Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #76286:
Dodatok: Ja som si tiež v električkoškole myslel, že piesok je (takmer) všeliek na adhéziu. Potom som prišiel do praxe, a tá ma vyviedla z omylu 😉
Reply on: Emo #76286:
Majú, a častokrát ti ani tie nijako nepomôžu 😉 Problém je totiž v tom, že kým sa posúvaš len malou rýchlosťou, tak to, že jedna náprava zo štyroch chytí akú-takú adhéziu, ti pomôže pramálo, a dve ešte tiež nič moc. Účinok piesku sa poriadnejšie prejaví až keď sa dostane pod všetky nápravy (ak ho medzitým hrabúce predchádzajúce nápravy zasa nevyšmýkajú preč, alebo nerozomelú na taký bordel, že splynie s tým šmykľavým maglajzom na koľaji aj svojimi vlastnosťami) 🙂 A keď stojíš na mieste a hrabeš, tak ti piesok nepomôže vôbec, lebo sa pod kolesá ani len nedostane 😉
Reply on: Martin Fundárek #76269:
Nemajú električky pre takýto prípad pieskovače?
Reply on: Ámos #76282:
no v podani siemens az tak velmi nie zle... ale v podani siemens za co najmensiu dohodnutu cenu a vsetko okolo toho, si viem predstavit ze na Racku mi naskoci zelena a ked sa pri 60kmh dotrepem k semaforom tak uz iba uvidim 3,2,1, cervena 😃

ale bolo by to super aj pre MHD a zastavky pred semaformi (napr SAV)... ak by vodic videl ze zelenu nestihne mohol by nechat otvorene dvere az kym by nebolo co ja viem 10s do zelenej
Reply on: Dunčo #76277:
Co preco?
Reply on: Ike #76280:
vies si predstavit ako by to vyzeralo v podani ala siemens ?
Reply on: Ike #76279:
Inak je to OT, netyka sa to uplne MHD iba D (akoze Dopravy :P) ale preco sa u nas nepouzivaju odpocitavacie semafory?
Vsimol som si ze v Bulharsku take maju a vdaka nim su auta stale v pohybe, nie su zapchy... tym padom ze auta su v pohybe je najmensia spotreba a mesto ma mensie problemy s emisiami....
ciastocne to riesi aj zapchy...
Reply on: MATIO #76274:
Bola to nehoda kamionu... je tam prudka zatvarajuca zatacka ktora nie je oznacena....
ELEKRIČKY
-všetky linky jednotný interval : 8/8/8//15
- L2 - ŽST Nové Mesto, Polus, Trnavské mýto, Vazovova, STÚ, NBS,
Hlavná stanica, 2xT3
- L4 - bez zmeny, 2xT3
- L5 - bez zmeny, 2xT6A5
- L9 - bez zmeny, 2xT3
- L11 - bez zmeny, 2xT6A5
- L12 - bez zmeny, 2xT3
- L13 - bez zmeny, K2
- L14 - bez zmeny, K2
- zrušené linky : 1,3,7,8,17
Reply on: SDX #76270:
20? Prečo? ?
Reply on: Martin Fundárek #76269:
No zo Starého mosta bude obdobné stúpanie, čo bude v zime sranda. Ako to ale riešia v Prahe?
Reply on: MATIO #76274:
to bola asi len skuska systemov - bezpecnostnych,... keby sa nieco stalo uz je to na bleskovkach abo tak nejak...
Caute,
Neviem ci ta otazka je spravna sem.. ale nikde som doteraz nenasiel odpoved.
Vcera(7. Maja) Vecer cca 21.00 az 22.30 sa nieco odohralo v podjadze dialnice este nespusteneho tunela Sitina(Lamacska strana), presne oproti cerpaciej stanice OMV.
Boli tam minimalne 3 Hasicske auta, 4 policajne(taktiez neoznacene policajne len cervenym majakom).
Vdaka tieto udalosti sa tvorili aj zapchy.
Nakolko som tam postrehol aj auto dopravneho dispecingu napadlo mi, sa spytat tu, ci nikto nevie co sa stalo.
Dakujem
MATIO
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Andy #76262:
A ešte k mostu Napolo - zatiaľ tam bus pruh nechýba, ale až sa zavrie Starý most, tak to začne húsť inú pesničku. A nebodaj ak bude treba zavrieť aj Prístavný ...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Andy #76262:
Snahu o preferenciu IAD vidím napríklad v tom, že:
- investuje sa do budovania nových komunikácií a nových jazdných pruhov, kým investície do budovania nových koľajových tratí sú nolové a do trolejbusových tratí mizivé (za 15 rokov NOÚ, SÚSCH a Diely)
- je neochota budovať bus pruhy (Molecova)
- vznikajú ďalšie a ďalšie prejazdy cez električkové trate, ďalšie a ďalšie semafory, čím sa električky neustále spomaľujú.
Reply on: Dunčo #76252:
Hlavny problem je ze nepremava ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Dunčo #76264:
Nezmenili, v Prahe sa linky s výnimkou výluk menia viac-menej len vtedy, keď sa niečo dobuduje - napr. Barrandov, či chýbajúce prepojenie na Strossmayerovom námestí. Okrem zmien súvisiacich s týmito akciami sa tuším za posledných 10 rokov len vymenila trasa liniek 8 a 26 cez Vltavu.

Pokiaľ ide o nezdolateľné stúpanie na Kapucínskej, keď trocha mrholí, z prachu a vody sa stane mazľavá hmota a adhézia je v keli. Potom sa aj pomerne mierne stúpanie stáva veľkým problémom. Zažil som, že sa kačica hrabala od Radlinského na Hlavnú stanicu asi 15 minút.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.