve... pre velký úspech navrhujem REPETE! inak sa tak skoro situácia v DPB sotva nejako významnejšie zmení k lepšiemu. Viď nedávnu novinku o plánovaných dopravných stavbách na najbližšie roky... ?
tak to je pekné, keď za to išli štrajkovať, aby sa zlešili podmienky,a nielen koli platu. Ak to pomohlo , tak to je fajn..
Videli, že doprava funguje aj v takom krizovom režime. Odskúčali si to ?
štrajkovalo sa tušim za plat. Ukázalo sa napr. to, že niektoré cesty sa v porovnaní s dovtedajším stavom natoľko upchali, že aj u tých pár vozidiel MHD, ktoré jazdili sa jazdná doba predĺžila na dvojnásobok. Niektoré komunikácie boli natoľko upchaté, že sa tade sotva predrala záchranka, alebo hasiši (pri štvoprúdovkách oddelených strdovým pásom) a čo najviac štvalo podaktorých, že v zápchach uviazli aj poslanci a iní papaláši.
ďalej sa ukázalo, že keď sa xe, tak na doklad platný pre MHD sa dá jazdiť aj vlakmi (vtedy o experimente BID iba začínalo uvažovať)
ďalej sa ukázalo, že za pekného počasia mnohí dokážu chodiť do práce pešo, alebo na bicykli, alebo kolieskových korčuliach.
Čo sa samotenj MHD týka, najväčšiu ypravenosť mali električky, zvyčajne okolo 70 - 80%. To znamená o. i., že vodiči el. majú najmenej dôvodov štrajkovať a takovediac boli vedeniu "najvernejší." O. I. tiež ukázali, že električka je nosný v zmysle najkapcitnejší systém, lebo tie dni poberala mnoho cestujúcich z autobusov a trolejbusov.
Takisto sa ukázalo, na základe toho, že t-busáci zvolili tzv. "minimálny variant", že s 3mi, linkami t-bus sa dá v nutnom prípade obslúžiť celé mesto (s centr. prestupom na Hodžovom). (Ale vtedy nejazdil žiaden t-bus po Trnavskej (teda nevypravené ostali 209, 214, 215, aj 219) to robili vtedajšie l 22, 24, 110 a 120 ). A v úplne najkrajnejšom prípade postačí na týchto linkách zriedený interval ?)
Takisto autobusová výprava bola robená tak, aby boli obslúžené všetky mestské štvrte a na to stačio tých liniek akosi pomenej. Aj keď nedá sa to brať za relevantný základ pre zmeny linkovania dnes, ale o niečom to svedčí...
DPB podla názoru cestujúcich nikdy nebude mať dobré meno, lebo vzdy sa stane nieco za co DPB ozaj nemoze.
Keď cestujuci sa zle vyspí, prvý kto si to zlízne hned ráno je vodic..nie?
to zas nemožes kazdého hadzať do jedného vreca! Možno ta ozaj nevidel, ani nevies kolko starosti má vodič, na co všetko treba dávať pozor...a keď sme uz pri tom, tak 95 ka chodi dosť často, keby sa vzdy čakalo na toho kto ešte uteká na autobus, tak ten autobus sa otial nepohne.. a stále by meškal... za starým mostom by zas nadavali, prečo stale mešká... vieš, neni to také jednoduché.
Podľa mňa by to bolo jedno z tých nie až tak výhodných riešeni, ale v stave v akom je dnešná bratislavká MHD by som bol za! Aj, keď si viem živo predstaviť cestujúcu verejnosť, ako by nadávala na vodičov. A magistrát a vedenie DPB by im prikivoval, že čo strašné si to tý vodiči dovoľujú. A samozrejme by z toho vyšli najhoršie vodiči. Lebo neviem prečo ľudia nedokážu pochopiť, že to ako je na tom DPB môže magistrát a nitko iný, lebo oni uvoľňujú peniaze. Keby malo najvyššie vedenie dostatok peňazí tak aj MHD v BA by bola na tom lepšie. ?
Sám si si zdôvodnil prečo sa DPB a dobré meno vylučujú. Dobré meno by mal DPB vtedy, ak by bol cestujúcimi tak hodnotený. "...zial problem je ze medzi nich nepatria ludia co su v kontakte s verejnostou."
Musim nesuhlasit. V administrative sa najde niekolko velmi dobrych ludi ktory s usmevom (!) poradia a to viem z vlastnej skusenosti.. zial problem je ze medzi nich nepatria ludia co su v kontakte s verejnostou.
Re #78752 TeBeCe: Ten strajk by sa mal zopakovat... bola by haluz a vedenie by sa mozno uvedomilo
Re #78759 dano4840: By ma zaujimalo co ty vies o radovych zamestnancoch DPB ked ich nazyvas dobytok. Na Olejkarskej som istu dobu bol dost vela casu a vela administrativnych pracovnikov su ludia, ktory sa snazia aby bola ta MHD dobra a aby mal DPB dobre meno.
"Vďaka" vodičovi linky 95na vozidle 4828, odchod o 12:45 na Šafárikovom námestí. Bežal som oproti vozidlu keď ešťe boli otvorené dvere, posledných 5 metrov vodič zavrel dvere a ešte stál, keď som mu klopal na dvere robil sa že ma nevidí. Už premýšľa m tak,že vlastne správanie vodičov je úplne rovné tomu celému zvyšku zamestnancov v DPB, čiže dobytok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
C734.00
Keď cestujuci sa zle vyspí, prvý kto si to zlízne hned ráno je vodic..nie?