TBC: S tymi nehodami mas pravdu - pred dvomi rokmi som tam videl nakladiak prejdeny vlakom (nastastie chytil len vlecku).
Si: No mna zaujima, preco sa nejaky rozumny nadjazd neurobil v ramci dialnice. Myslel som si, ze Galvaniho povedie az do Vrakune, ale figu - vytrepe sa na dialnicu a je po ulici. Pritom spojenie Trnavka - Vrakuna dost chyba.
Este rano stala pod mostom musli elina 7943+4 a pred nou nieco dokoncovali vrbusti. Ja len dufam, ze rekonstrukcia neprinesie vacsie mnozstvo idiotov co sa budu predbiehat po elinovej trati...
No je to smutne, ze nie su peniaze a chudaci potom su radi, aj takejto rekonstrukci...
POSRATY magistrat aj s Moravcikom a podrbane VUC aj s Lubom Romanom chujom z ANO, co ma plnu hubu lanoviek, elektriciek a neviem coho... Tam nech zaleze do toho svojho penzionu pre starych hercov kua a nevychadza! hajzel! ;(( A tak som mu veril !!!!!!!!!
Kokos, tak to otvorenie trate slavnostne mi pripada DOST trapne.
Akoby otvarali trat do Devinskej novej vsi, alebo do Svateho Jura... blaaaaaazni ;)))))))
Som strasne zvedavy, ako kvalitne spravili tu trat na nabrezi... hadam par rokov vydrzi! Otazne je preco sa nestavala standartnym sposobom. Myslim si, ze by urcite mala dlhsiu zivotnost.
trat na Razusovom nabr. bola slavnostne otvorena kratko po 11. hodine prestrihnutim pasky pod novym mostom...len skoda ze strasne prsalo ...potom nasledovala jazda historickou elektrickou c. 104 po zrekonstruovanej trati...a po pol dvanastej bola obnovena premavka elektriciek po povodnych trasach...
Si: ale hej... je tam jedna moznost. Podjazd, alebo nadjazd nad tratou. Vyzadovalo by to ale presunutie Trnavskej cesty (tam pri trati), smerom k novym panelakom. Ak si to vies predstavit, tak tam je dost siroky pas zelene, ale ta by mohla padnut za obet. Dala by sa tam vybudovat mimourovnova krizovatka s tym priecestim, spojena s napojenim na Ivansku cestu. Tato moznost tu je a preberali sme ju aj u nas na stavebnej fakulte.
Neorzumiem preco by sa mal 2812 vyradiť. Keď má DPB havarinu poistku tak má to z čoho pokryť. A opravu by som dal spraviť niekde inde ako v našich dieľnach. Lebo unás by ho dokončili ako historický voz - to asi nie je do smiechu?!
Ale dost srandy, mali by sa kompetentni zamysliet, ci toto priecestie je bezpecne. Podla mna priecestie, ktore je sucastou krizovatky a da sa tam otacat o 120° bezpecne nie je a je len otazkou casu, kedy sa to stane nejakej prepchatej Karose na 67ke, lebo tam nie je uz vobec nijaky vyhlad doprava... A potom nebude jeden zraneny, ale 10 mrtvych...
A co nam tu potom zostane? 200 zelenych Karos, ktore drzia pokope iba silou vole? Este dobre, ze sa to nestalo Tam-Busu - aj ked ani tie nemali tento tyzden prilis dobry...
J