Dnes som sa rozpraval s jednou pani, ktorá má 84 rokov a dozvedel som sa, že 14 rokov jazdila na elinách(Ganz,... a potom T2 a skončila na T3) a potom 3 roky na trolejbusoch. Nemal som veľa času sa popýtať toho viac, ale o 3 týždňe tam idem znovu tak niečo povyzvedám.
si: z pohľdu dennodenného cestujúceho I435 a I415 sú najlepšie busy, lebo sú pohodlné. Potom SOR, zaním Karosy, ďalej I280 a I283 a nakonci sú Tambusy- hlavne keď je na 97 nakonci mi ide prdel upadnúť na tých tvrdých stoličkách..
Palec: nemusia 180 rušiť stačí tam dať SOR
si: z pohľdu dennodenného cestujúceho I435 a I415 sú najlepšie busy, lebo sú pohodlné. Potom SOR, zaním Karosy, ďalej I280 a I283 a nakonci sú Tambusy- hlavne keď je na 97 nakonci mi ide prdel upadnúť na tých tvrdých stoličkách..
Palec: nemusia 180 rušiť stačí tam dať SOR
J
KLF: VUC este nema kompetencie a samozrejme tiez praxy. Nedá sa všetko hneď. Na rozbehnutie je treba tento rok na presun kompetencií a budúci na nový systém prerozdelenia daní. Ten tretí sa budú pripravovať projekty. Je to možno dlho ale rýchlejšie sa to naozaj nedá - v komunálnej politike sa vážne troxu vyznám a ten postup musí byť taký.
d3k0: DPB by mal byť rád, že ix tam niekto vylepí. Keď sú správne tak očo ide. Vadí im, že ľudia vedia kedy ide bus. Sakra takéto veci by sa mali medializovať. Sestra robí v TA3 a možno by vedela vybaviť nejakú reportáž o tom ako sa hospodári, ako funguje DPB, ... a mohlo by sa tam aj zverejniť možnosť eliny namiesto metra. Aj keď ja s tým nesúhlasím, ale ludia by mali poznať všetky varianty. Čo vy na to?