Ved to mi jasne..bola tu uz davnejsie o tom diskusia. V EU im to bude jedno hlavne, ze to bude akoze zeleznicno-elektrickova trat resp. ich tak chcu zblbnut ?
Ja si to aj tak neviem predstavit. Ak to má byť železnica, všetko sa bude museť robiť ako železničná trať - nástupišťa, vedenie, koľaje. Predpisy železničné. Nevidím to reálne.
Ak to tak bude, je jasné, že normálne nízkopodlažné električky (Astra, Trio, Combino, Cityrunner, Končar) sa sem nebudú môcť kúpiť kvôli Petržalke. Len na obyčajnú mestskú sieť.
Ludia zase nadavate na kockopsa co bude-ma byt v Petrzalke. Ved vsetci nadavali ,ze tam neni a teraz ,ze tam bude ? Budme radi , ze tam bude aspon kockopes , financovany EU pre tretiu kolajnicu ? Vravi sa tomu: Vlk sa nasyti aj ovca ostane cela ? ?
"Mesto Bratislava po zrealizovaní tunelového prepojenia (rok 2015) popod Dunaj prispôsobí v úseku Bosákova ulica – Janíkov dvor prevádzku mestskej hromadnej dopravy na systém s rozchodom 1435 mm. " ? ? ? to moze byt len vtip (alebo oje* EU). Takze v roku 2015 akoze v petrzalke sa jazdi elektrickami na 1435mm... dobre (takze sa kupia nove elektricky na 1000mm a potom nove o pat rokov nove na 1435)... veri tomu niekto??? Podla mna budeme radi, ked v roku 2015 sa bude vobec jazdit elektrickami v petrzalke, ale tento skvely projekt rata s tym, ze tam bude 1000mm a o pat rokov 1435...
Zodpovedne osoby na ZSR totiz ani nevedia, naco tie peniaze od EU su a naco by mala trat predmestie-Petrzalka sluzit. Ked sa niekto vyjadri, ze to bude len pre regionalnu dopravu a dlzku nastupist chce prisposobit 6 vozovym osobakom, pritom EU to chape ako koridor, kde by mala byt preadzkovana tak dialkova ako regionalna doprava.
Peniaze by sa dali ziskat aj na samostatnu elektricku. Kazdopadne mi pride scestne ze mesto a ZSR chcu postavit NEPOSTAVITELNE. Este v pripade mesta si viem predstavit ze si myslia ze sa to da, ale ze aj v ZSR su taky debilny ma sokuje.
Lebo T3 na rozdiel od T6 nemaju zabezpecene prepojenie napajania. Teda cez ten spojovaci kabel nejde 600V ako v troleji, ale len riadiace signaly. V pripade, ze by sa to chcelo prerabat, bolo by vraj treba prerobit kompletnu elektroinstalaciu vo vozidlach. Detaily hadam doplni niekto iny. V exZSSR sa to riesi spojovacou skatulov nad kabinou vodica. Vid: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=16633&idg=665&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Mike je najbližšie a upresniť možno len dátumy, zato dosť výrazne. Trať Breatislava predmestie-odb Bratislava cintorín z existovala už v roku 1953, v tom čase však fungovala len pre nákladnú dopravu. Terajšia stanica Nové Mesto na nej vznikla až v roku 1962, kedy prestali vlaky chodiť na (vtedy už) Nivy a kedy sa otvorila aj trať z Nového mesta na hlavnú. Ďalej pokračovala výstavba trate na ÚNS (elektrifikovaná 1967). ÚNS bola neskôr napojená na Starý most (niekedy v 70-tych rokoch) a až v roku 1983 na most Hrdinov Dukly.
jazdia tak vsetky, ale preco T6 ano a T3 nie to neviem...
Viem len ze raz mi stryko vysvetloval ze aj ked ide lokomotiva tak ide na zadny zberac, a to preto keby bolo vedenie zle alebo by tam nieco trcalo, tak aby to utrhlo ten zadny a mohla dojst do ciela na predny... (ak by isla na predny, tak by v takom pripade mohol utrhnut aj zadny)... ale pri elinach to vzhladom na rychlosti asi neplati
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jezo