Nechapem preco vsade v mediach (hlavne Novy Cas) riesia horiaci solaris. Taktiez nechapem preco chcu vsetky stiahnut. Sak keby mali stiahnut vsetko co v BA horelo, nema tu co premavat. Tiez by ma zaujimalo, ze ked mi pred domov vyhorel kratky tambus, nikto to nikde nenazval rakvou a ani to v mediach takto nerozpitvavali.
Samozrejme, že to zmiesali dokopy ?. Mne je iba záhadou ten mediálny humbuk okolo toho jedného vyhoreného Solarisu. To sa TA3 nezaoberá ničím iným? ? Snáď okrem zástupcu Solaris Czech som tam nezbadal, že by niekto pochyboval aspoň trochu o zlej údržbe.
A k tým SOR-kám nevie niekto, aké typy sa plánujú? Lebo za 3,9 mil za kus mi to vychádza iba na BN9,5
neviem ale tu je mozne fakt vsetko, to by ma zaujimalo ze v pripade ze chcu vsetky solarisy odstavit tak co s nimi spravia lebo pochybujem ze vyrobca si ich zobere naspat, tomu neverim. Cize ich zavru do ohrady alebo co. A kym kupia nejake busy, ktore ich aspon nahradia tak co dovtedy. To uz potom budu vsade chodit kratke karosy? ? To aby vytiahli vyradene Ikarusy 280 z prvej a druhej kolony, aby nahradili solarisy, ktore mali povodne nahradit ikarusy ? Vedenie tohto mesta nerozmysla mozgom ?
? podľa toho čo som čítal, tak rozvoj trolejbusových tratí bol prázdny sľub. Prostý občan sa musí asi na ďaľších aspoň 10rokov uspokojiť s tým,že sa vystavia trať do Petržalky (tešiť sa z toho bude musieť celé mesto,aj ľudia v DNV,Lamači,ktorým to neprinesia nič,čo im ostane iné), po ktorej bude premávať tých 35 ks nakúpených električiek za 200 000 000 ?
Vazeni preco mam pocit ze nas "milovany" dopravny podnik ide do takych sraciek ze to nie je ani mozne. Co sa v tomto meste deje je normalne ze sci-fi ? ?
Musím uznať, že plyňak ma kvalitnejšie spaľovanie... ?
Pri KE požiaroch zabudli pripomenúť, ako sa tu prilieval olej do ohňa.
3511 a 3520 boli z jednej série, práve tej v ktorej bol sústavný problém s olejom do servoriadenia. Olej (červený) vytláčalo z nádobky umiestnenej nad motorom, hlavne za tepla po odstavení motora... a hlavne po údržbe, kde sa olej štedro dolieval...
Motor v tej sérii bol od prvého dňa kvalitne nabalený sajrajtom, najmä v spodnej časti, kde bol štartér...
Podla mojho nazoru to ze by boli vysokopodlazne nie je az take zavazne. Len podla nejakej normy sa uz nemozu vyrabat vysokopodlazne. Ale ja osobne nemam problem s tymi schodikmi, ak by ich mohlo byt viac ako nizkopodlaznych.
_ERIC