Trolejbusová trať Mlynské nivy – Dostojevského rad – Landererova – Most Apollo – Ovsište predstavuje predĺženie linky 210 do Ovsišťa.
Trolejbusová trať Miletičova – Košická – Most Apollo – Ovsište je predĺžením linky 209 do Ovsišťa, ktorá by mala odbremeniť autobus č. 68.
Ako a kedy presnejšie to má byť? (cca ktoré desaťročie ? ) predpokladám, že chcú natiahnuť káble z Apolla okolo EU, Gettingovu na Ovsištské nám. A tým pádom bude štvrť Šustekova-Blagoevova-Bulíková-Pankúchova-Mamateyova úplne bez prístupu do mesta, keďže zrejme zmizne L96 a určite L88... Lenže niekde na ihmd som videl mapku, kde je zakreslená T-linka 221 (?), ktorá ide z Ovsišťa cez Bulíkovu, Šustekovu a ďalej na Apollo. Takže ktorá z tých dvoch verzií je správna? Alebo žeby zatrolovali celý okruh od EU po Šustekovu?
Trolejbusová trať Miletičova – Košická – Most Apollo – Ovsište je predĺžením linky 209 do Ovsišťa, ktorá by mala odbremeniť autobus č. 68.
Ako a kedy presnejšie to má byť? (cca ktoré desaťročie ? ) predpokladám, že chcú natiahnuť káble z Apolla okolo EU, Gettingovu na Ovsištské nám. A tým pádom bude štvrť Šustekova-Blagoevova-Bulíková-Pankúchova-Mamateyova úplne bez prístupu do mesta, keďže zrejme zmizne L96 a určite L88... Lenže niekde na ihmd som videl mapku, kde je zakreslená T-linka 221 (?), ktorá ide z Ovsišťa cez Bulíkovu, Šustekovu a ďalej na Apollo. Takže ktorá z tých dvoch verzií je správna? Alebo žeby zatrolovali celý okruh od EU po Šustekovu?
Mike
Ten počet 12 vozov je vypočítaný na L33 s tým, že ráno sa bude chodiť častejšie pod most a možno aj pobede sa bude chodiť pod most ako 133 a L32, tam sa počíta tušim s 20 min intervalom - 4 vozy špička ako bolo pôvodne do sept 2006 u TAMov. (aj tak vzrastie hodinová kapacita dnes 4x sólo potom 3xkĺb) a záložný bude voz, možno 2. Tým sa podarí vylúčiť úplne autobusy z DD a čiastočne aj z Kramárov. Tam chýba ku šťastiu obojsmerné trolejové veenie na Patrónke a nebude treba 22 k NOU, lebo to zvládne 212 obojsmerne cez Patrónku ?