Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LifeStar #74528:
to je dobry napad dakujem, ale uvidime ci nabuduci tyzden pojde
Reply on: Palo1987 #74525:
A preco to neadresujes na DPB ako staznost, resp. nezavolas na dispecing, preco tento spoj vynechava?
Reply on: SDX #74520:
Naštuduj si patričnú legislatívu, ja ju tiež 100%tne neovládam. Ale každá existujúca linka musí mať zverejnený CP a ten musí byť garantovaný. Ak tam sú výnimky, tak azda iba pri mimoriadnych, alebo príležitostných jazdách.
o to horšie by to bolo pri takejl dojazdovej linke, nazvyme ju, ako to navrhoval kolega povedzme č. 15. Cestujúci by zistili, že táto linka existuje a povedzme táto trasa by mnohým vyhovala. Ale tie odchody by boli vieme kedy (iba dojazdy) a k nim keby nebol CP, to by sa vlkä načakali...
A ďalej, keby sa zaviedla na dojazdy z Ružinva L15, prečo nie aj dojazdy z K. Vsi? Spoje L9 tiež idú po Vazovovu a ďalej na ŽST Vinohrady a sú označené ako L9 - tam nie sú konfliktné situácie, že kam ide z Vazovovej? (alebo z Trn Mýta prečo nejde do Ružiova ale na Vajnorskú) - To by chcelo ďalšie dojazdové linky - 16 a 19? a čo potom dojazdy L12 zo Šafka? L18? A keď sa zavedú z hlavnej Stanice dojazdy s ľuďmi? To nebude môcť byť L3, lebo ľudia si nevšimnú malú poznámku, že ide iba po ŽST Vinohrady a oni nie sú povinní čítať cieľ...
Reply on: SDX #74524:
To je jedno uz, prsalo jak dive a navyse ten pach zo Spalovne... cize na Vlcie Hrdlo som prisiel uplne mokry, kurnik, doteraz mam nocnu moru chodit linkou c. 77 ?
Reply on: LifeStar #74523:
prepac zabudol som napiset ze dakujem vodicovi ktory neprisiel, ale tento spoj vypadol aj minuli tyzden
Reply on: LifeStar #74523:
Co je odpodstatnene na tom ze si sa mohol zrelaxovat v takom prijemnom prostredi? ? Si predstav ze keby si sa tam nereaxoval nemohol by niekto ist na obed!
Reply on: Palo1987 #74521:
A co ja (resp. stranka iMHD.sk) s tym ma? Napravit sa to neda a nikto nemoze byt potrestany... toto ja nechapem, bezne vypadne par spojov a to je take vynimocne... ine by bolo, keby tam bol dvojhodinovy interval a ja by som ostal mrznut na Spalovni ? co sa mi uz stalo (patricne som sa stazoval aj na DPB, no moja staznost bola neopodstatnena ?)
Reply on: Palo1987 #74521:
Neni zac
dnes vypadol spoj 93 o 10:59 zo zastavky budatinska smer mesto, dakujem za to ze som musel cakat na ten o 11:11 a nestihal som
Reply on: Mike #74519:
Dobre, tak by tam ten CP nebol. Aj ked si myslim ze zverejnenie odchodov s poznamkou: "Tieto spoje NIE SU garantovane a nemusia byt vypravene" mohlo byt.
Reply on: SDX #74518:
CP bez garancie odchodov neexistuje. Ako náhle je odchod zverejnený na CP, je povinnosť podľa všetkých dostupných prostriedkov patričný spoj vykonať, v prápade výpadku ho nahradiť.
Reply on: evanes #74494:
Omg.. keby si si skusil najst dobre spojenie a uracil sa aj prestupovat, hned by to bolo rychlejsie 😉

Re #74495 ufo: Odkial mas tuto informaciu? Ak je to pravda a ide sa rusit posledna z dobrych veci je cas zacat riesit nejaky sposob ako sa zbavit Cng. Zachara a nahradit ho niekym normalnym.. Da sa to peticiou? (kedze ide o mestsky podnik) Viem ze vedenie DPB v tom moc nejde, ale bez CNG. Zachara by sa to aspon trochu zlepsilo.. a Andrejko D. by sa trochu mozno zlakol.

Re #74500 Erinaceus: To som uz davnejsie navrhoval, ale s oznacenim J (Jurajov Dvor) a K (Krasnany). Z kazdej zastavky by bola urcena jednotna trasa zatahov do vozovne, pricom na oznacniku by ta trasa (aj s CP - BEZ GARANCIE ODCHODOV) uvedena.. Co sa tyka Ruzinova - tam by sa trebars mohla spravit aj nova linka (15?) Ruzinov - Krasnany..

Ad. 68: Nedalo by sa to tocit cez Vazovovu? Aj tak predpokladam ze je len otazka casu kedy bude dalsia zmena..
Reply on: KLF #74509:
Tu nejde ani tak o to, že to bude postavené zajtra, o týždeň, či o 10 rokov. Dôležité je najmä to, aby uvedené stavby boli zapracované do územného plánu (a teda sa nedali odmietať s vyjadrením, že nie sú v ÚP). Tým bude zabezpečená územná rezerva, čo je obzvlášť dôležité pri električkových tratiach a vozovniach - lebo inak sa môže stať to, že by sme aj mali za čo stavať ale nebude kde ...
Reply on: SDX #74514:
Myslel som odkial pochadza to ze ktore linky tam maju jazdit..
"* Električková trať Petržalka je prioritou v rámci rozvoja električkových tratí a k jej vybudovaniu sa už zaviazalo Mesto Bratislava v memorande uzavretom so ŽSR. Po dokončení by sa do Petržalky mali predĺžiť električkové linky 11, 12, 13 a 14." - odkial to pochadza? Ja som nasiel iba toto: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef392b2c213a323425301f2f241f392b232932342b252c251f292e21362f24352239361f2f301f2b25292e292c1f283236212eef392b2e212c23
Reply on: eripmav #74512:
Nešlo by to ani tak, lebo tam môže byť plno ďlších, čo budú odbpčovať vpravo.
Reply on: Beus #74486:
Presne toto ma napadlo, ako chcu klbovy autobus otocit zo Zahradnickej na Mileticovu ☠ ved to jednoducho nejde - jedine ze by sa autobus pred krizovatkou zaradil do laveho pruhu rovno na zahradnickej a potom to rezol aj cez pravy odbocovaci - jedine tak si to viem predstavit, alebo ked na Mileticovej nebude nikto stat na cervenu smerom dolava (co je realne asi tak po 23. hodine). na racianskom sice musel ist autobus cez tri pruhy (asi aj s plnymi ciarami) - ale vsetky boli v jednom smere, a nikto tam nikdy nestal (vdaka nastaveniu semaforov), tak nechapem kde bol problem. Na Mileticovej uz vidim ako budu musiet cim skor posunut statie aut odbocujucih dolava o niekolko metrov dozadu, a samozrejme nikto to nebude respektovat...
Reply on: KLF #74508:
Vieš, to máš tak: 1000 normálnych cestujúcich si ani nevšimneš, ale jedného debila, čo Ti začne bez príčiny nadávať, si proste všimnúť musíš.
Reply on: Mike #74507:
Je podla teba problem urobit CP z Ruzinova do Krasnan??? Normalny dojazd do vozovne? Vsetko konciace v Ruzinove ide jednym smerom cize jedna linka, ziadne problemy s parametrami ktore spominas... je to vsetko o tom ze DPB chce vyuzit kazdu minutu na trati v prospech zarobenia penazi a to ako to funguje je asi uplne jedno... koho zaujimaja dakaja vyroba CP, tercikov a dalsie naklady??? Ked nieco chcu pre cestujucich dobre, musia za naklady ktore to vsetko obnasa platit tak ako vsade inde vo svete... Za malo penazi velku hudbu... takto to funguje na zapade a aj na vychode??? O tom pochybujem, ked nieco robia tak nech to obkukaju od ostatnych ako to robili doteraz s inymi zmenami...

Priklad:
Stojim na Slovanete, prichadza voz do zastavky vidim ake cislo ide zbadam cislo napr."16" co to je? Neviem, idem sa pozriet na CP vidim ze kadial to ide nastupim a hotovo!!! A ziadne komplikacie a niekoho pokusy naucit ludi pozerat na transparent, lustit a domyslat si "kraviny". ?

Preco toto vsetko?

1. Informovanost o tychto spojoch je uplne nulova, nikde neni ani spomenute na zastavke alebo aspon vo vozoch o tom ako to funguje. (pardon zabudol som na 1x1mm svtorcek a malu poznamku vo velkosti poistnych podmienok v poistovnach)

2. Obrazok "vozovne" je skor dobra hatlanina ako nieco co by mi malo povedat o aku linku sa jedna. ?

P.S: Ty rozpravas TEORIU a PRAX je uplne ale uplne ina.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.