No tak ja to riešim aj pri intervale 6 min., záleží od lokality a času, napr. na Červenom kríži smer mesto chodím na zastávku tak max. 30s pred odchodom.
a hele me se, karoska sa opat dosla ukazat??? no dufam ze si ju nehaju za hranicami a bude pokracovat v nakupe SU-ciek.
(nemam na to ziaden obejtivny dovod len subjektivne a cize to, ze citelis sa mi nelubi, hlavne zvnutra je to hrkalka.proste cely je hnusny a skoda ze na DD nejadzi trollino)
Osobne som sa SBSkara v nočáku nestretol.
Re #76414 hoppusmark: Najlepšie by bolo 3 a 8 zlúčiť do linky : Rača - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - Krížna - Ružinov a L 7 dať na stanicu.
Nechcem sa hádať ani nič iné, ale tento výrok: "Len či by Ružinovčania nepindali,že musia až raz prestúpiť na linku na Hlavnú stanicu." mi od človeka, ktorý tu zapĺňal fórum príspevkami o tom, ako je nešťastný a nasratý za to, že musí až raz prestúpiť a že nemá priamu linku ku škole, pripadá minimálne podivuhodný. Tak trochu sa mi zdá, že používaš dvojitý meter. Ak už niečo prezentuješ ako svoj názor, tak si aspoň za ním stoj a nepopieraj ho hneď najbližšou vetou, ktorú vyslovíš. Opäť nič v zlom, len som to práve od teba nečakal... ?
Navyše, Ružionv má myslím okolo 90 000 obyvateľov a je dosť rozsiahly aj územne, takže vety typu "majú na Gagarinovej 201 a ešte aj 74 a 61" je to isté, ako keby som ja tebe napísal, že máš na Panónskej 93. A to máš ešte tak o polovicu bližšie, ako niekto trebárs z oblasti Súmračnej. ?
Inak súhlasím, že tá 8 nie je zrovna nutná. S tým prestupom sa to dá v pohode zvládnuť. ?
Naproti tomu práve linka 13, ktorej zavedenie mnohí kritizovali, je na tomto úseku vyťažená najviac.
Takže namiesto 2, 3 a 8 by stačila jedna linka (niečo ako 13) ale na druhú stranu, teda smerom z Hl.st. na Vazovovu..
Tak to by si sa divil že s tebou nebude nikto súhlasiť. Ja by som spravil to isté. Linky 2, 3, 8 chodia v úseku Vazovova - Hl.St. skoro úplne prázdne. Divím sa, že ich ešte nikto nezrušil. A nemyslím to ironicky.
k vyluke elektriciek - budu nove CP? je to vlastne od pondelka, tak uz by sa zisli.
a musim povedat, ze zrusenie liniek 2, 8 je super ? bodaj by to tak ostalo stale. pozeral som CP L8 a L14 a rozdiel je o 2 minuty + na 14 oproti 8. Vytazenost L8 na trase vazovova - hlavna stanica je podla mna neporovnatelne nizsia ako L14 na trase krizna-jesenskeho. A mozno so mnou nebude nikto suhlasit, ale ja by som zrusil linky 2,3,8 uplne, mozno s nahradou nejakej L13 ktora by chodila cez Vazovovu z mesta na hlavnu stanicu, a posilnenim L210. ale myslim ze kapacita L201, 74, 61 z trnavskeho myta je viac nez dostatocna na nahradenie L2,3,8
Ty si snáď spadol z jahody, alebo z nejakej inej planéty, keď tu tvrdíš takéto neskutočné nezmysly... ak máš IQ aspoň dnešného dátumu, tak sa skús zamyslieť nad tým, čo si práve povedal, a ako by to vyzeralo v praxi (nad tvojím NEprestupovaním v metre sa musím fakt smiať...a fáranie do staníc a vychádzanie na povrch s pešou dochádzkou na zastávku najbližšieho pozemného spoja je tiež nič, však?). Potom sa zamysli ešte raz, a ak ani potom neprídeš na to, akú stupídnosť si stvoril, tak čítaj ďalej.
Jedna malá pomôcka: rýchlodráha JE električka, a NEbude po Šafko, pretože sa tam okamžite napojí na existujúcu sieť. Metro BY bolo po celom meste, ako si povedal, rovnako ako je dnes električka, ale tak možno za 50 rokov. Ak by sa teraz niečo postavilo, tak LEN po Šafko, a na veľmi dlhý čas. A dovtedy sa budeme voziť čím? Vznášadlami? Ufami?
Na záver jedna malá rada: študuj, študuj, študuj a ešte raz študuj. A hlavne študuj odbornú literatúru, a nie propagačné materiály, prípadne plány, ktorých realizácia je viac než vo hviezdach. A keď toho budeš mať za pár rokov dosť naštudované o dopravných systémoch, potom môžeš sadnúť za klávesnicu, a začať niečo k tejto téme aj písať. Dovtedy sa uč od vzdelanejších a nesnaž sa im dávať rozumy, keď sám nemáš aké.
Odporúčam si pozrieť mapu Bratislavy, na nej sieť električkových liniek a nájsť tam Šafárikovo námestie. Objavíš niečo nevídané - električková sieť, ktorá vedie do Ružinova, Nového Mesta, Rače a dokonca aj do Dúbravky. A prezradím aj jedno tajomstvo - tá nová trať bude na tú zvyšnú sieť napojená a splní sa tvoj sen, že v Petržalke nastúpiš a v nejakej inej časti vystúpiš, a to dokonca lepšie ako keby bolo to vysnívané metro.
SDX:
Je ich vela! Rychlodraha pojde iba z petrzalky do Stareho mesta. A to z Janikovho dvora na Safko. Ale metro by bolo z janikovho dvora do celej Bratislavy jedna cast by isla do karlovky a dubravky a druha do ruzinova videl som plany metra ako malo byt postavene. Metro chodi kazdych 5 minut takze by sme stale necakali a je rychlejsie ako elektricka a nemusis ani prestupovat a je jedno kam ides ci dubravka karlovka alebo ruzinov. Nasadnes v Petrzalke a si tam je vyhodnejsie. ?
No určite viem,že keby sa pridala ďaľšia linka pre Petržku na Hlavnú stanicu tak by sa oslabil interval na 93 to bezpochyby. Čo by zas prekážalo asi obyvateľom Lúk a v okolí Panónskej cesty...
Čo sa týka električkovej trate na stanicu, je pravda, že nemá najšťastnejšiu trasu a jej stav je otrasný, ale narážal som na to, že už dlhú dobu stále máš niečo s tým, že Petržalka má málo liniek s konečnou na hlavnej stanici a Ružinov ich má veľa, ako keby tam každý cestoval častejšie než kamkoľvek inde a ako keby ľudia neboli schopní prestupu.
Kľudne nech mi 201ku presmerujú pre mňa za mňa aj na Kramáre, bez problémov cestou na tú stanicu prestúpim na niečo iné. Tým som nemyslel, že by 201 mala zlú trasu, ale že by sa ma zmena takého typu nejak hlboko nedotkla.
Emo