Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: citelis #75104:
Inak kde sa hovorilo o novom audite??? Teda viem, že dačo zas chcú, že od septembra zmeny v doprave. Inak fajn termín zas ? ľudia dojdú z dovoleniek, žiaci z prázdnin a všetica zrazu 4.9 vyhúkaní, že kde sú ich spoje ? určite by bolo lepšie keď už by došlo zas k zmenám, tak aby ich testovali už auguste a nie keď to horí ako na linkách 68,80 a 98 kde museli skracovať intervaly a naopak po 3/4 roku zistili,že interval 4 minúty poobede na 93 a 94 je zbytočný a stačí aj 5min.
Reply on: citelis #75104:
hi hi....doprava sa zlepsuje....autobusi chodia mamiesto klbovich kratke ,,,lebo dlhe su neni...a 9 solarisou je odstavenych pre poruchy ,p2,rozbyte okna..... ?
Reply on: jandro #75093:
Kokos, tak to je uzasne.. nechcem si predstavit co by sa stalo keby sa mu ju akosi nepodarilo prerazit. Ak mas e.c., alebo aspon poradie tak to jednoznacne posli do DPB, s takymito treba ist von.
Reply on: Mikimaus #75106:
to už sa nedá odkladať, lebo tento rok sa nám rozpadne 1/2 naftových krátkych karos, a budúci rok ten zvyšok ?
Reply on: Andy #75105:
Aby to nedopadlo tak ,ze sa kupia okrem naftotroflov este 2-3 ks SOR , 1-2 ks SU a to bude vsetko.Zase sa to odlozi na dalsi rok a potom na dalsi, lebo sa bude pripravovat elina do Petrzalky a potom uz budu volby ? ?
Reply on: citelis #75104:
Citujem z toho článku:
"V tomto roku plánuje spoločnosť nákup nových vozidiel, povedal prokurista dopravného podniku Martin Jerguš.
Zatiaľ je známe iba to, že sa bude kupovať šesť trolejbusov s naftovým pohonom, ktoré premávajú na Dlhé diely."

Vidíš tam niekde napísané, že sa nebude kupovať nič iné? Však si počkajme čo sa stane po výmene predstavenstva a po audite a keď aj tak tento rok nekúpia nič iné než Citelisy, tak bude dôvod na protesty. Načo sa rozčulovať teraz, keď to ešte nemá opodstatnenie?
Reply on: fobust #75097:
Naco by investovali peniaze do MHD,ked ich mozu investovat do auditu.......Namiesto novych vozov,kazdy rok novy audit.Vivat pan znovuprimator,kam sa podeli vase predvolebne sluby o hromadnom nakupe novych vozidiel? ❤
Reply on: S499.1023 #75087:
tak urcite ked priame linky niekam tak interval tak 6 az 8 min. Neviem preco zas prehanas. zas tak blby niesom aby som chcel vsade taky interval ako u 95.
Reply on: fobust #75100:
Nedostatok peňazí a neefektivita sú dve veci. Najprv treba riešiť neefektivitu, a až potom peniaze. Načo im sú peniaze, keď nevedia napríklad v reálnom čase rekonštruovať električkové trate aj keď peniaze sú? (viď Dúbravka) Keď nakupujú nevhodné (15-metrové) autobusy, robia nevhodné rekonštrukcie (CNG Karosy), nevedia si postrážiť súčiastky vo vlastných dielňach, nevedia si nájsť vodičov(resp. robia veľa vecí tak, aby terajší vodiči odchádzali, a nielen kvôli platu), vozovne nevedia vypraviť vozidlá tak ako majú atď.. Určite by sa toho našlo veľa a to mesto vie a niektoré problémy aj väčšina bratislavčanov vidí na prvý pohľad. Nehovorím, že to terajšie vedenie mesta vie aj vyriešiť, ale možno sa práve takými krokmi ako sú tie audity o niečo snažia.
Reply on: jandro #75093:
Keďže vraj cestujúca volala v panike na dispečing, tí sa o tom dozvedeli a prišli na najbližšu konečnú, vraj vodičovi namieste zobrali papiere.
Reply on: 007 #75099:

Aké prachy? Tie čo tam stále NEIVESTUJÚ?
Reply on: fobust #75097:
A nejde skor o dokaz, ze sa prachy niekde "stratili" v DPB?
Reply on: hoppusmark #75096:
Povráva sa, že to prerazil až keď sa cestujúci dohodli s dispečingom a prikázali mu to. Ale celý ten prípad je zatiaľ len taký neoverený príbeh, radi by sme videli nejaký dôkaz alebo oficiálnu informáciu o tom, že sa to naozaj stalo. 🙂
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=3239240

kua, zasa ďalší audit v DPB. Im nestačili tie tri čo tam už boli? Nedali dosť jasný výsledok že treba do MHD dať viac peňazí???
Reply on: jandro #75093:
Vodič MHD už pri prvom bliknutí výstražného svetla nesmie prechádzať priecestie.. hmm má tam na svedomí dosť ľudí!
Ešteže aspoň prerazil tú závoru takže niečo v tej hlave mal..
Reply on: jandro #75093:
To je na vypoved.
Reply on: jandro #75093:
Ak by slo o poruchu na zabezpecovacke, tak by tam mal stat pred rampou resp. svetelnou signalizaciou az kym by neprisiel pracovnik zeleznice a neusmernoval by dopravu...( Na druhej strane...je to MHD a meskanie by sa ludom nepacilo). Pokial tam nic take nebolo, URCITE NEMAL hazardovat s ludmi v buse ,ze vosiel na priecestie v takomto stave. Dalo by sa to kvalifikovat ako vseobecne ohrozenie ? ?
AUTOBUS NA ŽELEZNIČNOM PRIECESTÍ
V pondelok pri ceste z Východného do Rače sa na linke č.56 (alebo to bola 52-ka) odohrala zaujímavá situácia. Vodič autobusu išiel prechádzať cez železničné priecestie Pri šajbách. Na tom by nebolo nič zaujímavé, keby dávno predtým nezačali blikať rampy. Pôvodne vodič síce zastavoval, no potom si to zrejme rozmyslel a rozhodol sa ešte stihnúť prejsť. Skôr ako prešiel prvú závoru začali sa zatvárať rampy a autobus s cestujúcimi zostal visieť v strede priecestia. Keďže pochopiteľne nechcel zostať na priecestí prerazil druhu závoru, tak že ju ohol a odišiel. Čo si o tom myslíte vy?
Reply on: patrik #75089:
Uprimne, Petrzku moc nepoznam, nechodim tam, nemam to tam rad, ale ked tam som tak vacsinou mi ide (max. s 1 prestupom) nieco k Novemu Mostu, Lafranconi, alebo na Safko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement