Reply on: slavius #75675:
Na DD mala ísť tramvaj na vlastnom telese. Štúdia z roku 1992 potvrdila že je to realizovateľné. Len kapánek drahé a znamenalo by to porušenie poaskovacích miest v nemalom rozsahu... Lenže je jedno či zruším parkovanie pri krajnici kvôli BUS pruhu, alebo kvôli tramvajovému telesu. Takže v tom NIE JE rozdiel. Rozdiel je v tom, že ten BUS pruh nikdy NEBUDE v oboch smeroch a po celej dĺže trate.
ivanbuto
24.4.2007 - Bratislava - strana 10
Glosa
Možno už dnes je ten rekord opäť prekonaný. Včera ráno o 8.30 h však v zápche na kopci z Dlhých dielov uviazlo až 73 áut! Keďže tam stáli fakt dlho, nebolo ťažké zrátať ich presne. Súvisle zapratali jeden a pred vyústením na Karloveskú už oba jazdné pruhy, zhruba od zastávky MHD Tománkova po konečnú na Molecovej. S nimi zostali na ulici zaseknuté aj tri kĺbové duobusy linky č. 33 a tiež „krátky" autobus, ktorý na trase vypomáha v špičke. V nemohúcich tátošoch sedel zväčša iba šofér, spolujazdca bolo vidno len vzácne - čiže dokopy viezli sotva 90 ľudí. Iba jediné zo spomenutých veľkokapacitných vozidiel by ich okamžite pojalo aj dvojnásobok. A po ceste by navyše vôbec nesmradilo výfukovými plynmi. Apropo, zbehnúť z vŕšku skratkou peši trvá, znovu presne odstopované, čosi nad štyri minúty. Kto, ako a kedy konečne vyrieši podobné bratislavské rébusy?
Autor: Soňa Pacherová