Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #77669:
No ale rovnako tak by mohli vypadnúť dve 81-ky. ?
Reply on: hoppusmark #77633:
A je to tu. Vypadli dve 93 !!! A teraz nech je S499.1023 múdry a zvyšok z vás? Ešte furt si myslíte, že ten posratý prestup 99+93 je dobrý,áno? SO ALL MIGHT LICK MOTHER MARY´S ASSHOLE IN ETERNITY!!!
Reply on: Peon #77666:
To už neplatí.:

Tarifa Slovak Lines

Článok 7
Preprava žiakov a študentov do 26-teho roku veku v dennej forme štúdia

2. Nárok na prepravu za zľavnené cestovné majú žiaci a študenti bez obmedzenia účelu cesty.
Reply on: Peon #77666:
no ja nepouzivam a platim polovicne...
Reply on: Ike #77649:
Nezabudni kalkulovať aj s tým, že na Slovak Lines (okrem BID) ľudia starší ako 15 rokov musia platiť plné cestovné (ak konkrétny spoj nepoužívajú na cestu do / zo školy, pokiaľ viem).

Re #77653 AAA: Dík, že si zareagoval na môj príspevok #77629 , už som myslel, že sa tu kvôli pribúdajúcim príspevkom ohľadne inej témy "stratil". ?
Reply on: SDX #77591:
207 na 157 ??? Tam nevidím žiadnu podobnosť s 57. Z 207 by som spravil 47.
Reply on: Valec #77660:
ICQ
blogy.etrend.sk :: Čakaj somár... niečo pôjde
Verejná prímestská doprava v Bratislave nemá logiku, slušnosť ani ekonomiku
http://blogy.etrend.sk/101423/peter-kremsky/cakaj-somar-nieco-pojde
_________________________
(Fuuuu, to je zas záplava nových príspevkov...)
Reply on: S499.1023 #77655:
aj menej sak pre mna(polovicny)
do samorina okolo 25km (15sk)
do gabcikova okolo 5O km ( okolo 40sk)

iba tie dve spoja mam pozistovane
Reply on: Ike #77640:
Mám taký dojem, že SL musel kúpiť busy na základe privatizačnej (prichamtizačnej) zmluvy.
Re #77652 hoppusmark: Pri tej samospráve sa mi vynára otázka, či a ako si VÚC a magistrát plnia úlohu štátneho dozoru voči DPB.
Reply on: hoppusmark #77652:
Len pre zaujímavosť, minimálne firma Connex sa zaujímala (z vlastnej vôle) o prevádzku autobusov v BA. Avšak keď zistili, aké sú dotácie a tržby v porovnaní s nákladmi, tak sa rýchlo zbalili a utekali preč.

Keby bolo prevádzkovanie MHD také lukratívne, ako to že dopravné firmy nepodávajú kľučky na magistráte aby ponúkli "všimné" za to aby to mohli robiť. ?
Reply on: hoppusmark #77654:
Tak ty potom od príspevka k príspevku zabúdaš, čo si hovoril. Tu hovoríš, že zlyháva trh a tam žiadaš privatizáciu. Koniec.
Reply on: S499.1023 #77655:
ok, aj ked je cena rovnaka, kvalita je rozdielana... pokial mi nepride jeden z 22 Solarisov...
Reply on: Ike #77646:
Netvrdím, že DPB je úplne efektívny, ale myslíš, že by až toľko ušetrili. Skús si len tak pre zaujímavosť koľko jázd za mesiac spravíš linkami DPB, vynásob to 16 (asi toľko by v súčasnosti neprestupné cestovné) a potom to porovnaj s cenou električenky. A tu sú schované tie nové, čisté autobusy...
Reply on: hoppusmark #77652:
hej lebo mne je divne ze by MHD bola o tolko stratovejsia ako ine linky... aj ked sice na cestovnom aj s pokutami sa vyberie len asi 100 milionov ale keby si dal dotaciu na to sukromnym firmam ktore by si pripadne konkurovali ako na dialkovych linkach tak by to inac vyzeralo... ale to je asi nerealne....
Reply on: Ike #77649:
POLOVIČNÝ lístok do Záhorskej Bystrice stojí 9,-, prípadne 11,- SKK. Ale fakt už s diletantmi o tom nebudem diskutovať.
Reply on: S499.1023 #77650:
Asi niečo také, ako som napísal v predchádzajúcom príspevku #77652
Reply on: Peon #77629:
Autoškoly: električky sú ešte 8133 ,8137+8135, t-busy: 8142 už celé roky nepojazdný a 8144.
7121 sa preto používa s cestujúcimi, lebo bola dodaná aj pre prepravu cestujúcich aj pre autoškolu.
8144 si dosť dobre neviem predstaviť s cestujúcimi, keďže ak si dobre pamätám, nemá kabínu vodiča a má pri 1. dverách namontované inštruktorské sedadlo.
Zastávky na znamenia:
Interné predpisy k tomu existujú.
Ostatné neviem.
Reply on: Ondro #77645:
No bohužiaľ má. A mesto je 100%-tným akcionárom. Pokiaľ mesto nespraví prvé kroky a neponúkne prevádzkovanie liniek MHD súkromnej firme, žiadna firma nepríde do DPB s prosbou o koncesie.
Monopol ako je aj DPB vzniká tam, kde by ináč došlo k zlyhaniu trhu. V prevádzkovaní MHD, ktorá je stratová, preto musí zasiahnuť štátna správa resp. samospráva, a prebrať riadenie toho ktorého podniku, tak aby boli garantované určité služby pre občanov.
V prípade DPB mám skôr pocit, že zlyháva samospráva, pretože nedokáže poskytnúť adekvátne služby. Preto sa treba zamyslieť nad tým, či by predsa len nebolo lepšie prenechať aspoň časť liniek MHD súkromnému dopravcovi, pretože pomer MHD k IAD je v BA stále 60:40 a príjmy z reklamy tiež nemusia byť malé, a teda za rovnakej dotácie by mohlo byť prevádzkovanie MHD pre súkromného dopravcu v BA zaujímavé..
Reply on: Ike #77649:
vsak aj do ZB mozes z niv chodit SAD, ja by som sa aj cudoval keby tam niekto chodil MHD lebo je to za rovnaky peniaz omnoho rychlejsie a pohodlnejsie... ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.