Koho nápad boli tie tvrdé sedadlá na 6222 a 6226? Sa neosvedčil ten typ, ktorý je na 6401 a iných vozoch? Alebo sú tieto nové o toľko lacnejšie? Lebo na sedenie to veľmi príjemné nie je... to radšej staré koženky.
Ale keď nad tým trocha porozmýšľaš, tak Trnavské mýto je niekoľko "desiatok" metrov od Račka a keď už 68 navštívi Trnavské, tak nieje od veci, aby ten kúsok k Račku prešla. Musíš myslieť aj na to, že niektorý nemajú možnosť prestúpiť na 95, alebo je pre nich dosť problém prestupovať pri súčasnom stave vozidlového parku a veľkosti prepravných výkonov električiek za hodinu v rannej špičke. A cez víkendy ani nehovorím 11 20min.....a 95 7min, to nejako nejde dokopy. Keby si mal na tej zastávke stráviť taký čas.......radšej by si sedel v 68! Aj keď je pravda že nie všetci sa potrebudú dostať 68 presne na Račko, ale ja chodím 68 každý deň a tak sa mi vidí, že na to Račko tam ľudí ide dosť, aspoň ráno a v poobedňajšej špičke je to naopak veľký počet ľudí ide odtiaľ(pomerne). Tak sa mi to vidí. ?.
Neviem ako dakto môže schvalovať terajšiu trasu 68 ?! Neraz som s ňou šiel na Račianske mýto v nádeji,že tam ňou prídem skôr ako 95 s prestupom na 11...mýlil som sa !!! Tá druhá trasa 68 v ankete sa mi pozdáva oveľa viac a ešte je aj podobná tej obchádzkovej trase, keď bola Miletičova rozkopaná a bola ohodne lepšia.
C734.00