Presne tak v Halle KT4 vobec nejazdili.
Inak Spectre ta prestavba KT4 nie je jedna, lebo viem este o jednej. Mam to v nejakych papieroch, ktore nemozem najst.
Pre upresnenie infa ohladne električiek typu KT4D z mesta Erfurt(nie Halle)!!!
DPB dostal ponuku na zakúpenie modernizovaných vozidiel viacerých ročníkov od konca 70.rokov po 90.roky.Všetky sú modernizované a vybavené informačným systémom použitelným aj u nás.
Ich cena je (v prepočte na sk) od 500 000-1000 000, samozrejme záleží na roku výroby.Rokovania sa majú uskutočniť v priebehu 3/2001.
ALL: Informácie o KTNF-4 v kocke:
- údajne ide o cca 10 ks tohto druhu električky
- rok výroby 1990-92
- cena v USD 42.000,- (podľa kurzu USD/SKK k 3.3.01)
- prevádzkovateľ mesto Halle NSR (bývalé DDR)
- výzbroj ako u T6 A5
- v NSR prevádzkované väčšinou v súpravách
- v Bratislave by mali byť deponované v DTPE Krasňany
P.S.: "a niektoré kačice (rozumej K2) si môžu spievať - SKONČILI SME JASNÁ SPRÁVA ... ?!"
TeBeCe> Rozumiem tvojim obavam, na tamojsej praxi som pochopil co to je, ale aj ked Milanko V. nebude moc nadseny, pri tom celkovom pocte je +/- jeden typ zanedbatelny.
Juro> "Nizkopodlazne" KT 4 jazdia vo viacerych mestach, vola sa to cele KT-NF-8. Celkom pekne je to popisane na baf.cz/tramvaje (je to aj v linkoch).
All> Nevie niekto, ako to je s tymi okienkami nad dverami v KT4? Mam doma jednu fotku, kde to KT4ka ma, ale na fotkach z toho katalogu, ktory poslali nemci do Dpb su uz bez tychto okienok.
Heh...dnes som videl v premavke obidve skolske elektricky (K2 aj T3)....uz dlho sa nestalo ze by som niektoru videl mimo vozovne a nieto este obe naraz
TulenIQue: Nedavaj si do mailovej adresy nadavky. Poprve - svedci to o tvojom IQue tulena a po druhe znizujes uroven stranky (ked sa ti uz tak pacia...)
juro: ja som to myslel ironicky...vies co to je mat tolko druhov elektriciek ?? ved v krasnanoch uz su elektricky s vyzbrojami TV1, TV3, TV8, TV14, TV PROGRESS, stare K2 so zrychlovacom... a ti ludia tam sa v tom vsetkom musia vyznat aby to mohli opravovat...a ked im pribudnu nejake stare KT4-ky, ktore urcite nebudu bezporuchove, tak sa fakt velmi "potesia"...
KT4 ma karoseriu ako T6 (ved je tiez z CKD), ale ma klb a dva dvojosove podvozky. A je uzka - 2200 mm.
V Nemecku to jazdi solo, alebo spriahnute dve alebo tri dohromady . 3xKT4 musi byt sialena suprava.
Cookies: Co sa Ti nepaci na Uniqe? Nie je to sice najlepsie, ale Aeolus sa mi zda zase moc preplacany.
Raven: na dotáciu 200 mil. sa pýtaj Majkee a nie mňa. Ja som túto informáciu nepísal. Asi si zle pochopil adresovanie textu, v ktorý Majkee adresuje mne a nie ja jemu.
Priblíž model financovania DPMK, tomu "iný" nerozumiem.
ALL: "KT 4" - ako to vlastne vypadá? Je to hranaté ako výkladná skriňa T6A5, alebo niečo iné. Má to kĺb? Koľko to má podvozkov? Jazdí to sólo, alebo sprihnuté?
Videl som reklamu UNIQA - no niečo strašné, je to nevýrazné. ZLATÉ STRÁNKY nie sú onič lepšie.
Odkiaľ je informácia o KT-4? Prosím bližšie vysvetlenie. Ďakujem.
Chcel by som reagovať na Cookies-a (270201): Odkiaľ si prosím ťa zobral že tých cca 200 miliónov ide naozaj
tam kam má ?! (neporovnávať s Košicami, iný model financovania)
PS: je dobré že si rád že bývaš v Bratislave, NO AKO KTO !!!
Borci a odkial by mali byt tie KT4? Na istej tu dost omielanej stranke mestska.....va.sk pisu ze z Halle, co je asi blbost , lebo tam nejazdia. Fantasticke prestavby Kt4 jazdia v Cottbuse, kde vsadili stredny nizkopodlazny diel.
UFO: Neprirovnaval by som to k Rumunsku. Ved z Kosic sa predali KT8 aj do Nemecka a Madarska, a tiez v Krakove jazdia ojazdene eliny z Nemecka. Ak by to malo byt za rozumnu cenu a v rozumnej kvalite tak preco nie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juro
UFO: Neprirovnaval by som to k Rumunsku. Ved z Kosic sa predali KT8 aj do Nemecka a Madarska, a tiez v Krakove jazdia ojazdene eliny z Nemecka. Ak by to malo byt za rozumnu cenu a v rozumnej kvalite tak preco nie?