Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vazeni preco mam pocit ze nas "milovany" dopravny podnik ide do takych sraciek ze to nie je ani mozne. Co sa v tomto meste deje je normalne ze sci-fi ? ?
Reply on: luky133 #78145:
SOR zatiaľ nevyrába kĺbové autobusy. Pokiaľ viem ten 18metrový bus sa začne vyrábať až nabudúci rok pre záujemcov.
Reply on: SDX #78126:
to by bolo fajn len co na to kompetentni ?
Reply on: KLF #78155:
Ešte nedávno si ju ospevoval ? . Že by sa cíferská údržba začínala vyrovnávať juráckej ? ?
Reply on: Pantograf1 #78115:
Kiez by si ju nevidel! Dnes som ju skoro rozmlatil! Kokos, to je iny srot! Kua, kua...
Reply on: mimi #78114:
Musím uznať, že plyňak ma kvalitnejšie spaľovanie... ?
Pri KE požiaroch zabudli pripomenúť, ako sa tu prilieval olej do ohňa.
3511 a 3520 boli z jednej série, práve tej v ktorej bol sústavný problém s olejom do servoriadenia. Olej (červený) vytláčalo z nádobky umiestnenej nad motorom, hlavne za tepla po odstavení motora... a hlavne po údržbe, kde sa olej štedro dolieval...
Motor v tej sérii bol od prvého dňa kvalitne nabalený sajrajtom, najmä v spodnej časti, kde bol štartér...

Nemali ste podobný problém??? ?
Reply on: *SOLARIS* maniak #78136:
Ale Tvoj kamarat by asi z tej kupy vela nemal.
Reply on: hoppusmark #78150:
Podla mojho nazoru to ze by boli vysokopodlazne nie je az take zavazne. Len podla nejakej normy sa uz nemozu vyrabat vysokopodlazne. Ale ja osobne nemam problem s tymi schodikmi, ak by ich mohlo byt viac ako nizkopodlaznych.
Ináč ma tak napadlo, že keď vypadol motor na 3020 tak to mali tiež reklamovať u výrobcu hehe ?
Reply on: Solider #78149:
Kupovať vysokopodlažné vozy považujem za dosť od veci..
Reply on: hoppusmark #78146:
Počítali sme kedysi, že namiesto 22 Solarisov za rovnakú cenu mohli kúpiť ca 36 autobusov zn. Karosa B961E.
Reply on: Nal Sehel #78141:
To s tými pokazenými solarismi myslíš dúfam ironicky.. ?
Reply on: Nal Sehel #78141:
Takto si tých zamestnancov naozaj udržia..... ? Nemám na to iný výraz ako debili..
Reply on: luky133 #78145:
Nové autobusy mohli nakúpiť už dávno a bez ohľadu na to, čo bude so solarismi.. A nie 18 ale 180 autobusov. Debili....
A aj tak pochybujem že to bude konštrukčná chyba...
Neviem či sa to tu už písalo lebo to tu už dobre dávno nesledujem ,ale práve na TA3 hovorili ,že ak sa potvrdí konštrukčná chyba tak Solarisy tie ,ktoré sú v BA navždy odstavia... A nakúpia 18 Citelisov... No asi Citelisov lebo povedali ,že nakúpia potom autobusy d českého výrobu ,ale český je aj SOR... Tak neviem... ?
Reply on: Nal Sehel #78141:
So Solarismi su spokojní v sedemnástich rôznych krajinách, ani jeden Solaris im nevyhorel. Iba na Slovensku tri... čím to je? Zlou údržbou v oboch DP, kde zhoreli Solarisy.
Reply on: klasIK #78104:
Tak bol som sa tam dnes pozrieť a je to naozaj nadjazd na Štrkopiesky. Nikdy by som si nemyslel že je tak vysoko nad vodou.
Reply on: Ondro #78135:
Hej, francúzske časopisy neodoberám, bo na francúzske automobily a na francúzsku objektivitu mám ustálený, rokmi potvrdený názor. Naftové motory majú dobré, design krásny (okrem nových Keltošových), zvyšok auta fuj.
Ale anglické časopisy sa plus mínus zhodujú s nemeckými.
Riaditeľ divízie Autobusy Karol Kálay vydal príkaz pre zamestnancov , ktorým im zakazuje komunikovať s médiami a kto tento príkaz poruší, bude sa to kvalifikovať ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny. Čoho sa v súvislosti z horiacim Solarisom obáva DPB, že by pravdy, ktorú by mohli poskytnúť mediam vodiči, aké to DPB nekúpil poruchové tragače, ktorých údržba je finančne veľmi nákladná, sú vysoko nehospodárne ako aj všetky vrakosy CNG / ktoré už po dvoch rokoch sú vhodne do šrotu - praskajú rámy arď /. Viete ako DPB kamufluje poruchovosť Solarisov na trati t.j. aby bola čo najmenšia štatistka chýbajúcich vozov na trati?????? no jednoducho - vodičovi ktorý oznámi že ma závadu - poruchu s ktorou by mal isť do vozovne na opravu, prikážu aby jazdil do tej doby aj s poruchou, než mu na trať vyvezú iný Solaris , ktorý je vo vozovni po špičke, do vozovni privezú pokazený Solaris ten rýchlo, ak sa dá opravia a poobede dajú vodičovi ktorého Solaris čo mal ráno je na trati a do zoznamov neuvedú že bol Solaris vôbec pokazený. Viete prečo to robia? aby mohli neustále presviedčať verejnosť aké nakúpil DPB dobré busy - a aby nikoho nezaujímalo prečo nepristúpili na výhodnejšiu ponuku kúpu Mercedesov. No ale od Nemcov by nič kompetentní zlodeji vo vedení DPB nedostali do vlastných kešeni. No a ešte niečo - pán KÁLAY Karolko by mal vedieť - v SR ústava zaručuje slobodu slova , prejavu, vierovyznania atď, ale to on asi zabudol veď zamestnanci DPB konkrétne vodič sú len také nič podstatné ako smradľavý vecheť do ktorého si treba kopnúť kedykoľvek!!!!
? ❓
Reply on: Ondro #78137:
Menila sa len jedna výhybka, rozjazdová v smere z centra, o to by nešlo. Ide o to, že tie armatúry majú životnosť najmenej 20 rokov. Lenže potrebujú údržbu a to je v zásadnom rozpore s filozofiou našich "vrchárov". Taká medená trubka sa môže pokriviť, potom ju treba narovnať, ojazdí sa, treba ju vymeniť atď. Ťahové armatúry Elektrovod Kremnica, ktoré ešte po meste visia na hanbu sveta, sú takmer nezničiteľné a sú ich plné sklady, tak ich treba nechať, však to nevadí, že na nich trolejbusy musia brzdiť na 5 km/h, zdržujú premávku a zvyšujú si spotrebu, to RTI neplatí ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.