Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slavius #75675:

Na DD mala ísť tramvaj na vlastnom telese. Štúdia z roku 1992 potvrdila že je to realizovateľné. Len kapánek drahé a znamenalo by to porušenie poaskovacích miest v nemalom rozsahu... Lenže je jedno či zruším parkovanie pri krajnici kvôli BUS pruhu, alebo kvôli tramvajovému telesu. Takže v tom NIE JE rozdiel. Rozdiel je v tom, že ten BUS pruh nikdy NEBUDE v oboch smeroch a po celej dĺže trate.
Reply on: ivanbuto #75674:

Ak si niekto stále myslí, že bus pruh na Molecovej smerom dolu nie je potrebný, tak je buď úplný kretén alebo tam nikdy v rannej špičke nebol. MHD v úseku Hany Meličkovej - Molecova je bohužiaľ zúfalo nepoužiteľná - presne ako teta píše, najlepšie ísť pešo - ono mohli rovno spraviť otočku trolejbusov niekde v okolí zastávky Pri podchode (miesto tam síce ani veľmi nie je, ale to nás snáď nezastaví)... Na druhej strane nezaškodí ráno trochu pohybu 🙂
Dávam tu na diskusné fórum plné znenie včerajšej glosy Soni Pacherovej o Dlhých Dieloch, nakoľko články z Pravdy sa po dvoch dňoch presúvajú do archívu, a pevný link ani tam nefunguje:


24.4.2007 - Bratislava - strana 10

Glosa
Možno už dnes je ten rekord opäť prekonaný. Včera ráno o 8.30 h však v zápche na kopci z Dlhých dielov uviazlo až 73 áut! Keďže tam stáli fakt dlho, nebolo ťažké zrátať ich presne. Súvisle zapratali jeden a pred vyústením na Karloveskú už oba jazdné pruhy, zhruba od zastávky MHD Tománkova po konečnú na Molecovej. S nimi zostali na ulici zaseknuté aj tri kĺbové duobusy linky č. 33 a tiež „krátky" autobus, ktorý na trase vypomáha v špičke. V nemohúcich tátošoch sedel zväčša iba šofér, spolujazdca bolo vidno len vzácne - čiže dokopy viezli sotva 90 ľudí. Iba jediné zo spomenutých veľkokapacitných vozidiel by ich okamžite pojalo aj dvojnásobok. A po ceste by navyše vôbec nesmradilo výfukovými plynmi. Apropo, zbehnúť z vŕšku skratkou peši trvá, znovu presne odstopované, čosi nad štyri minúty. Kto, ako a kedy konečne vyrieši podobné bratislavské rébusy?
Autor: Soňa Pacherová
Reply on: fobust #75672:
Tá bola spomínaná na začiatku vlákna.
Reply on: S499.1023 #75660:

Okrem spomínaného úseku popri vozovni Krasňany ešte napríklad aj Miletičova...
Reply on: KLF #75670:
Máš pravdu, ale keď už, tak až po Peknú cestu.
Reply on: S499.1023 #75660:
Este inohrady - vozovna Krasnany, ale to len tak... nechcem chytat za slovicka. 😉
Reply on: Jezo #75668:
hej, len malo by byt zverejneny vysledok vyberoveho konania bez zverejnenia.
Tak to bolo aj pri prvych siestich. Najprv. bola ramcova zmluva na 12 troflov a potom konanaie bez zverejnenia, kt. bolo uverejnene mimo.
Takisto pri reko 15 a 14 Tr v BB ak si pozres vysledky vo vestniku tak ich tam najdes po jednotlivych kusoch resp. balik 3 - 4.
Reply on: Ámos #75667:
Moc sa v tom nevyznam, ale musi byt vypisane vyberove konanie? Nebolo to tak, ze 6 bolo kupenych a na dalsich 6 bola opcia?
Reply on: Petto #75666:
vo vestniku nie je zatial nic.
Viete mi dakto povedat ci dojde tych 6 citelisov 25 TR alebo sa to uz zrusilo ??? Mam informacie , ze dojde len jeden voz ( 6707 ? ) ,ale to sa mi zdá hovadina. ?
Reply on: S499.1023 #75647:
Ale mnou spomínané harmoniky majú väčšiu silu a lepšie turbodúchadlo.
Reply on: S499.1023 #75659:
ja som pocul ze vsetky ikarusy 400 vkoveho radu nie su bohvieco... ze motricky nie su na tom moc dobre napriklad tambusy su o dost zivsie (vraj v pripaade 435 je na krizovatke rychlejsia aj naftova klbova karosa), ze ta ich prevodovka ZF nie je bohvieco v porovnani s VOITH, mozem ale potvrdit ze napriklad kratky tambus je ovela zivsi do kopca ako 415 alebo 412(byvam totiz na kramaroch a casto vyuzivam 32 a 22). beriem ze maju nizsiu podlahu, problem ale je ze uz aj tak su vysokopodlazne takze moc to nepomoze...
Reply on: Dunčo #75607:
No však nikto a ani nikdy nikdo nepísal, že tak chodí alebo by chodiť mal. To si si len ty vykonštruoval a stále sa toho držíš, hoci povodná myšlienka bola úpne o niečom inom. ?
Reply on: Dunčo #75655:
Okrem tunela, úseku Vazovova - Záhradnícka a nerekonštruovanej časti Dúbravky, kde ešte sú nerekonštruované a v otrasnom stave? Rekonštrukcie sa tiež dajú robiť len do výšky existujúcich financií.
Reply on: Ondro #75656:
Ja som zase počul, že sú dosť spoľahlivé. Majú PODSTATNE modernejšiu konštrukciu (napr. okrem prvej dodávky lepené okná), nižšiu podlahu v celej dĺžke vozidla, ergonomickejšie pracovisko vodiča, lepší motor...
co by ste povedali na to, keby opravili tie obrazovky v 7115 a pustili tam toto???
http://youtube.com/watch?v=wP3YN50DGN4&mode=related&search
mohlo by sa to pustit aj na kamennom na tu velku LED obrazovku ?
Reply on: Ike #75617:
ale 21 je vypravovana z trnavky a 83 z jurajovho dvora, takze s tym petrzalka nic nema.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.