na Vazovovej sa dodrziava zakaz vjazdu??? ? ved tam parkuje minimalne 20 vozidiel stale - na chodnikoch, na travnikoch, na nastupnych plochach zastaviek... (ak som nepochopil vtip, tak sa ospravedlnujem). Dufam ze ked Vazovovu zrekonstruuju, tak bude koniec parkovaniu na plochach okolo kolaji a na zastavkach! a to co je na krizovatke krizna-vazovova tiez nepotrebuje komentar, ved to je katastrofa!
Dalsie take miesto ma napada Zahradnicka - to parkovisko na kolajicku dokedy bude mesto a DPB tolerovat??? este som nepocul tom aby si niekto spravil parkovisko na kolajovej trati a prilahlom chodniku - minule som tam videl situaciu v ktorej boli 3 elektricky a 4 auta odchadzajuce / prichadzajuce na "parkovisko" - neviem ako to vyriesili, situacia vyzerala dost divne, ale hlavne ze elektricky su "nosny" system, postali si tam nejmenej 5 minut, kym si racili vodici zaparkovat, pojazdit si po trati a uvolnit trat...
Keď už je to obdobie šotomagórie, tak pripájam aj svoju:
Linku 207 predĺžiť z Ružovej doliny k Lidlu, následne k Pasienkam a po Jarošovej k OD Slimák. Po celej trase zaviesť BUS pruhy a nasadiť na 207 klobásy, na ranný odchod 7:20 od OD Slimák bude pravidelne vypravený Sanos!
Nevravím dodržiava, vravím ako-tak dodržiava... teda debílkovia tam parkujú, ale ešte sa mi nestalo, že by som mal s električkou problém kvôli nim prejsť (a najmä kvôli tým pohybujúcim sa). Po rekonštrukcii sa však obávam, že sa tamojší terén stane výrazne zjazdnejší než je teraz, takže tam budú veselo jazdiť hore-dolu hlava-nehlava, zákaz-nezákaz...
Fakt je, že to čo sa už tu toleruje, nemá obdobu snáď nikde inde vo svete A polícia to má srdečne na háku, a to aj napriek tomu, že by si na takýchto miestach parádne zarobili... ale hlavne že buzerujú vodičov starých škodoviek a žigulákov...
Aj zdanlivo jediný dobre vyzerajúci nápad je blbosť. V úseku RAča - Východné je treba niekoľkonásobne vyššiu kapacitu ako Východné - Zl. Piesky.
Už okolo roku 1986 tam premávali v špičke volžené spoje na 36 z Rače po Východné, kým normálna 36 mala trasu na ŽST Vajnorsy s intervalom okolo 25 min celodenne, tak po Východné to bolo každých 8 - 9 min v špičke. Potom ostala 36 ako je a na RAča - Východné sa zaviedla L46 (neskôr robila 3.+1!. kolóna. ?) Od 10. 1. 2000 sú tam linky 52 a 56, bývalá 36 sa ako L54 skrátila na trasu Vajnory -Východné. (Tiež pôvodne 2 vozy s CD po-ne i-25 min a jazdná doba spolu cca 23 min ?)
Tak to nie!!! ? Ja chcem 63ku na trase ŽST Nove mesto - Tomášiková - Ružinovská - Bajkalská - Slovnaft - Obalovňa. K tomu pribaliť ešte aj 111ku. ...22ku, 23ku, 24ku, 44ku, 101ku, 104ku, 105ku, 106ku, 107ku, 108ku, 112ku a 115ku do stavu zpred 18. 4. 1994 (prípadne aj zpred 2. 4. 1991). Ranná kolóna v Karlovke by tak bola obohatená o "vzácne hučiace harmoniky" ? ? ? Ach, tá nostalgia! ☺
Ježíííš, 99 do Lamača ? ? ?
Ale páčia sa mi tam linky 52, 56 (tu by sa zlúčením ušetrili vozy). 92 (cez Karlovu Ves by to bolo rýchlejšie). Okrem toho to ale nie je nič moc.
Iba na mesiac, škoda Výluka Vazovova (ktorej skoro nič nie je, ale zrejme ju je treba spriechodniť aj pre IGK, lebo je to asi posledné miesto v BA, kde sa ako-tak dodržiava zákaz vjazdu)
A ani Štúr, ani SNP, ale SNP-Tunel-nábrežie-Jesenského a nazad
Hurá, v pondelok konečne rozkopú električkovú trať pred mojou školou. Patrilo by sa aj tú v úseku Legionárska - Trnavské mýto - Miletičova, lebo tam je to otras.
Ten Karosa Cabriolet sa aj niekde využíva? Bol už napr. objednaný na niečo?
Je reálne, aby sa mimoriadne objavil aj na nejakej bežnej linke? Napadá mi teraz jedine 43-ka na Železnú studničku, ale tam by to bolo v rozpore s filozofiou vypravovania CNG vozov...
A ja by som chcel 33 naspäť na Šafranovu, lebo je tam Jednota a ešte k tomu za pekného počasia sa 10 minút peknou prechádzkou odtiaľ dostanem k babke. ?
Re #76342 Maxc: Tvoju požiadavku na 62 by som čiasotčne uspokojil, ak by ma ako 10 ročného k tomu pustili. Som vtedy vymyslel linku 27 s trasou Molecova, Hany Meličkovej, Jamnického (vtedy tam býval dobrý kamarát, tak som mu chcel dopriať linku ? ), Majerníkova, Kuklovská, Karloveská, Hanulova, Talichova, Vendelínska, Pod záhradami, Štepná, Pri kríži, Saratovská, Eisnerova, Istrijská, VW. Interval: (12/20/12/25//20).
Keď šoto, tak šoto ? . Kašľať na pôvodné obsadenie vozidlami, ale ja chcem Sanosy na pôvodné linky 213 a 214! A na celú výpravu! Však neajké karosérie kúpia v ex-Juhoslávii a elektrovýzbroj vykuchajú z pätnástiek.
Ani to neštuduj, riskuješ ohlúpnutie Ale ak chceš dostať kŕče v bránici a brušnú svalovicu, odporúčam si pozrieť jeho odporúčanú trasu L79 a L99
Re #76337 fobust: Hm, to fakt ? Ešte aj takým fontom to je... fakt mohli zvoliť trošku iný design toho nápisu...toto rozhodne nevyzerá reprezentatívne...
Max: jj, 44 bola výborná linka, žiadam obnoviť, a nasadiť na ňu vozidlá 3115 a najmä 3136 (znalí vedia prečo, a pre neznalých - tie vozy mali medzimestský (rýchly) diferenciál ) A tiež si prosím obnoviť pôvodnú linku 37 z Technopolu cez pol Petržky, Nivy, Račko, SAV, Kramáre a Patrónku do Dúbravky, aj s pôvodnými vozidlami (3103, 3112, 3127, a spol.) ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Osky