Reply on: S499.1023 #78193:
Jasné, to s tými klbákmi súhlasím. Určite by sa zišli na ranných spojoch L80. Ale inak medzi Solarisom a kĺbovou Karosou je rozdiel v kapacite 5 ľudí, ale predsa ten klbák pojme o pár ľudí viac ľudí myslím keď je ozaj tlačenka, čo ale neni už fajn. Preto (nedostatok šoférov) aj keď premýšľam nad vedením električiek tak vždy vypúšťam z hlavy sólo T3/T6A5. V podstate nás limituje všetko : počet šoférov, stav vozidiel, ich počty, posledne sa zviditeľnila aj údržba čiže odpadá ďaľšia položka zo zoznamu spoľahlivých. Na čo sa teda môžme spoliehať? Že veterány Ikarusy a onedlho aj Karosy nám budú držať MHD na hladinou? ? ako páčia sa mi furt a rešpekt tým vozidlám čo všetko prežili, ako slúžili. Určite mi budú chýbať ? (ak by som mal raz prachy nazvyš tak Ikarus 280 alebo 283 by som mrtne rád vlastnil ? ).
kt8d5-11