Môžem ťa ubezpečiť, že vo Viedni to vôbec tak nefunguje. Tam tie písmenká majú totižto úplne inú funkciu.
Re #76926 El Sergio: Mýtna začína až pri rozhlase, potiaľ je to Nám. slobody. Imricha Karvaša je ulica len v úseku medzi Radlinského a Mýtnou.
Mimochodom tá mapa by sa už hodila aktualizovať. ?
Re #76959 TeBeCe: To by mohli nasadiť na linku X Šafárikovo nám. - Sad Janka Kráľa, keď už budú mať ten most hotový. ?
Myslim si, ze ak by aj bol teroristicky utok tak posledne co bude koho trapit je ci jazdi elina. A pokial si dobre pamatam ked ten remorker narazil do pilieru, tak MHD po moste veselo jazdila dalej...
Re #76958 SDX: To predsa zalezi ake vozy sa budu kupovat.Ak sa budu kupovat do Petrzalky obojsmerne vozy, tak netrebra ziadne obratisko. V kazdom pripade obratisko pri Technopole sa mi nelubi... Viedli by to v ramci setrenia ktomu, ze kazdy druhy spoj linky n by tam koncil a to je system ktory sa mne nie moc paci. Z roznych dovod, kt. sa mi nechce rozoberat.
A vobec robit nejake provizoria s drevenymi doskami... Trat treba dokoncit celu a az potom ju odovzdavat do uzivania, lebo v BA hrozi to, ze by skoncili trebars pri Technopole a radni pani by sa dohodli, ze pokracovat sa bude az budu prachy a teda za dalsich 10-15 rokov.
Napadlo ma take (technicky asi moc narocne) riesenie na zabezpezpecenie trate do Petrzalky kym nebude dokoncena, ze by sa nastupista zastavok v niektorom zo smerov nejakymi doskami predlzili tak aby boli az po opacnu kolaj s tym ze by takto jazdili aj T3-ky s tym ze by boli vyhybne kde by sa vyhybali.. ak este nebudeme mat obojsmerne vozy..
No Kalifornan to riešiť nemusí, ak budú tie NP vozy dodadné len s 1 kabínou vodiča.
Čo sa týak toho zapojenia T3 myslím, že je to možné, nazýva sa to PX, bolo to využité napr. v Jablonci nad Nisou, no u vozov T2.
Obratisko niekde v strede by bolo fajn aj do buducnosti pri preruseniach na inej casti trate a podobne, ale su to dalsie financie.. ale viem si predstavit ze (ak uz budeme mat nizkopodlazne vozy) ked budu v strede trate tak tam plasnu kalifornana a cez ten to bude prechadzat na druhu kolaj a potom naspat..
inak taka blba otazka (aj ked odpoved asi viem): dali by sa spojit dve T3-ky tak ze by sa spojila zadna cast jednej a zadna cast druhej tak ze by to jazdilo? Mali by sme tym vlastne obojsmerne supravy.. ? dodam ze mi je jasne ze nejaky zmysel to nema, kedze by sa vzdy dal pouzit len jeden z voznov, len by ma to zaujimalo.. dakujem velke..
Re #76955 Max: Myslim ze vzhladom na tie majstrovstva je (sice minimalna, ale je) sanca ze tam nieco vybuduju. Ked nie eliny tak aspon trolejbusy.
Môj osobný názor (je to žiaľ len veľké sci-fi) ale keby som bol kompetentný a trochu prezieravý a volal sa Ďurkovský... tak by som trval na tom, že súčasťou plánovanej novej mestskej štvrte - celomestské centrum, či ako tomu nadávajú - mám na mysli ten lukratívny pozemok medzi Starým mostom a mostom Apollo, kde toho má v blízkej budúcnosti veľa vyrásť (nová mestská časť - byty, kancelárie, hotel, športová hala) aby po hlavnom bulvári viedla moderná mestská električková trať, ktorá by končila viackoľajným obratiskom pred športovou halou a zabezpečovala by tak rýchlu, kapacitnú a ekologickú dopravnú obsluhu celého tohto územia, vrátane spomínanej športovej haly, kde sa má hrať okrem iného MS v hokeji, čiže bude potrebné zabezpečiť kapacitnú dopravu.
Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.
Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...
Nemá to význam trebárs preto, lebo tie linky sú vžité, ak vznikne nejaka takáto nová linka, tak by som sa s tým zmieril, aj keď nerád, keďže okrem štvorčekových liniek, 1xx liniek, s 92 aj S liniek, mať ešte A, B, C linky to sa ma zdá už trochu veľký bordel.
A NA ČO by to bolo dobré? Aby sa ukojila tvoja reorganizátorská a prečíslovačská dušička?
Vo verejnej doprave platí jedna zásad : ZBYTOČNE NEPREČÍSLOVÁVAŤ.
Bodka. Žiadna diskusia na túto tému tento FAKT nezmení.
Dieťatko, než na niečo budeš reagovať, najprv si prečítaj príslušný príspevok. Hovorím o PEŠEJ dostupnosti tvojho učilišťa od zastávok električiek.
Absolútne nechápem, aký máš problém s odchodom z domu o päť minút skôr. Mesto ani DP nie sú povinní ti zabezpečovať expresnú dopravu odvšadiaľ všade.
Hovoril si o tom, že prestupuješ na električky s intervalom 12 minút, čo je veľký problém. Ja som doložil, že nehanebne klameš, lebo prestupuješ na 4 električkové linky v celkovom intevale okolo 5 minút
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Re #76926 El Sergio: Mýtna začína až pri rozhlase, potiaľ je to Nám. slobody. Imricha Karvaša je ulica len v úseku medzi Radlinského a Mýtnou.
Mimochodom tá mapa by sa už hodila aktualizovať. ?
Re #76959 TeBeCe: To by mohli nasadiť na linku X Šafárikovo nám. - Sad Janka Kráľa, keď už budú mať ten most hotový. ?