Hehe, dnes boli v Brne hotové šotoorgie. Potešil hlavne historický Ikarus 280 a udivený pohľad malých detí, že aký starý autobus. A tridsiatnici tiež spomínali - "na ten si pamatám, s tým som jazdieval do školy!" ?
Preventívne by to sem chcelo na historické jazdy nasadiť reálne historické vozidlá - teda bratislavské stálice s hrdzavými plechmi a deravou podlahou. Nech majú deti zážitok. ?
Chvalim ze DPB na Zlate piesky vylepil provizorny (co bolo vidno) letak aj ked na nom chybala info o tom ze plati len v jednom smere (foto: http://imgs.sk/images/DSC00027JPG-23948.jpg)
A já snad psal, že jsou 100% nízkopodlažní???
Psal jsem, že se vysokopodlažní městské vozy na trhu EU nesmí prodávat. Proto byla zastavena výroba řady B a nahrazena řadou BN! Celá řada BN je nízkopodlažní jen v přední části vozu. Řada NB je 100% nízkopodlažní a bude se vyrábět pouze v délkách 12 a 18,75 m.
Příště čti dvakrát.
nehorázna hovadina také niečo... Pre koho vlastne potom budú tie spoje jazdiť? Ak do vozu nebudú vpustení čierni pasažieri, tak sa tam bude vyvážať pán vodič a páni SBSkári... no a samozrejme k ránu aj BEÚSáci idúci do práce... teda za predpokladu že im na nočnú dopravu bude platiť električenka...
ale ano viem, pretože sú veľmi poruchové, prepchaté zbytočnou nedokonalou elektronikou, ktorá vodiča znervózňuje neustálim pípaním, blikaním počas jazdy a počúvaj to 9 hodín tak je to o nervy a riešenie vykurovania a vetrania je tiež o ničom. Je veľa vodičov, ktorí sú šťastný že doteraz so Solarisom nejazdili a ani tak skoro jazdiť nebudú ? ?
Mohli by už zverejniť aj to koľko taký lístok bude stáť, či držitelia električeniek ho budú mať lacnejší.
Predpokladám, že aj tak tam bude väčšina čiernych pasažierov a nakoniec nočáky vrátia do pôvodného stavu, lebo nebudú peniaze na SBS (neverím, že sa podarí zabezpečiť, aby tam radšej bola Mestská polícia)...
Keď tam budú midibusy (Sory) behať všade, bude zabezpečená ich náväznosť na Hlavnej stanici (resp. iných prestupných uzloch ak budú)? Aký interval asi budú mať, čo myslíte?
Oceňujem, že L128 už na rozdiel od minulého roka ukazuje na vnútornom transparente zastávky a dokonca tam preblikáva aj "ZASTÁVKA JE NA ZNAMENIE".
Keď som sa cca pred rokom pýtal, prečo L128 len fixne ukazuje linku a cieľovú zastávku, niekto mi tu tuším vysvetlil niečo v tom zmysle, že kvôli možným veľkým meškaniam (nakladanie / vykladanie bicyklov) sa to nedá. Ako to, že zrazu sa to už dá?
Dobré, že tento rok v smere do DNV má už zastávku aj na Šafárikovom nám. - vtedy cez ňu prechádzala bez zastavenia. Ale stále nechápem, prečo v Dúbravke má zastávky blízko pri sebe ("Drobného", "Švantnerova"), nebolo by logickejšie "OD Saratov" a "Damborského"? Ale mne vyhovuje súčasný stav. ?
Zaujímalo by ma, či je na 128-ke využívaná zastávka "Hroboňova". Čo som si minulý rok všimol, vodiči tam ani len nepribrzdili... Neviem ako je to teraz.
Takisto aj pri nočákoch v minulosti pokiaľ viem vnútorné transparenty zastávky neukazovali (keď už denné linky ukazovali) a neskôr už začali ukazovať.
Ozaj, aký náskok (oproti CP) je povolený na linkách? Osobitne cyklobus a nočáky ma zaujímajú.
Heh, na bývalej zastávke L49 "Ďumbierska" stále stojí zastávkový označník (bez terčíka), no pod strhnutým (teda nie bielym papierom prelepeným) CP L49 je "útržkovito čitateľná" informácia o BID. A to je už minimálne viac ako rok od zrušenia tejto zachádzky...
Na bývalej zastávke "STK" na Poliankach v smere do Dúbravky je zas stále "útržkovito čítateľný" CP L22. A nejaký dobrák strhol čiernu plachtu na označníku, tak sú čitateľné aj terčíky L20, 22, 34, 83.
Horšie však dopadla bývalá zastávka L92 "Vápencová" v smere do mesta. Tam bol označník odstránený hneď po zmene trasy, no tá malá červená zastávková búda má zrútenú strechu. ?
MARAD