Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #74765:
Nemyslím, že by v tej relácii jazdilo nejako veľa cudzincov. ?
No ale v Brne je takto napríklad okruh liniek 44/84 okolo celého mesta a ešte som na nej nevidel žiadneho hromžiaceho cezpoľného. ?
Veď stačí do cestovného veľkým napísať OKRUŽNÁ LINKA a bežný užívateľ si asi domyslí, že keď je na druhej strane to isté len s iným číslom, tak to nejako k sebe pasuje. ?
Re #74767 Mike: Vazovova by sa v smere od Račka dala vyriešiť aj takto: z Račianskeho cez Mýtnu, doľava na Vazovovu, a ďalej už po trase terajšej 94. V opačnom smere ako chodí 31/39. Akurát tie súbehy a hlavne intervaly by bolo treba nejako doriešiť... ?
Re #74769 kecho: Myslím, že pliesť sa to nebude. ?
Reply on: Mike #74767:
autobusové linky 34, (68/94 - vid predch. príspevok) a ev. aj 31/39 by (ak by bola vôľa), bo cesta tam už je ? mohli ísť z Račianskeho mýta doľava nie po Mýtnej ale po Radlinského, teda miesto zast. Rač. Mýto (áno, tá by určite chýbala) a Povraznícka obslúžila iba jednu zast. - Vazovova (zast. E), ktorá je ku všetkým školám v danej lokalite bližšie ako zast. Povraznícka. a zast, Račko je odtiaľ v pešej dostupnosti cca 2 min. chôdze. Na druhú stranu treba brať do úvahy, že linky 34 a 94 (a 31/39) sú viacmenej účelové linky pre žiakov škôl na Vazovovej a STU, čiže účel by ostal zachovaný.
Navyše by sa vytvoril ďalší prestupný uzol ExA Vazovova (event. + zast. Floriánske nám., keby sa zlúčili do jednej, kt. by bola niekde pred daňovým úrazom, tak ako stálo v jednom návrhu)
howgh
Reply on: El Sergio #74755:
Hej, skvelý nápad, presne nad tým som uvažoval aj ja... a ak boh (magistrát) dá (peniaze na vozokm) tak by eventuelne mohli aj cez víkend premávať aj 68 aj 94...
Reply on: KLF #74758:
Hehe, presne o takom istom čase som išiel z krčmy aj ja 🙂.
Spriahadlo vlečniaku samozrejme odpružené je. A to šklbanie je len taká estetická vada. Mne vadí tá adhézia. Ešte tak tú súpravu "wana+wajco+wana" by som prežil.
Reply on: miso1234 #74752:
?
Reply on: Mike #74767:

ok, tak spraviť jednu L94, ktorá zhltne 94 aj 68 (nech sa to nepletie, že jedným smerom ide niečo iné ako druhým - jasné, že s prípadnými drobnými úpravami v okolí Holíčskej), potom by stačilo skrátiť 31 alebo 39 (spamäti to neviem, ale tú, čo sa točí naspäť na Račku, asi to bude 31) iba po Vazovku alebo Kolárko...
Reply on: kecho #74766:
prvom rade je dnes rozhodujúce, že z apolla nejde odbočiť doprava na Bosákovu. Správna bude tá verzia, na ktorú bude vypracovaný projekt. Logicky, že keby trolejbus išiel cez Bosákovu Šustekovu a Mamateyovu berie oveľa väčšiu časť sídliska a zastavaného územia ako keby išiel z Apolla priamo okolo EU a potom ako 87, či 98 na Ovs - takáto trať by brala akurát tak študentov EU (aj to sú balíky, uznávam) ale zasa zo sídliska by to malo v dochádzkovej vzdialenosti iba malý počet ľudí. Lenže koľko vecí je navrhnutých nelogicky? Náväzné linkové vedenie a-busov je podľa mňa rozoberať teraz úplne predčasné.
Reply on: kecho #74764:
ale nárast jazdnej doby, nárast vozokm, nárast výpravy vozov v rannej špičke možno aj o 2, ďalší vodiči.... to skôr ten nápad zokruhovať 68 a 94 je celkom dobrý, akurát vznikne súbeh sa 31/39 od Trn po Zochovu, nehovoriac o tom, že už aj 31/39 robia súbeh L9 a čiastočne L1, 4 a L5
Ináč ďalej 94 má veľký význam aj v tom, že teraz stojí perd Vazovovou školou, a keby išla od Račka priamo Mýtnou ako 31/39 neviem... (to boli mohutné protesty, keď vyhodili 34 spred Vazky a dali ju na okruh ce Račko, Mýtnu) A ďalej ak by dostali oba smery interval v poobedňajšej špičke 5 min, nárast vzkm a na úseku dnešnej 68 Trnko - Most Apollo - Holíčska či by to nebolo zbytočne často, keď už dnes sú úvahy, keby to bola štandardná linka s nepriebežnou druhou konečnou interval poobede by bol nie 6 ale 7.5 min, lebo keď dnes chodia 68 zásadne po dvoch tak robia interval aj poobede 12 min, resp. 2 - 10.
a zasa keby bol poobede interval 6 min, čo by sa niečo aj ušetrilo, tak by nebol preklad s 93 o ktorý je dnes snahaa dať aj 93 pobede na 6 min, .... neviem neviem.
Trolejbusová trať Mlynské nivy – Dostojevského rad – Landererova – Most Apollo – Ovsište predstavuje predĺženie linky 210 do Ovsišťa.
Trolejbusová trať Miletičova – Košická – Most Apollo – Ovsište je predĺžením linky 209 do Ovsišťa, ktorá by mala odbremeniť autobus č. 68.

Ako a kedy presnejšie to má byť? (cca ktoré desaťročie ? ) predpokladám, že chcú natiahnuť káble z Apolla okolo EU, Gettingovu na Ovsištské nám. A tým pádom bude štvrť Šustekova-Blagoevova-Bulíková-Pankúchova-Mamateyova úplne bez prístupu do mesta, keďže zrejme zmizne L96 a určite L88... Lenže niekde na ihmd som videl mapku, kde je zakreslená T-linka 221 (?), ktorá ide z Ovsišťa cez Bulíkovu, Šustekovu a ďalej na Apollo. Takže ktorá z tých dvoch verzií je správna? Alebo žeby zatrolovali celý okruh od EU po Šustekovu?
Reply on: El Sergio #74755:
Aha už rozumiem. No ale nebolo by to pre cudzincov trochu neprehľadné?
Reply on: SDX #74759:

aj ja si myslím, že 68 mala ísť smerom z Petržalky po Trnavskom podobne ako 31/39, mať s ňou spoločnú zastávku za križoatkou na Račku, potom na Vazovke konečnú a odtiaľ zase ako 31/39 mohla ísť na Račko, Trnavské atď... Myslím si, ež by to bolo lepšie, ako keď sa zbytočne točí dvakrát doľava cez Krížnu a Záhadnícku... Navyše by ostala obojsmerne zastávka Záhradnícka...
Re S499.1023 - "oxymoron" to volajú aj deťúrence v skole na slovenskom j. a literatúre. 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: El Sergio #74755:
Presne tak som to myslel.
Reply on: cecana #74760:
skus zavolat na vypravnu 1. kolony - 02 5950 2519, mozno prezradia ?
Nevie prosim niekto dnesnu vypravu na linke 20??Dakujeeem ?
Reply on: miso1234 #74752:
Chod sa previest na Dlhace.. A pochopis...

Tu 68-ku by som ja osobne navrhoval tocit cez Vazovovu. Z trnavskeho na vazovovu (ako eliny) a potom doprava na Racko.
hehe... takto to dopadne, ked dojde clovek z krcmy. ;)))
S499.1023 Iguuurek: Jak som dnes jazdil 9nu, tak som premyslal nad tym vlecnakom... Pisal si, ze to sklbe, proste ze to nie je pohodlne kvoli tomu, ze to nie je hnane. Co tak spravit spoj medzi vlecnakom a taznym vozom odpruzeny ? Proste by spriahadlo vlecnaku bolo odpruzene. To by mohlo riesit problem tych "záškubov" pri rozbiehani a brzdeni, nie ? Samozrejme neriesilo by to adheziu kopcovitom terene. Co Ty na to, jakozto vseved ? 😉
S499.1023 Iguuurek: Jak som dnes robil 9nu, som tak uvazoval nad tymi vlecnakmi - no ked to nie je hnane tak to sklbe, trha, hadze... Ale co keby bol spoj medzi vlecnakom a taznym vozom odpruzeny ? Proste by spriahadlo na vlecnaku bolo odpruzene, tym by sa stlmili "záškuby" 😉 pri rozjazde a brzdeni. Co Ty jakozto odbornik na vsetko na to ? 😉
Ale vazne... toto by mohlo riesit tie sklbania vlecnaku. Ovsem neriesi to adheziu pri stupakoch...
Reply on: Emo #74742:
Možno to nie je ani tak zlý nápad. Napríklad by bola jedným smerom okružná 68 a druhým smerom okružná 94 (chápeme sa - okruh spojením trás 68 +94 a jedna v smere a druhá proti smeru hodinových ručičiek). Na vozy by to malo vyjsť asi nastejno, len neviem ako prestávky, či by sa to tam pomestilo všetko. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.