Chápem ťa, taký bežný Ružinovčan, napr. bývajúci pri Hraničnej, ráno vstane, len tak sa ide previezť linkou 201 plnou vysmiatych Ružinovčanov na hlavnú stanicu, naraňajkuje sa tam, potom ide naspäť domov, následne peši prejde na Herliansku, odvezie sa linkou 8 na hlavnú stanicu, ide na ranné WC, potom sa vráti linkou 8 na Astronomickú, odtiaľ prejde na Clementisovu, nastúpi na 61, ide na hlavnú stanicu. Trošku sa povysmieva petržalčanom, ktorí vystupujú z linky 93 a zakričí "kto z vás musel prestupovať? Ja nie" Je uspokojený tým, že vidí naštvaných petržalčanov, ktorí 93kou prišli, ale museli na ňu prestúpiť z iného spoja. Následne ide na nástupišťe 74, zistí, že ide odchod je až o 20 minút, tak si s pocitom hroznej radosti dá v bufete klobásu s chlebom a kúpi zopár plechoviek piva, o ktoré sa neskôr podelí. Presne za 19 minút ju zje, ide na 74ku, a s ostatnými Ružinovčanmi oslavuje, že môže do Ružinova cestovať ďalšou priamou linkou 74.
Chudáci petržalčania len sklamane cestujú 93kou a nemôžu zažiť skvelý pocit raňajok a desiatej v staničnom bufete hlavnej stanice a len ticho závidia nádherné oslavy Ružinovčanov v tej 74ke.
No tak porovnaj si ale Petržku a Ružinov do kelu. Porovnaj si kapacitu tých liniek 8+61+74+201 s 93. Hoc 201 bere dosť ľudí z Vrakune a Biskupíc ale predsa je tam tá linka k dispozícii Ružinovčanom.
Keby mala premávať cez Nový most, tak by asi v sedle vôbec nepremávala, ona totiž premáva práve vďaka tej alternatívnej trase cez Lafranconi. A k tomu Slávičiemu údoliu - chodím tam blízko do školy a všetci spolužiaci z Petržalky cestujú 92kou, pokiaľ zrovna nemusia čakať 25 min, ale odchody si pamätajú a snažia sa 92ke prispôsobiť, aby sa nemuseli trepať cez centrum. Nechápem o čo ti vlastne ide, však 83 nemá nejaké kapacitné problémy v tebou spomínanom úseku.
Tak by šla od Hálovej cez Záporožskú, Kremnickú, potom na Einsteinovu a ďalej by šla cez Nový most tak ako som písal... to Slávičie údolie je o ničom lebo ľudia z Petržky tam aj tak cestujú skôr 31 a 39 ako 92, vďaka jej "občasnému" intervalu. Myslím,že keby premávala cez Nový most tak nikto by ani nepípol a myslím, že väčšina by si pochvalovala skôr ako sťažovala.
Prečo by mala chodiť cez Nový most, kde je aj linka 83, keď môže ísť cez Lafranconi a obslúžiť aj zastávku Slávičie údolie, kde iná linka z Petržalky nejde? Však z tebou spomínaných zastávok nie je najmenší problém ísť s prestupom (95+83).
Ja chápem že je piatok večer, ... aj ja by som si dal keby som sa učiť nemusel..., ale predsa len:
1. Buď menej pi; alebo
2. Po konzumácií väčšieho množstva alko-nápojov nepíš na internet. ? ?
Prečo by mala chodiť cez Nový most, kde je aj linka 83, keď môže ísť cez Lafranconi a obslúžiť aj zastávky Einsteinova a Slávičie údolie, kde iná linka z Petržalky nejde? Však z tebou spomínaných zastávok nie je najmenší problém ísť s prestupom (95+83).
To neurobia,alebo teda rád by som to videl ale asi ťažko. Lebo chcú mať jednotný 12min interval to je jedna vec a druhá ako tu niekto prezentoval už že taký interval by sa ťažko pamätal, lebo by mala interval 6-12-6-12 = 9,14,14,9,14,14,9... Ale pohoda, bolo by to fajn. Len či by Ružinovčania nepindali,že musia až raz prestúpiť na linku na Hlavnú stanicu. Im tam nestačí,že po Gagarinovej sa im preháňa 201, potom na Trnavskej 61 a na Bajkalskej 74 (hoc jej interval v sedle a cez víkendy neni nič moc 30min ? ).
Hovorim, ze s tou KV by bol problem... takze ten prispevok beriem spat..
Re #76379 Matko1990: Nie nemohli by sme.. kto ta zaregistroval? Ad. metro: Povedz mi jednu vec v ktorej by v pripade BA bolo metro lepsie, ako rychlodrazna elektricka, ktora sa ma stavat..
Btw.: dnes na TV Bratislava bol rozhovor s Kadnarom a vyzera ze sa veciam rozumie a nieco sa mozno pohne
?
Ozaj napadlo ma,že vlastne čas otrebný pre linku 92 a linku 83 aby sa dostali na Patrónku je skoro rovnaký, tak prečo nepremáva 92 cez Nový Most? Hoc tu v CP je pre 92 11minút v úseku Dvory - Patrónka a pre 83 14min v tom istom úseku, ale v skutočnosti 92 tam dojde vždy za 13minút. Taká linka by sa tu veľmi hodila, myslím pre zastávky, Strečnianska, Šintavská, Topoľčianska, Technopol, Bradáčova, Romanova a Hrobákova. Aj v DPB potvrdili, že sa uvažuje o zavedení novej linky k Technopolu po vyubdovaní riadenej cestnej signalizácie pre otáčanie vozidiel pri Technopole. Určite by sa dal potom v úseku Technopol - Patrónka spraviť interval 10/15+US/10//15+US, a zvyšok by ostal 20/US/20//US.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.