Daniel má pravdu, trať z Predmestia na Filiálku nikdy dvojkoľajná nebola. Pri rekonštrukcii len redukovali počet koľají na priecestí s Jarošovou - vytrhali výťažnú koľaj (za priecestím zostali koľajnice až do šturcu) a vlečku do Figara zaústili do traťovej koľaje. Medzi podjazdom pod traťou na Nové Mesto a Riazanskou bolo pár vlečiek (dve sú tam dodnes, len sa nepoužívajú, ale mám taký matný dojem, že kedysi ich bolo viac - moja mama zasa pracovala v Tesle, tak som sa tam tiež dosť nachodil - tá vytrhaná koľaj, kde parkoval Tvoj otec, bola asi jednou z nich).
No jasné... tak pardon. Akosi som sa pozeral na fotky a nedoplo mi, že to nie sú BKV panely (potom som si spomenul na Ružinovskú, kde sú). Inak Ružinovská mohla byť z otvoreného zvršku, neviem prečo je z BKV (žeby lacnejšie na danú dobu?)
Neznamená to, že keď je niekde autoblok, že sa vlaky nemôžu predbiehať. Autoblok už pomaly odchádza, lebo pre papalášikov je drahší, než automatické hradlo (ktoré by malo byť, pravdepodobne na koridore).
S499.1023 hovorí pravdu, len Ty si pletieš BKV panely s panelmi, ktorými bola len zakrytá trať, rovnako ako je dnes napr. Miletičova, a ako toho kedysi bolo viacero
75 a 78 su vypravovane z 2. kolony teda Jurajov Dvor - info by mrcheef ?
a pre upresnenie, prve cislo je cislo vozovne, druhe je cislo typu voza (Ikarus 280, Karosa B741 NGST, atd...) tretie a stvrte cislo je poradove cislo pre konkretny voz daneho typu a vozovne. Pre upresnenie
1xxx - Trnavka - Autobusy
2xxx - Jurajov Dvor - Autobusy
3xxx - Krasnany - Autobusy
4xxx - Petrzalka - Autobusy
5xxx - neni (mala to byt vozovna dubravka ktora nejaksi neexistuje)
6xxx - Trolejbusy (vozovna Hrobonova, Jurajov Dvor/Trnavka - tym si niesom isty ci v oboch vozovniach maju trolejbusy)
7xxx - Elektricky (Krasnany, Jurajov Dvor)
8xxx - Pracovne vozidla (vsetky vozovne)
Ak tam mam chybu, tak ma niekto skusenejsi prosim opravte
btw Dunco toto by si ako spravny MHD zavislak mal vediet ? ? Ak by si mal zaujem o presnejsie vysvetlenie evidencnych cisel tychto vozov kontaktuj ma mailom erik.pauer@gmail.com
Akože nie je na BKV paneloch? Podľa mňa si si tú trať s niečim pomýlil (akurát taký 15 metrový úsek je zo zámkovej dlažby, pretože tam kedysi stála bytovka). Inak ešte existujú nejaké pozostatky z trate od Filiálky po starý most?
Na 78 som nevidel ešte malú Karosu no na 83 sa sem tam pritrafí ale nie často. Na 78 ešte keď premávala z Holíčskej tak sme jej s kámšom hovorili, že je to vyhliadkový bus po zápchach v BA ? však veľmi dobre si spomínam ako som na kámoša čakal poobede na Bradáčovej asi tak 10min a došli dve 78 naraz a veľmi krátko na ne 3 a 4 ? to už som akosi nechápal. 75 sú z Trnávky myslím. Ja neviem vôbec aké kam patria. Len viem, že to prvé číslo to značí, ale k akej vozovni čo prislúcha neviem ani keby si mi priklincoval jazyk k čelu.
kazdy den nie, ale dost casto sa stava ze naporadi ide aj jedna alebo dve kratke karosy a zvysok su klbaky, alebo castejsie sa stava ze jedno poradie nejde z cilizskej vobec a potom pride ZV kratka karosa. Predtym to nebyvalo, lenze vzhladom k nedostatku klbakov v Jurajovom Dvore/Trnavke sa to stava pravidlom ze na 75 a 78 su vypravovane aj kratke vozy a to byva rano fakt dost huste predovsetkym v smere z Dolnych Honov.
Tuto situaciu nevyriesi ziadne prelinkovanie, jedine doplnenie vozoveho parku o nove klbove vozidla, nuz Vrakuna je zapadakov a tak sa k nam DPB aj chova ?
PS sorry ze neviem z akej vozovne su vypravovane 75 a 78 ale uz dlho som nebol vonku a pamat je derava na ciselka ?
Nemám na mysli CZE na Lasici ale na okolo sa vyskytujúcich CZE na našich vozoch.
Čo sa týka mašín, nemám na mysli súčasné vykopávky ZSSK a ZSCS, ale tlak na umožnenie jazdy Taurov a spol.
Obojsmerný autoblok je aj na trati 130 v úseku Bratislava - Ersékújvár ako aj na preložených úsekoch trate 180 a na trati 120 v úseku Púchov - Žilina, na trati z Horní Lidče do Púchova a zo Žiliny cez Čadcu do Mostů u Jablunkova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek